manga_preview
Boruto TBV 09

Kara

Kara

Tak jedna malá skica Smiling

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.5, Hlasů: 6

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-01-18 19:09 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Krásná Smiling. Má zajímavý postoj. Koukám u těch nohou jsi "přitvrdila" a vypadá to mnohem líp. Pořád si říkám, že ti kresby hrozně kazí ta všude stejná velká světlost. Vím, že kreslíš světle (což samo o sobě je super umět, lidé - včetně mě - spíš tíhnou prodřít papír Laughing out loud), umožňuje ti to opravy. Ale moc by tomu pomohlo, kdybys byla na závěr trošičku důslednější a vytáhla vše, co je vpředu, případně hlavní obrysové čáry. Ta rozvolněnost způsobuje nečitelnost. A zvláště u komiksu našeho charakteru je ta obrysová jistota docela důležitá, právě pro lepší čitelnost. Zkoušela jsem tenhle tvůj obrázek stáhnout a upravit kontrast a jas a intenzitu v pc, ale nejde mi to dobře, hází to šílené okaje u krajů papíru. Možná je chyba i ve skenování/focení. Jak to vlastně přenášíš do PC? Víš, říkám ti to, abych z tebe vytloukla super výsledek, abys se naučila věci dotahovat, protože to tě obrovsky posouvá. Zkus to, prosím, jednou si s tím i po stránce prezentace opravdu pohrát. Když ne pro sebe, tak pro mě Smiling. Prosííím!!! Bude to totiž bomba Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE