Malá velká letní výzva! 084
A to je zatím vše. Bohužel jsem strašně pomalá a ještě k tomu na to nemám tolik času, kolik bych si přála. Měla jsem v plánu ještě další asi tři strany, kde by nám zase něco řekl Hidan, ale nechci zdržovat už tak umírající projekt.
Prosím, zkuste přijmout jako fakt, že tam poletuje jakýsi neurčitý, magický zdroj světla, který osvětluje každou část objektu úplně jinak. A že Hidan vypadá na jednom panelu jako rozhněvaná žena středního věku, co používá kvalitní pleťové krémy, zatímco na jiném jako upocený účastník terapeutických kurzů pro zvládání vzteku... A že Kara... no, prostě je to kompromis mezi mými (ne)schopnostmi a (ne)časem.
Vůbec nevím, jestli jsou ty panely přehledně uspořádaný. Kdyby to bylo matoucí, řekněte. Zkusím to buď upravit, nebo aspoň popsat tady nahoře.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 6
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Hehe, díky za rýpnutí. V tomhle jsem fakt marná, to oblečení si naprosto nejsem schopná zapamatovat a ani jsem mu nevěnovala dostatečnou pozornost. Chyba, chyba. Třeba Hidan nejen, že nemá čelenku. Dokonce ani nemá na plášti mráčky.
Indiánskej vzor jsem Kaře na plášť přidala zcela vědomě, protože se mi líbil. Pardon. Vůbec jsem si ale nevšimla, že nemá kalhoty. Nejspíš jsem se podvědomě chytila těch panelů, kde je má (mimochodem třeba i v tvém flashbacku na s. 48), protože mi přišlo opravdu divný, aby měla takhle hluboký rozparky bez něčeho pod tím. Taky koukám, že má třeba mizející bandáže na předloktích. Nevermind.
Opravím, co půjde. Akorát kalhoty jí asi s dovolením nechám.
Jedinej Akio je s tím pláštěm úplně a naprosto naschvál, protože jeho oblečení jsem si díky tý košili zapamatovala. Ta změna měla poukázat na to, že se ta scéna, o který mluví Kara, možná neodehrála hned po té, kde Akia ovládl Jashin. Což se ale v té řadě dalších nepozorností pochopitelně ztrácí.
Jejda ty mráčky jsem asi slepá ten vzor ne, že by se mi nelíbí (chvíli jsem i přemýšlela, že ti ho nepředhodím) ale stalo se A ten rozparek má v součastnosti jen jeden na levé straně z jejiho pohledu (viz. odkaz) a na mě nekoukej, vymyslela ho Nika taky mě to bylo divný, tak jsem ji tam dokreslila bílý kratasy jo a ty šaty v minulosti jsou trochu jiný, nejen že má kalhoty, má i dva rozparky a místo obvazů má na lokti něco jako chrániče no tak to asi schrnem na to, že ti dva mají asi kurz rychlopřevlékají
PS: a na té staně 48 má i Akio jiné oblečení, protože jsem ho kreslila podle barevných stran od Ori
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Můžu si tě najmout jako poradce?
klidně stejně u notebooku sedí skoro celý den
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Zatraceně, další novou postavu už ne!
Tvé pokračování je luxusní, dramatické a - co si budeme povídat - budící kupu dalších otázek. Na druhou stranu, když jsem si to tuhle četla celé najednou, až jsem se divila, nakolik to dává smysl. Teď jen pamatovat si, co se všechno stalo... x))
Hodně mě tu zaujala kresba. Tak mi připadá, že kdykoli někdo přidá nějaké pokračování, vždycky je v úplně jiném stylu než jeho poslední příspěvek. Zvláště tváře se ti tu hodně vyvedly, s tím detailním šrafováním. ^^
Přidám se k ostatním, rozhodně pokračuj. Něco jsi tu nakousla a kdyby teď pokračoval kdokoli jiný, těžko tvůj foreshadowing využije ve stejném duchu, co ty - což by byla rozhodně škoda, všechny tři stránky působí velice dobře. ^^ Krom toho, vyprávěli jsme tu z Kařiny strany a z Akiovi, do Hidana se zatím nikdo doopravdy nepustil - bylo by fajn vidět, jak události vnímal on. =) A na zakukleného jashinistu č. XX jsem moc zvědavá!
