manga_preview
Boruto TBV 07

Fanmade Sasuke vs Itachi

Náhodou som objavila fanúškovský krátky hraný film, nielen pre milovníkov Uchihov. To úsilie a nadšenie tvorcov z toho priam cítiť.
https://m.youtube.com/watch?v=0_o80MW34OM


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-02-22 20:26 | Ninja už: 3843 dní, Příspěvků: 7418 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Až na to, že Sasuke je dívka, což v závěru nešlo přehlédnout, tak fakt dobrý! Mělo to řadu momentů, za které by se nemusel stydět ani profík. Povedené a určitě megatěžké na ty polní podmínky. Díky, Rahzel!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2020-03-18 23:11 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Až dnes som si všimla Tvoj komentár. Pohlavie na stvárnenie osoby vôbec vplyv nemá, kedysi hrali (najmä v Japonsku) len muži a ženy akurát len "študovali", aby ich mohli verne stvárniť.
Presne, keď som videla pri akom kúsku zeleného (či modrého) pozadia to nakrúcali, aby šlo počítačovo upraviť pozadie, napadlo mi, čo by s rozpočtami nietorých filmov dokázali zanietenci.
Neviem, či Ťa zachytila séria Hunger Games, lebo filmové stvárnenie je otras, ale literárna predloha naopak úžasná, tak na Youtube sa objavila desaťminútová scéna vytvorená fanúšikmi a znázorňujúca smrť najmladšej účastníčky "závodu" https://youtu.be/Z_jw3z68TW0 Doteraz ju vnímam ako najlepšiu hranú adaptáciu diela. A tiež sa vzniesla vlna kritiky, že prečo postavu nestvárnila černoška, keď v predlohe to dievčatko černoška bola, no to na kvalite scény vôbec neubralo. Oficiálny film tam černošskú herečku mal, a predsa to bola bieda.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2020-01-31 19:55 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Napriek nedostatkom je to skvelé. Chválim studio , ktoré si s tým dalo toľko práce a samozrejme hercov bez ktorých by to tiež nešlo.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Čt, 2020-02-20 18:18 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Vďaka za komentár. Nejak sa to tu buď stratilo, alebo nikoho to nezaujalo. Myslím ale, že je to ozaj super práca.