RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
je to nádherný...navíc když je kakashi moje oblíbená postava...jsou z toho cítit emoce, fakt se ti to povedlo
Moje výplody fantazie (za komenty Vám budu velmi vděčný)
doufám, že se vám bude líbit moje poezie (a po komentech jsem opravdu lačný)
Jsem tu pro Vás, Je mi to líto, Láska, Slib, Sen, Můj synu, Zpověď hrdiny, Tváří v tvář, Tuto cestu si zvolil...
To jsem bohužel nědělala já Je to od jedné roztomilé japonské fanynky
no stejěn je to nádherné...
Moje výplody fantazie (za komenty Vám budu velmi vděčný)
doufám, že se vám bude líbit moje poezie (a po komentech jsem opravdu lačný)
Jsem tu pro Vás, Je mi to líto, Láska, Slib, Sen, Můj synu, Zpověď hrdiny, Tváří v tvář, Tuto cestu si zvolil...