BTW, ta předchozí stránka se ti neskutečně vyvedla. Přišla naprosto nečekaně a zafungovala na výbornou! \(-^_^-)/
Neboj, tahle postava bude opravdu jen epizodní.
Že? Taky jsem byla překvapená, jak to až na pár drobností drží pohromadě. Je načase s tím skoncovat.
U mě je ta jiná kresba čistě důsledkem toho, že tužku vezmu do ruky jednou za uherskej rok a pak jsem sama překvapená, co z toho vyjde. Bohužel. Hledám nějakej svůj způsob vyjádření, a protože ho hledám jen sporadicky, tak zatím hledám marně. Tu konzistenci u tvých, Ničiných nebo nolediných stran hrozně obdivuju.
Děkuju moc za slova chvály. Slyšet je od takového mistra dramatičnosti mě divže neuvádí do rozpaků.
Pokiaľ by sa dalo tak rozhodne dokonči tie strany, ktoré máš v pláne . Kedže si si to tak dobre rozbehla a ako bonus si nám dodala novú postavu. Naviac som zvedavá ako si Hidea predstavuješ
Souhlasím s Nikou a klidně si můžeš dát na čas Akharo
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
No dobře, snad se nezděsíte.
A snad ti tím neudělám příliš tlustou čáru přes rozpočet, Mariko. Kdyžtak to ignorujte.
to taky doufám a jen klid, říkala jsem už, že si klidně můžu vymyslet něco jiného nebo spíš s tím už i počítám
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Whoá, elegantní návrat do současnosti! Už to chtělo jako sůl a tobě se to zdařilo na výbornou. Vytiskla jsem si celý komiks a začetla jsem se a kupodivu, až na malé zavádějící narážky, mi to stále dává smysl. Co si o tom myslíš ty? Má cenu pokračovat, případně - máš nějakou vizi, kterou bys ještě chtěla a mohla navázat?
Zatím mi uniklo, kdo je Hideo, ten se nám tam někde už objevil?
Zítra to zaktualizuji v diskuzním fóru, díky moc za parádní dílek!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Taky mi přijde, že tam sice jsou různý lokální nesrovnalosti, ale jako celek to funguje. Přečíst si to v kuse opravdu hodně pomáhá.
Pokračovat určitě smysl má – přece v tom toho chudáka Akia nenecháme. Navíc se vsadím, že třeba taková Mariko má v rukávu ještě plno nápadů.
Původně jsem se chtěla věnovat ještě tomu, co se stalo podle Hidana a proč si myslí, že jsou mrtví. Ale jednak jsem to nestihla a jednak jsem trochu zbaběle vycouvala z nějakýho radikálnějšího rozhodnutí o ději, stejně jako minule. Kdyby vám nevadilo ještě počkat, tak to doplním.
Hideo je úplně nová, zcela náhodná osoba, která se tam zřejmě už někdy objevila jako zakuklený jashinista č. XX.
A jsem z toho úplně v péru... Dál Akharo. Pokračuj!!!
Jsi si jistá?
Takhle se to dá od Hidana vyložit jako celkem random výšplecht, ale pokračováním by se to krapet zamotalo.
hmm..úplne v čom? nie som si istý či máme podobný výraz v slovenčine...
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ori se patrně moc vžila do postavy Hidana .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
No, nejspíš vám hrábne až dodělám to svoje, co myslíš Akharo...
To je skoro jistý.
síce príbeh nečítam..a ani sa mi nechce tak kresba ma zaujala máš to pekné. Páči sa mi atmosféra..a máš to pekne rozdelené do okienok. A tiež sa mi páči..ako kreslíš postavy z rôznych uhlov To tieňovanie je ..také uhladené a pekne to všetko ladí. Je na tom komixe vidieť, že ťa to skutočne bavilo na tom pracovať a to je super A dizajn tej ženskej postavy je skutočne dobre vymyslený. Dobrá práca
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Děkuju.
Jsem moc ráda, že ti přijde, že to jako celek i přes všechny ty kompromisy funguje. Čím dál víc si uvědomuju, jak je vyprávění skrze obraz fascinující a kolik zdánlivých samozřejmostí může zásadně ovlivňovat vyznění scény - třeba ty úhly pohledu. Opravdu obdivuju všechny tvůrce, co s tím dovedou (jak z hlediska techniky, tak z hlediska vyprávění) pracovat.
Design té ženské postavy vymyslela Mariko a naprosto s tebou souhlasím – je parádní.