manga_preview
Boruto TBV 27

Na čem jste závislí?

Závislost k člověku už tak nějak patří! Smiling Nestyďte se za tu svou, ať už je to cokoli, a pochlubte se s ní! Čokoláda, internet, anime, televize či něco jiného? Napište!

Víte, jak poznáte, že jste závislí na internetu?
Narazíte autem do svodidel a první, co hledáte, je tlačítko "Back".
(Nedoporučuji zkoušet. Mrk)

Zkorumpovaný rozhodčí se hájí před soudem: „Někdo bere kokain, někdo bere hašiš, my berem jenom úplatky.”


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Út, 2012-06-05 18:42 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Určitě anime, počítač, počítačové hry a hudba. Po ní vždy přijdu na jiné myšlenky, podle nálady si vyberu doják, rock nebo sladké japonské kňápačky. Laughing out loud
Pak mám taky závislost na bílých papírech, které mám vždy chuť pokreslit. Vždy mám u sebe alespoň malý bloček, abych mohla zakreslit, co mě právě napadne. xD

Obrázek uživatele Sasuke_Tereza
Vložil Sasuke_Tereza (bez ověření), Út, 2012-06-05 18:39 | Ninja už: 20438 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

Jsem asi "závislá" na hudbě. Když jsem sama doma a mám špatnou náladu tak mi ji vylepší jedině dobrá hudba. S různou hudbou mě napadají různé myšlenky. Zvětšuje moji představivost a fantazii. To je asi moje největší "závislost". A taky jsem "závislá" hodně na rodině a přátelích. Na ty prostě nedám nikdy dopustit! To jsou moje největší "závislosti". Ty ostatní netřeba zminovat, protože je to podle mě zbytečné.

Obrázek uživatele Katsumi Fukasawa
Vložil Katsumi Fukasawa, St, 2012-05-23 09:23 | Ninja už: 5134 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Tak samozřejmě rodina , přátelé , přítelkyně .
Dále hudba , čaj , sladkosti a Naruto Z lásky .

Studentka lingvistiky na Masarykově univerzitě.
Snažme se žít tak, aby naší smrti litoval i majitel pohřební služby. - Mark Twain

Obrázek uživatele Ero
Vložil Ero, St, 2012-05-23 07:32 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan

Tak asi největší moje závislosti jsou kafe a cigára, den bez kafe prostě nezvládám ... i když je to smutné už s tím asi nic neudělám ...
No a abych nezapíral tak asi ještě takové ty (pro mě) lehčí závislosti jako je třeba PC

Tak to bychom měli takové ty "špatné" závislosti a teď pár těch -v rámci mezí- dobrých jako třeba Kytara - už pár let hraji na akustiku a elektriku takže tohle je asi moje největší závislost z těch dobrých

Pak jsou tu opět ty menší jako třeba wasabi oříšky (ty bych mohl jíst na kila Laughing out loud ), nebo třeba dlouhé kabáty (můj klasický styl oblékání - černé kalhoty, černé triko, steelky, dlouhý černý kabát až k zemi *-* a černo-bílá palestina ) ... no a dál už jsou tu jen ty které bych před 22. hodinou neměl psát Smiling

YURI Z lásky _ Z lásky

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, Út, 2012-05-22 21:04 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

Naruto anime i manga Fairy Tail FMA Brotherhood One Piece notebook psp no je toho hodně Laughing out loud na kamarádech a na knížkách záhadách a strašilných příbězích Laughing out loud

Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, Út, 2012-05-22 20:48 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

No tak teda, v poslednom čase Fairy Tail, isté mätové žuvačky, Memebase, Konoha, rožky s maslom (xD) Youtube, konkrétne kanály ThisIsHorosho a inthelittlewood, a ďalej neviem Laughing out loud

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Út, 2012-05-22 20:56 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Jaké jsou ty "isté mätové žuvačky"? Laughing out loud Já jen že mám jisté podezření okolo své oblíbené značky... Laughing out loud

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, Út, 2012-05-22 21:01 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

Spearmint Smiling

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Út, 2012-05-22 21:52 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Ale to je jako flavour, já myslel výrobce Laughing out loud

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Út, 2012-03-13 22:40 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jsem závislá na Fairy Tailu, a poslední události mi vrátili nadšení k Narutovi. Dále by tu byla rýže, žvýkačky, zvuk kytary (jakékoliv), zima a úsměv. Nemyslím svůj, ale úsměv kamaráda co zahřeje :'D Poté taky různá meme, vůně jistého parfému, zelený čaj, Sherlock Holmes a můj miláček (andulka).Asi nejčastější závislost se nevyhla ani mé maličkosti - hudba. ^^

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele anubiskt
Vložil anubiskt, Út, 2012-03-13 16:32 | Ninja už: 6501 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

Já jsem závislej na dýchání, zkoušel jsem s tím přestat, ale vždycky jsem to vydržel tak minutu a pak jsem se k tomu musel vrátit:D

Ale dost blbý srandy - já jsem přišel díky týhle otázce na to, že vlastně jsem závislej každou část života na něčem jiným, ale jedna závislost mě pronáslueduje pořád - a to logický hádanky - od rána do večera bych moh řešit hádanky, taje a různý logický problémy - tím se trošku asi vymykám Laughing out loud

Obrázek uživatele Tekku
Vložil Tekku, Út, 2012-03-13 09:14 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Celý môj iPad, Travian, pražené solené arašidy a jeden druh mentoliek.

Obrázek uživatele Sura-chan
Vložil Sura-chan, Po, 2012-03-12 21:37 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Určitě moji koníčci Dankenek, Wawitka, Sakina a anime

Někdy mi vše leze na mozek!!

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, St, 2012-02-22 20:45 | Ninja už: 6899 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavé, čeho si tu člověk nevšimne.
Většina lidí píše, že jsou závislí na internetu, anime, hudbě, manze, PC hrách, FB, skypu, někdo dokonce na všem, co je na internetu...
Ale...
Kdo je závislý na počítači? Kdy naposled někdo napsal, že je závislý na počítači a všem na něm? Cožpak bez počítače, a závislosti na něm, jdou všechny ty závislosti s ním spojené na internetu, hudbě, hrách a filmech?


Možná si spousta řekne, že zas a opět slovíčkařím a je všem jasné, že bez závislosti na počítači, popřípadě telefonu a tabletu (netbooky a ultrabooky beru stále jako počítač, protože to nic jiného ani není, jen o hodně chudší), to nejde, ale beru to z principu.
Kdo v dnešní době mezi těmi, kdo mají závislost na internetu, si vlastně uvědomuje, co jim k tomu pomáhá? Dříve se udávala primárně závislost na počítači, dnes už je počítač samozřejmost, nikdo nepřiřazuje závislost jemu, ale tomu, co na něm jde, nebo k čemu má přístup. Je to zajímavý paradox. A ty já mám rád. Prostě něco, co se příčí nějaké logice. (možná si někdo všimne, možná ne, to mi je jedno)
Jak může někdo používat a ovládat něco, když vlastně ani neví, co to obsahuje a jak to funguje? Jako řídit auto a nevědět, na jakém principu vlastně funguje. Přijde mi to jako moderní degenerace v oblastech tak rozšířených, že vědět o tom něco víc je naprosto zbytečné, protože to neví téměř nikdo. A kdo to ví, ten má smůlu, protože se ho neustále někdo na něco ohledně toho vyptává.
Kdo má dnes z běžných uživatelů slušnou znalost toho, na jakém principu funguje mobil? Díky čemu v něm dochází k přenosu dat? Jaký je rozdíl mezi kapacitním a odporovým displayem? Jaký je rozdíl mezi LCD a LED obrazovkou a co to vůbec znamená? Co to je WiFi, bluetooth, GSM, EDGE, 3G, 4G, a rozdíly mezi tím, popřípadě na jakém principu to vlastně funguje? Jak se přenáší obraz do televize? Rozdíl mezi analogem a digitálem? Rozdíl mezi DVB-T, DBV-S, DVB-C? Atd...


