manga_preview
Boruto TBV 08

Neji mezi Sakurami

Neji mezi Sakurami

S vypětím všech sil, skřípání zubů, propadání depresí a silnou vůlí (nerozbít klávesnici/myš/tablet) se to konečně podařilo.

Toť vše, díky za přečtení

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.1, Hlasů: 16

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2018-03-27 17:56 | Ninja už: 4180 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Gratuluji k misi, je vidět, že ses připravovala dlouho a pečlivě Smiling Jsem nadšená (jak bych mohla nebýt) sakurami v pozadí. Nedžim samozřejmě taky, má výraz, skoro jako by rozmýšlel o vlastní pomíjivosti a zvolila jsi mu úplně uhrančivou barvu očí Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Ne, 2018-04-01 21:13 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Děkuji moc, vždycky takový komentář potěší, za tu dřinu je to balzám.
Ikdyž mám ještě hodně co zlepšovat, mám z něj radost.
A ty oči. Jsou šedo-modré, protože bílá z něj dělala hrůzostrašlivou příšeru Smiling, tak jsem to potřebovala odlišit a jinak než takto se mi to nedařilo - takový menší kompromis.

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Ne, 2018-03-25 09:55 | Ninja už: 4205 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Krásné, jsem čekala, že to bude jen portrét, ale ty jsi do toho skočila po hlavě a máš to s tak krásným a propracovaným pozadím. Luxsní, opravdu se to moc povedlo a neji má tak perfektně vykreslané a nastínovaní vlasy, že na nich můžu oči nechat. Musím říct a pochválit tě, že tvoje práce, usílí, pot a slzy stály za to :3 Kakashi YES

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Po, 2018-04-02 22:19 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Původně to jako portrét mělo vypadat, ale zase jsem si řekla, že to každý čeká Laughing out loud
tak jsem to narychlo změnila a bohužel jsem to nedomyslela s časem, ale je krásný a moc děkuji

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2018-03-24 15:40 | Ninja už: 3871 dní, Příspěvků: 7443 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Fíha, Neji v Rajské zahradě Smiling! Koukám, že jsi tomu dala pozadí, které by mě nenapadlo, ale působí to věru jarně a pěkně. Ta pusa a pleť krásně ladí s růžovými odstíny okolo, takže vítej zpět ve světě barev!
K malbě - Neji se ti vydařil. Vím, že jsi s tím hodně zápolila. Celkově jsi takový náš malý kolážista Laughing out loud. Řešíš věci skládáním z menších, zapracováváš vložené mustry a předlohy. Máš dvě cesty, jak toto používat, protože zatím je to vidět a působí to nerozhodnutě a nerozhodně. Chci tím říct, že by bylo lepší, zvolit si jasně cestu, jak to buď dokonale zamaskovat, nebo natvrdo přiznávat. Tenhle postup "něco mezi tím" je trochu o ničem. Teď to neber zle. U Nejiho se ti to podařilo zamaskovat, i když ty vlasy působí malinko odtrženě od ostatního, hlavně je to znát u přechodu na čelenku. Naopak u těch sakur v popředí ses to rozhodla záměrně nechat přiznané a pak tam zase dokonale nezapadá ta ruka. Ve vztahu k rozmlženým sakurám v pozadí to funguje dobře, ale k té ruce, která je ve stejném prostorovém plánu, to najednou vůbec neladí. S tímto se ještě do budoucna budeš muset poprat, aby ten obrázek nevzbuzoval hned na první pohled otázky typu - jak je to udělané, nějak mi to nesedí, apod. Měl by hned na první pohled zaujmout tím, co nese za poselství - tedy, nechat diváka splynout s okamžikem a melancholicky se zasnít Smiling. Nesmí řešit hned na začátku technické problémy a nejasnosti.
Jsou lidé, kteří neumějí anatomii, neumějí spoustu technických věcí a přesto vůbec nepochybujeme, že jejich obrázky žijí, promlouvají k nám. Je to tím, že tvoří celý obrázek jednotným postupem. Takže buď vše použité z předloh/fotek musíš sama ještě přemalovat, nebo z toho udělat poctivou koláž. A tam je zase hafo prostoru, jak k tomu přistoupit, aby to vypadalo věrohodně a zajímavě, protože zajímavá disciplína to rozhodně je. A nebo je tu třetí cesta - změnit techniku a pořídit si akryl/olej/suchý pastel a plátno. Tyhle tři techniky ti umožní stejné barevné nuance a odstíny jako PS a donutí tě namalovat to jedním přístupem a bez pomáhání si Smiling. Popřemýšlej nad tím.
Díky za příspěvek, jsem moc ráda, že jsi se zapojila do mise, určitě sis na sobě mákla! A také dík, že jsi mě i občas někde zastoupila v neustálém (a občas marném) boji s neukázněnými nováčky Sticking out tongue. Doufám, že se ti bude dařit i nadále, že se kreslení stane způsobem, jak si v životě odpočinout, nebo jak upozornit ostatní na krásu, která je přece všude kolem nás, třebas ji občas nevidíme Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, So, 2018-03-24 18:42 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Příště si určitě nejdříve naplánuji už hotové pozadí, protože jeho náhlá změna mi vzala čas a tak (a to se omlouvám) jsou větve v popředí tak trochu plagiát.
Vlasy jsou pořád kamenem úrazu, protože ty neumím. Pořád je kreslím stylem pokus-omyl-milion-filtrů a tyhle se mi zdařily (jsem zrzavá, tak jsem zápasila s hnědou - víš kolik je odstínů hnědé, jsem byla šokovaná!- proto byly vlasy předtím tak "lesklé").

Nejiho jsem z původního musela zesvětlit a jeho osobně trochu "zrůžovět" protože po zesvětlení byl spíš oranžový (spíš by mrkvi mohl konkurovat) a díky vrstvám zůstala většina zachována. Protože prvně byli stíny -


Určitě někdy v budoucnu opráším olejovky a stojan hozený v rohu ve sklepě, ale teď to nejde.

A tu pomoc, za tu si díky nezasluhuju, páč jsem se spíš rozčilovala Smiling Díky patří jiným.

PS: Zrovna třeba tobě za obsáhlý komentář, ze kterého si mám co odnést.
Díky
PS2: V pondělí si půjdu koupit aspoň tempery a předělám ho. To je super nápad.