a toto je len moja úvaha alebo zbožné prianie
A spôsobov by bolo viac aj keď sa mi javia ako reálnejšie tieto dva:
Buď ak uvidí umierať Sasukeho(čo dúfam sa nestane) možno by prichádzala do hry aj Sakura ale no....že by sa to stalo pri tom keď Kawaki zaútočí na konohu a ona ho bude potom nenávidieť(to je tá lepšia stránka tohto
), alebo keď uvidí umierať Boruta(buď pri boji s Kawakim) nie že by som bola názoru že bude mŕtvy definitívne, ale mohlo by to podporiť trochu tej nenávisti ktorá tam chýba, alebo sa Boruto obetuje aby ju ochránil a tým prebudí jej MS.? (alebo čo ak by jej Sasuke ukázal minulosť klanu Uchiha a povedal by jej pravdu ukázal mu to čo jemu Itachi...mohlo by to mať vplyv?)
A čo jej Susanoo? Aké by boli jej schopnosti? A na internete sa vo veľkom skloňuje farba jej susanoo? Dosť ľudí píše že by mohlo byť ružové a mať tvar ženy a s tým úplne súhlasím. Myslím že rozmýšľať na schopnosťami je celkom ťažké našla som zaujímavé teórie, ktoré poukazovali aj na predchádzajúce schopnosti susaan(neviem ako to skloňovať gramaticky) a niektorí poukazovali na mytológiu a čo sa tam spája atď. tak by ma neprekvapilo keby to aj teraz tak bolo. Zaujímavé veci som sa dočítala okolo toho na quora.com
Ale to stále je hlavne o MS avšak keby ho využívala čo jej zrak keď už teraz má okuliare potrebovala by ešte jeden pár očí, ale súrodenca nemá a dúfam že Sasuke nezomrie a neodkáže jej oči(teraz už len jedno oko), ale možno má schované svoje pôvodné oči niekde možno...ale fungovali by? Dosť ľudí o tom pochybuje potom by bolo skvelé keby zabili jeden klon cibule a vzali jeho MS(ale tam nie je krvné puto takže to fungovať nebude?) a Naruto by to nikdy nedovolil aj keď Sasuke by to urobil nemal by s tým problém
Keďže tieto teórie sú dosť nepravdepodobné, hmm...tak čo keby sa naučila používať pečať sto uzdravení (alebo ako sa to volá ) mohla by s tým používať MS stále ale neoslepla by? A čo keby toto spojila so svojím susanoo...celkom zaujímavá predstava(aspoň pre mňa). To mi znova dáva otázku aká by bola schopnosť jej susanoo a keďže zdedí silu Sakury a aj Sasukeho tak by jej schopnosť MS mohla byť niečo spojené s liečením Predsa len ona je Uchiha ale už iná generácia ktorá má silu z lásky a nie nenávisti(aj keď na oživenie toho príbehu tam bude potrebná ako soľ). To by bolo zo strany Sakury niečo, ale čo zo strany Sasukeho(okrem dna) ukončil ten boj čo trval 1000 rokov medzi Indrom a Ashurom(s Narutom to ukončili, revolúcia ) tak ma napadlo čo keby schopnosť jej "EMS" bola spojená s časom ?
Ale najprv ako by získala večný MS a potom ma napadlo Indra nepotreboval druhý pár očí. A možno keby Sasuke nemá už EMS tak by možno s Hagomorovou silou neprebudil rinnegan ale s "obyčajného" MS by prešiel na EMS. Čo ak by Sarada získala Ootsuki silu? A ako.....no znova ma napadá Boruto on je Ootsuki teraz + pôvodne bol teda je synom Hinaty( princezná byakuganu potomok po Hamurovi) a Narutovi(ktorý má silu Ashury, je jeho reinkarnácia...) už len spojenie týchto dvoch mu dávalo silu(a od Toneriho dostal silu kde prebudil Jogan takže spojenie Borutovej sily a s tým že teraz je z neho plnohodnotný Ootsuki čo keby dal časť svojej chakry Sarade? A aby to bolo viac srdcervúce tak pri nejakom finálnom bossovi dúfam že Kawaki to nebude(ale bude tam ešte niekto) a keď budú bojovať proti tomu bossovi a on bude chcieť zabiť Boruta zničiť ho(keďže je to hlavná postava) a aby to bolo "zaujímavejšie " tak zaútočí na Saradu a Boruto pred ňu skočí( znova možno ) a schytá to(niečo podobné čo použila Kaguya čo zabilo Obita)...ale tak Sarada miluje Boruta a predtým než "umrie" jej dá časť svojej sily Ootsuki(aby to ukončila s tým finálnym bossom). A ona prebudí EMS. A s tým spojená ďalšia sila niečo s tým časom a napadla ma Orihime z Bleach a niečo podobné jej sile(a samozrejme privedie Boruta znovu k životu ako inak ).
Dosť pritiahnuté za vlasy celá táto teória šialená čo... ale neviem mne by sa niečo na tento spôsob aj páčilo asi. Keďže nie som až taký fanúšik Kawakiho a ani za nič nechcem aby Sasuke alebo Naruto zomreli a áno chcem aby nejako priviedli späť Kuramu(ale to je iná teória už možno nabudúce).
Takový vzor by jí opravdu slušel! Ani by nemusela použít žádnou techniku a soupeři mužského pohlaví by jí padli k nohám.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
To áno , ďakujem
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Hezky tajemná hluboká duhovka! Ohledně teorií jsem úplně mimo mísu, logicky si říkám, že čím víc se do genetiky míchají neuchihovské geny, tím to jejich genjutsu bude slábnout. Pokud to srovnám se šlechtěním králíků (jiné přímé srovnání nemám ), tak skřížím-li čistokrevného s nečistokrevným, narodí se půl malých králíčků se znaky čistokrevných a půl se znaky nečistokrevných. Ale i když ta jedna polovina generace vypadá čistokrevně, u jejich "dětí" se to opět snižuje na polovinu a nikdy nevíš, co ti z toho už vyjde, protože se tam přimísila snůška dalších x nečistokrevných linií. Holky bývají po otcích a Sarada měla tedy štěstí. Její genjutsu už je ale zákonitě oslabené a nečekala bych rozhodně zázraky směrem k vylepšení, spíš naopak.
Ohledně kresby - mám dvě poznámečky - jednak oko je koule a jako koule by v celku mělo být vystínované bez ohledu na barvu jednotlivých částí,tam je trošku chyba. A pak pozor na to světlo v prohlubni mezi okem a nosem. Měl by tam být spíš stín. Takhle to hodně svítí a z odstupu to spíš dělá dojem, že tam má bouli. Jinak ale pěkné očko, hezké řasy a ta hloubka se ti moc povedla .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem Práve preto ma napadlo že keby získala nejakú Ootsuki chakru či by to nemohlo vyrovnať to že je "iba" polovičný Uchiha. Ale v genetike sa moc nevyznám A keby čisto teoreticky mala Sarada dieťa s Borutom tak to by mohlo dobre zamiešať gény v dobrom
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
pripomína mi to moje staré pokusy a experimenty s realistickým štýlom. Tiež som zvykol takéto očká kresliť Pozeral videá a skúšal. Myslím, že to máš naozaj pekné. Ja som zvykol robiť chybu, že som mal riasy príliš rovnaké a to či už tvarom alebo dlžkou. Ty to máš pekne husté, a majú rôzny tvar. To si myslím, je dobre No trošku slabšie máš vyjadrené tie viečka. Mohli byť trochu viac vypuklé No viac sa k technickej stránke vyjadriť nemôžem, pretože sám som nikdy bezchybné oko nenakreslil a je to ťažšie ako sa zdá Hlavne napodobniť tú textúru kože, vrások alebo iných nedostatkov tváre. Ja som to už roky neskúšal. Proste anime štýl je jednoduchší. Inak ale dobrá práca
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ďakujem som rada že sa ti to páči
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•