Malá velká letní výzva! 145
Tak po delší době pokráčko . Potřebovaly jsme se dohodnout, jak náš příběh dopadne, což se jeví jako náročný úkol, ale snad to zdárně spěje ke konci (myslím to dohadování). Omluvte úplně odlišnou výtvarnou podobu jednotlivých stránek, kreslila jsem zase na všechno možné a teď to lepím dohromady velice "zvláštními" postupy.
Holky, mám dle poslední verze rozvržený storyboard na další asi 3 stránky (cca co Akhara podsvítila oranžově), pak bych předala štafetu.
Snad to bude ok.
PS: Hidan je fakt zabedněnec zabedněnej !
144
145
146
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 6
chvíľu mi trvalo kým som zanalizoval čo sa deje v okienku kde hidan útočí tou kosou úplne som čumel a nechápal..kde je jeho telo kde má nohy. Je to veľmi náročný uhol a celkovo scéna. Ja by som to nedokázal nakresliť asi by som prišiel o nervy. Vždy som ale chcel nakresliť nejakú bojovú scénu ale ja ani nemám takú predstavivosť aby som si vedel niečo také predstaviť..a nie ešte to nakresliť Tvoje schopnosti sú ako vždy obdivuhodné no.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Buď úplně v klidu, zrovna pro tuto těžkou scénu jsem měla referenci, myslím, že to bylo někde v manze Blade of the Immortal, ve které se často inspiruji. Učím se teď pracovat s vyjadřováním zkratek a perspektivy u postav, což je pro mě jedna z nejtěžších věcí u komiksu. Postava v přehnané perspektivní zkratce je čisté peklo . Vždycky si to nejdříve nacvičuji na nějaké převzaté scéně, snažím se to pochopit, a pak zkouším svou vlastní verzi a nápad, což je v tomtopřípadě stránka č. 146 . Je to o cviku a pochopení základního principu - jako u všeho ostatního. Zrovna tady to spíš než s výtvarným talentem souvisí s matematikou a geometrií .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Díky za hodnocení, Poštolko !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Měla jsem dát radši méně? Já tam určitě nevidím všechny chyby, za které se teď stydíš mlátíc hlavou o stěnu, tak proto desítka
Přemýšlela jsem i o slovním komentáři, ale neměla jsem na něj nápad. Snad leda:
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Hele, už nemusíš hodnotit co tě nejvíc pobavilo !
Jop, za desítečku jsem určitě vděčná, každá potěší a každé si vždy vážím! A kupodivu hlavou o stěnu nemlátím, asi to bude tím, že to mám hotové už nějakou dobu a jen jsem čekala na textové ujasnění. Tak nějak jsem se s tím mezitím už sžila .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE