manga_preview
Boruto TBV 07

(anime) Naruto JAP+CZ Hardsub (Komplet, všechny díly)(Upload by Supermaxer)


Tento příspěvek je náhrada za všechny mé staré uploady Naruta.
Budou zde pouze mé uploady.Staré příspěvky jsou smazány.

Řešil jsem tento problém,chtěl jsem si někde stáhnout Naruta v takovém formátu,abych se na něj mohl dívat na stolním DVD přehrávači.Našel jsem jen tady převod na DVD ale to by bylo na moc disků.Tak jsem se rozhodl že si to udělám sám.
Většina dnešních DVD přehrávačů už zvládá přehrávat formát DivX(XVid),to je video s příponou AVI.Tak jsem začal převádět díly z formátu MKV do AVI v originálním znění(Jap.) s CZ Hardsubem vloženým do videa,takže nebudou potřeba žádné externí titulky.Testoval jsem jaký kompromis (velikost-kvalita) abych zachoval kvalitu snímků.Tak jsem došel ke kompromisu na televizi je to dobré a přitom se mi jich vejde 25 dílů na jedno DVD5.Takže se mi všech 220 dílů Naruta vešlo na 9 DVD5.
Takže vám je tady nabídnu ke stažení.Budou vždy po skupinách po 25 dílech,a budete mít k tomu u toho obaly i potisky.

Naruto, Volume 1:



Naruto, Volume 2:



Naruto, Volume 3:



Naruto, Volume 4:



Naruto, Volume 5:



Naruto, Volume 6:



Naruto, Volume 7:



Naruto, Volume 8:



Naruto, Volume 9:




Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele P1nk_Ryshaaa
Vložil P1nk_Ryshaaa, So, 2020-01-11 19:50 | Ninja už: 1528 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Taky dávám palec nahoru takhle se štvát,ale nakonec je to dokonalá práce.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Čt, 2019-01-10 19:13 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Teda. Ďakujem. Mám už doma niečo stiahnuté, ale občas je tá kvalita mizerná.

Obrázek uživatele Supermaxer
Vložil Supermaxer, Pá, 2019-01-11 01:30 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Tak omlouvám se za kvalitu, ono první série ani zdroj nebyl dost kvalitní, navíc se to konvertovalo před cca 10 roky, takže kodeky také nic moc. S dneškem se to nedá srovnat, jak zdrojové video tak kodeky.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2019-01-10 04:47 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Výborná práca s takouto kompletnou sériou. Palec hore.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???