Shiraa
Úterý, Srpen 18, 2020 - 00:33
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Shiraa se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Fiction: 11Anime a Manga
Beyblade, Naruto, Bleach, Death note, Devil may cry, Samurai champloo, Shakugan no shana (I,II), Claymore, Fate/stay night, Mai-HIME, Berserk, Ayashi no Ceres, Tenjou Tenge, Ai yori aoshi (I,II), Love Hina, Rurouni Kenshin, Ranma 1/2 (I,II), Great teacher Onizuka, Furi Kuri, Onegai teacher, Chobits, Soul Eater, Onegai twins, Vision of Escaflowne, 3X3 Eyes, Black blood brothers, Cowboy Bebop, Wolf´s Rain, Hellsing, Serial experiments Lain, Witch hunter Robin, Trigun, Outlaw star, Bokusatsu Tenshi Dukoro-Chan (I,II), GunGrave, Black Lagoon (I,II), Genshiken (I,II), Ergo Proxy, Kamichu!, Kanon(2006), Air, Last Exile, Vampire knight (I,II), Full metal panic (I,II,Fumoffu), Fullmetal alchemist, Vexille 2077, Appleseed (I,II), Hatsu inu, Afro samurai, Utawarerumono, Elfen Lied, Strawberry Eggs, Green Green, Higurashi no naku koro ni (I,II), Mai-OTOME, Busou Renkin, Hajime no Ippo (I,II), Higashi no Eden, Bakurestu tenshi, Mahoromatic, Futari Ecchi, Sengoku Basara...
Naruto
Nindža karta
Odstěhovat se do japonska, pracovat tam, prostě tam žít normální žiovt...jak prosté že? Ale bude to dlouhá cesta
Podpis
Moje výplody fantazie (za komenty Vám budu velmi vděčný)
doufám, že se vám bude líbit moje poezie (a po komentech jsem opravdu lačný)
Jsem tu pro Vás, Je mi to líto, Láska, Slib, Sen, Můj synu, Zpověď hrdiny, Tváří v tvář, Tuto cestu si zvolil...