manga_preview
Boruto TBV 07

[Sell] Naruto Paperback Manga (Díly 1 - 21)

Ahoj,

rád bych prodal 21 dílů mangy (v češtině) které mi tu zabírají poličku a nic víc. No a kde jinde se poptat jestli by někdo neměl zájem než na stránkách přímo zaměřených na komunitu, že?

Všechny díly jsou ve výborném stavu, až na druhý, kde je pár odlepených stránek uprostřed.

Cena dohodou, 80.- za kus*, zmíněný druhý díl zdarma když to vezmete všechno najednou, jestli po kouskách tak za se ještě dál domluvíme.

Ohledně dopravy buď osobně (Praha), nebo přes zásilkovnu (případně jinak), s tím že k ceně pak připočtem i dopravný.

Kdybyste měl někdo zájem, tak pište na discord, případně facebook, nebo i email. Nepočítam s tim, že to tu vůbec někdo najde, tak nepřikládam fotodokumentaci, ale kdybyste někdo chtěly, můžu zařídit.
----------------------------------------------------------------------
Discord - #5422
Email - araraf@seznam.cz
----------------------------------------------------------------------
*Holy shit, sem se přehlíd když sem koukal na cenovku, díky moc, že ste mě opravili!


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele araraf
Vložil araraf, St, 2018-06-06 16:22 | Ninja už: 2113 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

*Díky moc, že ste mě opravili, sem se nějak přehlíd, doslova sem tu knížku držel v ruce a koukal na tu cenovku, nevim jak se mi povedlo se seknout takhle. Díky a moc se omlouvam, haha... Takový trapas...

Discord - #5422
Email - araraf@seznam.cz

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, St, 2018-06-06 15:28 | Ninja už: 2772 dní, Příspěvků: 329 | Autor je: Recepční v lázních

Jak řekla Poštolka, za tuhle cenu neprodejné, 170 Kč je teď aktuální cena na CREW eshopu.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2018-06-06 09:25 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

K tomu bych dodala jedno - většina těch svazků stojí 189, některé tenčí 179 Kč. Je to napsáno na obálce vzadu už od výrobce a v obchodech, kde jsem mangu kupovala já, tuto cenu dodrželi (předpokládám, že Crew do ní započetl i obvyklou marži obchodníka). Je mi líto, pokud jsi všechny díly koupil někde se stokorunovou přirážkou. Ale upozorňuji na tuto skutečnost případné zájemce - tvrzení, že vám to Araraf za 180 korun prodá nějak levněji, než byste dostali nové svazky v obchodě, je mylné.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.