manga_preview
Boruto TBV 09

Origami - směska

origami1.jpg

Tato mise lákala i mě samotnou. Návody jsou vesměs ze stránky Origami.cz, kromě nafialovělé kytky, která je jakýsi hybridek, když jsem se ztratila v návodu pro točenou růži z jiných internetových stránek a dokončila jsem ji podle fantazie. Jinak je to kachnička, veverka, zajíc a v rožku nová Kawasakiho růže (rozhodně těžší, než co jsem zkoušela u hAnčiny mise, a asi ji už víkrát nevyzkouším, i proto, že v malém a roztomilém měřítku bych toho nebyla schopná).


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2018-12-05 01:10 | Ninja už: 3900 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tedy ale ta růžička se povedla náramně! Veveruška taky, jen je trochu matoucí ten nápis "Poštolka" na zajícovi Laughing out loud. Poštolku jsi v návodech nenašla? To by bylo stylové Smiling...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2018-12-05 18:16 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 5857 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Týjo, víš, že mě ani nenapadlo ji hledat? Orla na té zdrojové stránce měli, ale nelákal mě a poštolce podobný nebyl. Veverka se mi moc líbí, návod byl přímo od zakladatele té stránky (Františka Grebeníčka). Fascinuje mě, jak to někdo dovede vymyslet. Růže (ta v rohu, pokud myslíš tu stejnou) mi ale připomíná guču zmuchlaného papíru, zkrátka z ní nejsem dvakrát nadšená navzdory pracnosti.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.