Mimoriadne: COVID-19 už aj v Konohe
V časáku si nezabudnite prečítať mimoriadne správy o dianí v Konohe ako aj rozhovory s niektorými obyvateľmi obce na túto situáciu.
Vopred sa ospravedlňujeme za chybu v tlači (kde je miesto denník Konoha uvedené a následne opravené slovo korona) ale iste chápete, že aj naši redaktory sú z tejto situácie mierne zdesení.
Vrámci možností prajem dobré čítanie.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 5
Hej, to je úplně luxusní, víš to? Fakt jsi mě hodně překvapila, co v tobě dřímá, jednak ohledně humoru, ale i výrazových prvků (např., jak jsi vyjádřila hokageho s tou haldou papírů ). BOŽÍ to je! Až nám bude chybět redaktor v našem projektu HROM, tak budeš první adeptka . Moc pobavilo . Škoda jen, že to není líp vyfocené.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem za ponuku na novú prácu
Áno. Snažila som sa to asi 3-krát nafotiť, ale toto sa javilo asi ako najlepšie
Tsunade to zabila Piť meněj
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Vďaka
Som rada že som vás pobavila
"Piť menej" mě zabilo.
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Uzumaki, tak toto sa Ti fakt podarilo. Skvelý nápad aj prevedenie formou interview. Zvolila si vhodných korespondentov, skoro ako z reálneho bulváru. Rada síce žiadna, ale človek sa aspoň pobaví.
Bomba! Představa Sasukeho v karanténě mě rozesmála a Cunade doporučující dětem pít jen o něco méně než dospělým to parádně zakončila. Díky za pobavení!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.