manga_preview
Boruto TBV 09

Priateľstvo Naruta- inšpirované Michelangelovím dielom ,,Stvorenie Adama"

Priateľstvo Naruta- inšpirované Michelangelovím dielom ,,Stvorenie Adama"

,,Stvorení Adama" od Michelangela:)

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.0, Hlasů: 2

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2021-01-21 01:11 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Edit: Zkusíš to ještě vybarvit? Nebo jsi to vzdala? Mise potrvá ještě deset dní a podle toho, co na obrázku vidím, si myslím, že je v tvých silách ji zvládnout, i když to nevyšlo na poprvé.

Promiň, že jsem obrázek nerozebrala hned, chtěla jsem se na něj podívat v klidu. Podobně jako Noledě mi přijde, že na misi kategorie B to úplně není. Jsou obrázky kreslené pouze tužkou, které se dají považovat za hotová díla, ale to jsou obrázky podrobně prokreslené a vystínované, jako třeba tento. Jinak ale kresba tužkou často působí jako náčrtek, tedy nehotový obrázek. Pomohlo by tomu, kdybys kresbu opatrně vybarvila třeba pastelkami, případně můžeš obtáhnout linie něčím černým, co se nerozmzává (Michelangelo linie nezdůrazňoval, ale myslím, že při tvém způsobu kresby by to mohlo napomoci „upravenému“ vzhledu). Pokud se ti to povede, misi uznám.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Temari-1213 Gaara-2608
Vložil Temari-1213 Gaa..., Pá, 2021-01-01 12:16 | Ninja už: 1208 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Já si myslim že ten obrázek je fajn.Gaara HeHe

G.2608 T.1213

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2020-12-31 23:30 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Přátelství Naruta a Sasukeho se mi zdá jako celkem vhodný námět pro Michelangelovo Stvoření Adama. I když bych osobně z toho přátelství vyzdvihla třeba moment, kdy Narutova láska Sasukeho "probudila" z jeho zlé zaslepenosti a zatvrzelosti. Ten okamžik pochopení, oživení, propojení dvou duší je na té předloze nejdůležitější a nejkrásnější Smiling. Naruto a Sasuke se taky dušemi propojili, aby mohli být takoví dobří přátelé Smiling. A Michelangelo k tomu přizpůsobil všechno ostatní, aby to tak na diváka působilo - letmý dotek jejich rukou, pohled z očí do očí atd. Škoda, že jsi toto z té předlohy neokopírovala, působilo by to líp. Naopak, když zvolíš zbraně, tak to přece úplně přátelství odporuje. A ty trenky (i když jsou miloučké s těmi srdíčky Smiling), tak ty té vážné scéně taky moc nesedí.
Počkáme, co řekne Poštolka, za mě se mi zdá, že na B misi je to dost málo práce, chtělo by to minimálně vybarvit.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-12-30 22:33 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Jen na úvod - prosím, příště použij odkaz na vložení, který je u mise. Forma odkazu se trochu liší, když se jedná o misi kreslířskou a ne fotografickou. Raději jsem to teď spravila, když jsem si všimla. Podrobnější komentář k dílu napíšu snad zítra, teď se mi nedostává času. Ale myslím na tebe!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.