Vědět to vše možná někomu přijde naprosto zbytečné, protože, očividně, to jde ovládat i bez této znalosti. Vždyť ona ani neznalost toho, jak svítí Slunce neznamená, že svítit přestane. A je tu spousta lidí, kteří to vědí a díky kterým jsme neustále zásobeni něčím novým, a jakmile jednou přestanu sledovat novinky z pouhého znechucení, jak toho je moc a vlastně jak to vědět nepotřebuji, tak dojde k jisté apatii ohledně technologií a všechny zajímá jen to, co na nich jde nového. Jak si ale všichni rádi za čas vzpomenou, co že to uměl jejich první telefon, druhý, třetí a... a který? Vlastně nevím, protože pak už mě to přestalo bavit, jsem rád že vím co umí ten momentální a jediné co mě zajímá je, co by mohl umět můj další.
Vědomá degenerace způsobená spoustou informací a nepotřebností je znát. Další paradox. Další zajímavé téma.
Všichni mají díky internetu možnost vědět takovou spoustu informací, a také to tak ze začátku bylo bráno. Následek je stejný jako s těmi telefony. Pokud vím, že tu internet je, byl a v závislosti na této logice neochvějně i bude, pak nemám potřebu na něm nic hledat, nic zjišťovat, nic si pamatovat, protože vím, že když nebudu vědět, nebo si nevzpomenu, najdu to na něm. Ale! Další paradox. Super!
Každý má přístup k té neuvěřitelné záplavě informací, ale protože jich je právě tolik, tak je nikdo nehledal, protože neměl potřebu, protože prostě ví, že může, ale když opravdu potřebuje, nějak neví, kde to najít. Pak se začne spousta internetových fór (většinou těch, na kterých se dotyčný nachází nejčastěji) začnou přeplňovat otázkami na ty nejprimitivnější věci. Ale je to normální, protože jsou všichni stejně blbí a nikomu to nepřijde divné. Tedy téměř nikomu, že...


Používat kalkulačku na základní výpočty je logický výsledek technologické evoluce. Nezatěžovat mozek primitivními úkoly a mít místo na ty potřebné a složitější, ke kterým by se jinak dostával přes ty jednoduché jen velice zdlouhavě a složitě. Zdá se to jako přirozený vývoj, ale kam to od kalkulačky až došlo...
Nebýt toho, neměl bych o čem psát.
Jsem rád, že je spousta takových lidí, díky kterým mám tu možnost všímat si podobných věcí.

A na čem jsem závislý já? Především na pohybu, přemýšlení a na ostatních lidech. Bez nich bych neměl nad čím přemýšlet a díky kterým se musím jít občas projít, abych se uklidnil. Nemít se možnost uklidnit, asi bych se z jejich blbosti zbláznil a měl bych jiné závislosti.
A samozřejmě závislost na technologických a duševních produktech civilizace. Plus nějaké ty tělesné potřeby.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, So, 2012-06-09 22:07 | Ninja už: 6176 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Geniální! Smiling

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Eligor
Vložil Eligor, Ne, 2012-03-04 21:54 | Ninja už: 5250 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Nečetl jsem tvůj příspěvek celý, nicméně na počítačích závislý být nejde. PC totiž zahrnuje i školu a to je pravý opak závislosti Smiling

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Út, 2012-03-13 08:11 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Takže kdybys neměl doma ani ve škole počítač, tak bys byl úplně v pohodě? Nebyl bys nervózní, nekousal by sis nehty a nelítal bys do internetovejch kaváren, kde by sis mohl na chvíli ukojit svou závislost?

Že ne? Nevěřim. Sticking out tongue

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Čt, 2012-03-01 22:21 | Ninja už: 6286 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Máš nehorázně zajímavé myšlenky >,> A to nemyslím ani v nejmenším jako sarkasmus o,o Co chci říct je to, že s tím souhlasím, obzvlášť s tímhle:
"Používat kalkulačku na základní výpočty je logický výsledek technologické evoluce. Nezatěžovat mozek primitivními úkoly a mít místo na ty potřebné a složitější, ke kterým by se jinak dostával přes ty jednoduché jen velice zdlouhavě a složitě. Zdá se to jako přirozený vývoj, ale kam to od kalkulačky až došlo..."
Spousta lidí si řekne, že je to blbost, a že "proč bych to nepoužil/a, když mám tu možnost?", ale já převracím oči v sloup, když někdo sáhne po kalkulačce aby spočítal něco, co se dá krásně spočítat jednoduchými procesy, které nás učili ve škole =___=" (taky mi to krásně připomíná fakt, že všichni sedí v autobuse/tramvaji/atp.. Ano, podobá se to minimálně, ale prostě.. FUJ.. Viva la stání a kývání se do rytmu!)

"Pokud vím, že tu internet je, byl a v závislosti na této logice neochvějně i bude, pak nemám potřebu na něm nic hledat, nic zjišťovat, nic si pamatovat, protože vím, že když nebudu vědět, nebo si nevzpomenu, najdu to na něm," eh, smekám klobouk dolů, tohle je krásně řečeno. O___O Proč se dozvídat víc, když si to člověk může najít.. Fuj >,>

Aby to nebyl takovej off-topic, tak moje závislost.. Hm, počítač ani ne.. o,o Ne, že bych ho nevyužíval, ale když nemám tu možnost na něm být, tak je mi to celkem jedno, můžu hrát na kytaru, procvičovat zpívání, jít ven a bavit se. Ale jo, mám dvě těžké závislosti: The Rasmus a kytara.. Moje zdroje života o,o I guess..

PS: Joo, vím, že jsme spolu měli neshody, Alucardosama, ale.. jo, to byla asi moje chyba Ty kámo, co sis dal?! Za to gomenasai.. ^___________^

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-06-18 12:26 | Ninja už: 5309 dní, Příspěvků: 2384 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Přijde mi, že lidi nepíšou o závislosti na počítači, neb je to nicneříkající. Počítač prostě zahrnuje tak široké spektrum, že by tu velká část lidí napsala počítač a konec. Nicméně jsi mi zavdal důvod k přemýšlení. Díky.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, St, 2012-02-22 22:37 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Závislosť na elektrine, bez nej by ani ten počítač k úžitku asi nebol, či?

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, St, 2012-02-22 22:22 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

jen jeden dotaz, který ještě navíc souvisí jen s otázkou hudby. já si samozřejmě hudbu rád poslechnu i na počítači, ale podstatně větší podíl toho mám na originálních CD(sem tudíž jeden z mála lidí, jež vlastní funkčního diskmena). ale jinak v zásadě souhlasím. BTW proč mám zase pocit že melu z cesty?

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, St, 2012-02-22 21:42 | Ninja už: 6575 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních

Blackboxový prístup v technológiách sa odzrkadlil v blackboxovom prístupe ľudí k životu Smiling

Veď teraz si už pomaly každý môže "zbastliť" nejakého toho jednoduchého robotka bez znalostí mikrokontrolerov. Stačí vedieť napichať drôtiky do nepájkovacieho poľa, kúpiť k tomu nejaké to Arduino a naučiť sa programovať s priloženým "nízkoúrovňovým" (haha) jazykom. Kdeže machine code a "asík" Smiling Prežitky minulej doby.


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, St, 2012-02-22 21:18 | Ninja už: 6615 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

Lidé byli vždycky pohodlní, kdyby nebyli, tak stále žijeme v jeskyni, protože by nebyla potřeba vynalézat. Že se s dalšími a dalšími vynálezy pohodlnost (lenost) zvětšuje? Normálka.

mj. fascinuje mě, že někdo ani nepřečte celý ten komentář, ale přesto má potřebu "hrozně odpovídat" Laughing out loud

Pokud je pohodlnost přemýšlet a vynalézat další pohodlnost, nad kterou se musí daleko více přemýšlet, pak se už nedivím, že jsme v tom pravěku zůstali. Eye-wink
Konečně dobrá připomínka. Laughing out loud

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele Katsuyami
Vložil Katsuyami, St, 2012-02-22 21:11 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Že...by...........druhý Sheldon???
Rád bych znal odpovědi na to jak fungují všechny naše vymoženosti,ale jsem moc líný to vyhledávat na netu (a taky nemám moc čas),ale kdybych znal člověka jako ty,který na tyto otázky umí odpovědět rozhodně by řeč nestála Smiling

By Alu: Na debatu tedy čas je? Eye-wink Zdá se mi, že je to tak trochu jinak. Jako vždy. Laughing out loud Už dávno není lenost jako lenost. Být líný v původním smyslu by znamenalo ani nesednout k počítači, protože by tě nebavilo na něm nic dělat. Ale být líný v moderním smyslu znamená nemít náladu dělat něco jiného než to, co mě baví. Seriál, i když stažený, uteče, protože se na něj chci dívat teď. To samé s hrou. To vše je momentální nutná starost, ale ty informace? Ty tam budou stále, proto počkají. A počkají tam tak dlouho, dokud o ně neopadne zájem úplně. Ale i tak tam počkají, než dotyčný, kdo je chtěl vlastně vědět, neumře, protože "neměl čas" (náladu) je zjišťovat.
Řeč by možná nestála (i když mě to také už přestává bavit neustále všem opakovat to samé, protože si to nejsou schopní najít jinak a musejí čekat, až jim to někdo řekne... další zajímavá věc, je to výchovou? školou? civilizací? hmm...), ale jak je ve zvyku v podobných případech, logika je stále stejná, tedy by platilo to samé jako v případě internetu. Já bych něco říkal, nikdo by si z toho nic nezapamatoval, jen by to bylo strašně zajímavé, ale příště bych dostal stejnou otázku, protože je zbytečné si to pamatovat, když mi to zase někdo řekne. Eye-wink Co! Laughing out loud


Obrázek uživatele Katsuyami
Vložil Katsuyami, St, 2012-02-22 21:47 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Máš asi 100% pravdu a nakonec mně to přivádí k tomu,že není hloupost jako hloupost.
Hloupost jako nezájem je například pro mně neodpustitelná a lidmi kteří nevědí páč vědět nechtějí já pohrdám.
Hloupost jako lenost vychází z toho,že mně to sice zajímá,ale není pro mně nezbytně důležité tyto informace znát páč mi k ničemu nejsou.
A taky je to stejné jako,že každý člověk používá záchod,ale nikdo kvůli tomu nepůjde studovat instalatérství.

PS.Odepisuji ke tvému komentáři jen protože mi přišel zajímaví,ale nechci se hádat,je jasné,že naopak věci,které znám já by tě mohli zajímat,ale pokud by pro tebe nebyli důležité po čase bys je zapoměl a otázku položil znovu Laughing out loud


Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, St, 2012-02-22 21:08 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

By Alu: Nemá, pravda, protože někdo nemá odhodlání přečíst vše. Eye-wink Ale pak nemá stejný smysl ani psát reakci, protože jak může někdo napsat objektivní reakci bez přečtení celého komentáře? To si může dovolit jen ten, kdo toho druhého zná a má jasné tušení, jak a jakým způsobem přemýšlí.
Ale i tato reakce názorem. Děkuji, zase další potvrzení, které je dobré znát. Laughing out loud Lenost číst, ale nutnost reagovat.

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, St, 2012-02-22 21:32 | Ninja už: 6575 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, St, 2012-02-22 21:50 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

Vy zákeráci - takto ma odstaviť od upravenia vlastného komentáru iným skomentovaním. Určite to máte zákerne premyslené Laughing out loud

edit k môjmu komentáru pre Alu:

MaStar: Ja som na tom bola podobne ešte pred pár dňami, ale ako sa mi pokazila mp3 tak som bola čo sa týka hudby dosť nahratá - a bez nej ja veru svoj deň nezačínam O.o No a mobil mi opäť umožnil počúvať hudbu, volanie je samozrejmosť, na filmy mám TV/notebook/PC - čokoľvek iné, než ten drobný display, hry mám tiež v PC - ak teda nerátam kartové hry, čo mastím na mobile pre zabitie nudy. Súhlasím - len počúvaním hudby sa mi baterka vybája závratnou rýchlosťou, ak chcem niekomu zavolať a nedajbože si dať partičku FreeCellu tak to aby som nabíjala mobil každý večer. Vždy ide niečo na úkor niečoho O.o

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, St, 2012-02-22 22:11 | Ninja už: 6899 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, v podstatě tam to téma mám popsané, vysvětlené a poukázal jsem na to, čeho se mě nemají ostatní chytat, protože to na výsledku nic nezmění. Nevadí.
Své slohovky tak píši většinou. Začnu jednoduchým tématem, hlavní myšlenkou, která je jednoduše podaná, aby bylo hned na začátku jasné o čem to bude. Kdybych začal hned v tom způsobu, ve kterém je zbytek, tak bys nečetla ani to. Eye-wink
Nepsal jsem takovouto přímou reakci hlavně proto, že samotná následující debata je offtopic. Což by, jako teď, znamenalo její úmyslné rozšiřování, za které nás může někdo napomenout. Ale když se téma líbí, proč v něm nepokračovat. Smiling

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, St, 2012-02-22 22:33 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan