manga_preview
Boruto TBV 09

Dávid a Goliáš

Dávid a Goliáš

Povodne som chcel na túto misiu kresliť "Dámu s hranostajom" od da Vinciho, ale z toho z rôznych dôvodov zišlo a hľadal som si iný námet.
Zaujal ma pri tom David a Goliáš do Daniela da Volterru, ktorého zaujímavosťou je, že má dve verzie, ktoré zobrazujú daný výjav z dvoch strán.
Plánoval som do opakovacej misie v rámci súbojov nakresliť aj tú druhú, aby boli vedľa seba, ale pri cca 95%-om dokončení sa mi akosi nepáči, takže to nechám tak ... Tak teď ti nevím...

Dvojobraz je vystavený v Louvri: https://thexenophilelife.com/paris-for-art-lovers/119-2/

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.0, Hlasů: 1

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-12-23 22:35 | Ninja už: 3900 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Je zvláštní, že tolik lidí ispirovala na začátku Dáma s hranostajem. Docela by mě zajímalo, jak moc známý je ten obraz mezi laickou veřejností, protože já sama jsem se o něm dozvěděla až někde na střední ve třeťáku v hodinách dějin umění. Každopádně zvolils moc zajímavou alternativu. Dvojobraz je super námět Smiling, škoda, že jsi to nezvládl dotáhnout. Je to hezká kresba a s těžkou kompozicí. A docela je osvěžující, že se tam nevyskytuje žádná vnadná baba Laughing out loud Sticking out tongue...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Tlačka
Vložil Tlačka, Čt, 2021-12-02 18:56 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Tsunadin poskok

Líbí se mi, jak je to bez vybarvení pořádně surové Smiling a i ty pózy obou postav Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2021-12-02 01:26 | Ninja už: 4210 dní, Příspěvků: 5858 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Paráda Smiling U této mise je právě vhod pokud jsi obrázek adaptoval co nejpřesněji, takže uznání je jasné, Tedy mohl jsi to udělat ještě přesněji, třeba olejem... Sticking out tongue Ale i jako tužkokresba je pěkný. Vybral sis dost vhodné dílo a povedlo se ti. A věřím, že ses i něčemu přiučil, protože pozice obou postav nejsou vůbec jednoduché.
Uznáno znovu.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.