Legends Never Die - Ero-Sennin
Táákk po dlhšej dobe(cca 5 rokov) som sa vrátila ku kresleniu A noo...mala som dosť výpadky to tieňovanie mi nešlo tak "ľahko" ako v minulosti
Viem že táto scéna je už x krát prekreslená od x umelcov(nie že by som sa k nim radila ) ale v minulosti som niekde na google videla tento obrázok s tým že tie linky a krv sú červené a zapáčilo sa mi to tak som sa rozhodla to skúsiť ... ale buď som ja totálne ľavá alebo mám zle pastelky(dúfam že sú to tie pastelky). Pôvodne som to odfotila aj skenovala ale vždy to bolo príliš bledé tak som si kontrast upravila v PC aby to bolo cca ako na papieri (možno by som si mala kúpiť kvalitnejšie pastelky...) to by nebolo od veci....
PS: ešte k obrázku viem že je tam veľa chýb a čas ktorý som pri tom strávila bol x hodín(cca 10 hod) je to naozaj cca veľa vzhľadom ku kvalite
No hádam sa vám bude páčiť
Pre lepšie rozlíšenie(alebo vidieť veľa chýb)si to rozkliknite
Asi na desiaty raz sa mi to sem podarilo pridať už som ani neverila
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 8
Moc mě potěšilo, že obrázek má pozadí, resp. že jsi vyplnila kresbou celou plochu papíru, to hned vypadá profesionálně . Díky těm prokresleným vlasům vypadá to umírání velice "živě" .
Je milé si zavzpomínat na Jirayiu. I když nejnovější manga Boruto dává tušit, že by se tahle postava ještě mohla vrátit . Pěkné dílko, víc takových!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Dobrá předloha člověku práci hodně usnadní, ale ty sis ji na druhou stranu i přidala a krásně pečlivě sis vyhrála s vlasy, stínováním a celkově s technikou, takže vzniklo krásné dílo Díky, že ses o něj podělila
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
ďakujem za komentár
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Ayame, dielko máš nádherne spracované . Rozhodne ten čas, ktorý si nad týmto strávila sa vyplatil
Ďakujeem
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
LUXUS - fakt vynikajúca práca, takéto diela tu človek veľmi rád nájde takže dúfam, že sa rozhodneš takéto skvosty sem dávať častejšie. Budem sa na ne tešiť a rozhodne nielen ja.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ďakujem pekne
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
prečo si už tak dlhú dobu nič nepridala? Nebavilo ťa už kresliť Naruta..alebo nebol čas? No..obrázok je to samozrejme smutný. Pre všetkých ktorý mali Jiraiyu radi. Ja som túto scénu nikdy neprekreslil. Pretože som nevidel..ako by som to ja dokázal nakresliť nejak lepšie..ako to už nakreslil niekto iný. No..i ked to už kreslilo veľmi veľa ľudí. Stále sú tam veci ktoré mi prídu zaujímavé. Napríklad ten úsmev. Nie je to úsmev niekoho..kto umiera. Popravde celkovo v tomto prípade vyzerá..ako keby ešte mohol prežiť. V originále je jasne vidieť tú jeho únavu a ...že sotva sa drží pri vedomí. Ale tu..tu vyzerá ako keby ho ešte niekto mohol zachrániť. A to môže byť spôsobené tým...ako ti je ľúto jeho smrti. A podvedome si ho nakreslila..živšieho. Ale to nebude len úsmevom..napríklad aj nejaké tie vrásky..pod očami hlavne..by tomu dali väčší efekt únavy. Nejaké tie škrabance po tvári..strapaté vlasy..kde je vidieť jednotlivé vlasy..alebo ako to povedať jeden, dva tri vlasy vytrčať len tak..mimo..nekontrolovanie. Taktiež ak by si mu naklonila hlavu..ako keby si ju už nevládal podopierať..a proste mu padala na stranu. To všetko vie pridať na pocite..že už je pred smrťou. Alee..nič z toho neber ako kritiku. Pretože..ja si myslím..že si to nakreslila tak ako si to podvedome cítila. A to tak..že je škoda..že umrel. A to to pre mňa robí zaujímavým. Keby to bola len ďalšia kopia polomrtveho jiraiyiu tak by to ničím nevyčnievalo. Takto je to tvoje Chyby ako nos alebo tieňovanie do ktorého sa ani ja nevyznám neriešim lebo ma to netrápi Kresli viac. A pridávaj!
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Nejako ma to prestalo baviť to kreslenie, bohužiaľ u mňa vždy bola nevýhoda to že ja som strašne nedočkavá a vždy som chcela aby obrázok vypadal ako od profesionála(s xy ročnými skúsenosťami) a to bola chyba keď to tak nebolo tak som sa naštvala ale odkedy som začala pozerať znova Naruta a nejakých umelcov na youtube tak som si povedala že kašľem na to a začnem znova kresliť a časom sa snáď zlepším(ale pôjdem na to pomaly a postupne) myslím že ten úsmev mu už nakreslilo veľa ľudí aby to nebolo také smutné. Bohužiaľ nemám ten obrázok tak zafixovaný v hlave takže som používala viacej predloh tejto scény či už coloringy alebo screen z epizódy čo som našla na google. A škoda že ho tam nik neprišiel zachrániť tak som čakala že niekto príde a nič Ak ide o tie vlasy tak mu pôvodne trčali nejaké pramienky(u mňa) ale keď som vyfarbovala to oblečenie tak sa stratili možno by som si mala kúpiť nejaké biele pero pre efekt V tom tieňovaní sa musím zlepšiť aby sa mi nabudúce už tak netriasla ruka a nos tam je veľa práce čo musím ešte vylepšiť do budúcnosti(beh na dlhú trať to bude hádam vydržím tentokrát)
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Ak ťa to znovu nebude baviť..a budeš si to chcieť spestriť. Tak môžeme niečo vytvoriť aj spolu
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
to znie zaujímavo aj keď dúfam že tentokrát mi to vydrží
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•