manga_preview
Boruto TBV 09

Kvet Senju

Kvet Senju

Tak tento obrázok patrí k misii (skica), a počas jeho tvorenia som o sebe zistila alebo som si skôr potvrdila jednu vec. Je mi ťažko postnúť niečo skicovité... nech sa snažím ako len chcem. To by som chcela vyskúšať v ďalšom obrázku.

Dúfam inak, že sa Vám zapáči, tvorila som ho prerušovane asi týždeň, pretože mi stále niečo nesedelo a musela som to opravovať Laughing out loud Odmenou mi bolo, keď sa spolužiak opýtal či je to omaľovánka Laughing out loud ale musím priznať, že to bola zábava. Čo sa týka farieb, chcela som to ponechať v takom pastelovejsom štýle bez nejakých tieňov, pretože s tými to väčšinou preženiem Laughing out loud niekedy je menej viac. Sama neviem akú tému si ešte vyberiem na finálny obrázok, zatiaľ nechávam nápady voľne plynúť. Smiling

Som zvedavá na váš názor aj nejaké rady na zlepšovanie.

Médium: iPad Pro +Apple pencil

Vaša Katema ^_^

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.0, Hlasů: 5

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2018-01-28 16:33 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Líbí se mi pozadí, ale samotná Cunade vypadá trochu nudně. Myslím, že jak jsi jí udělala lesk na rtu, tak minimálně v oku by jí podobný detail prospěl taky. Nebo zkusit jí dát nějaký emocionálnější výraz. Nebo ji vybarvit trochu složitěji, než 1 plocha = 1 barva. Ale každopádně se těším, jak budeš pokračovat v misi.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2018-01-05 02:31 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Super, Katema taky misíkuje Laughing out loud!
Hele, co je to dotažené dílko a co je skica. Skica je nějaký záznam, většinou rychlý, kde si něco ověřuješ, jak funguje. Můžeš si ověřovat stínování, můžeš si zkoušet pozici postav, můžeš si testovat různé výrazy a také barvy, kam kterou umístit. Právě proto, že skica bývá rychlá, neúplná, odráží velice osobní autorův rukopis i pocit, proto ji někdy vnímáme jako hotové mistrovské dílo Smiling. Tady máš pravdu, že jde vcelku o dokončený obrázek, resp. by mě zajímalo, co sis na něm testovala? A to mě přivádí k druhé otázce - téma zraje, to je v pořádku Smiling, ale máš už představu, jakou technikou to chceš dělat?
Já totiž, když se řekne Katema, tak si představím toto http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/111420, zasním se a pak povzdechnu, že na to já prostě nemám. To mi přijde o pět levelů výš než všechny tvé další obrázky z pc, které jsou ohraničené a vybarvené. Tohle má duši a nesmírně silný takový melancholický náboj v tom, jak je to vytvořené. Je to na tobě, ale já být tebou projdu nějaké obrázky z období surrealismu (Toyen, M. Medek, Zrzavý, Jan Preiser ad.), dá se vycházet i z přírody, z abstraktních motivů https://pixers.cz/obrazy-na-platne/alegorie-poustni-boure-abstraktni-kra..., prostě nesmírně by mě zajímal tvůj další krok cestou této jemné a snové poetiky. Ale nic nevnucuji, je to výhradně na tobě, co se rozhodneš ztvárnit a jak.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Ne, 2018-01-07 19:20 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Katema má skúškové takze robí čo sa len dá Laughing out loud Ale už má dlho hnevalo že som už dlho nič nekreslila tak som si povedala že misiu vyskúšam Smiling
Aby som odpovedala na tvoje otázky :
1. Na tomto obrázku som si chcela vyskúšať ako na tom som ako to povedať... neviem to dobre popísať ale tak zhrniem to takto. Ako na tom momentálne som čo sa týka môjho perfekcionizmu pri kreslení Laughing out loud aj keď teda to čo nakreslim má ďaleko od perfektného diela, to čo kreslím sa snažím dotiahnuť do najlepšieho stavu ako len viem. Preto mi je trochu zaťažko nechať na konohe skicovite veci. Aj keď takých zopár mám vo svojej galérii, teraz je to akosi výraznejšie, ten pocit nespokojnosti. Toto bolo teda iba o tom zisťovaní. Na čo som prišla. Je to so mnou zle Laughing out loud ale už viem ako mám pokračovať s ďalšou skicou.
2. Čo sa týka témy mám hmlistú predstavu. Chcela by som niečo dynamické, niečo v čom je cítiť pohyb alebo emóciu. Toto má vždy fascinovalo a chcem to vyskúšať. Technika u mna bude pravdepodobne digitálna, je tam veľa na objavovanie Smiling

Ďakujem ti za návrhy a ukážky, určite o tom budem premýšľať ako to pripadne zakomponovať do finálnej kresby. Čo sa týka toho môjho obrázku, viaže sa to na momentálnu situáciu v akej som bola, myslím že teraz som zase niekde úplne inde a podľa toho to aj bude s mojimi kresbami vyzerať a s ohľadom na to som sama zvedavá či som takej kresby ešte vôbec schopná Smiling

Moc ti ďakujem za odpoved, a dúfam že budeme obe spokojne s ďalším postupom.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-01-11 22:46 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

I já ti děkuji za tento komentář, je vidět, že jsi schopná hluboké sebereflexe, takže se vůbec neboj a poslouchej hlavně své pocity. Pokud se chystáš zobrazit emoce, tak se hlavně musíš naučit pozorovat, jak se u lidí střídají nálady, jakým způsobem emoce vyjadřují. Jak krčí nos, když se zlobí, jak staví a naklánějí hlavu. A hlavně - což je nejtěžší - jak se chovají oči. Oči jsou nesmírně důležité. A taky nesmírně těžké na zachycení výrazu. Je to o jejich tvaru, o tom, jak výrazně je nakreslíš oproti ostatnímu. A je to také o použití barev. Máme barvy teplé (žluté, červené, hnědé) a barvy studené (modré, šedé, černé) ostatní jsou přechodové a působí tak nebo onak podle toho, která barva v nich převažuje. I tím můžeš podpořit buď veselost nebo smutek.
Pokud dáváš na Konohu jen dotažené věci, bude pro tebe hodně těžké se překonat, protože už ze své podstaty do toho dáváš hodně až vše Smiling. Tak se vůbec nenuť sem dávat nehotové věci jen tak bezdůvodně. Prostě je dotahuj, ale jdi za svým cílem, který je nádherný a tím dřív se dostaneš do konce mise, když na tom budeš pracovat do důsledku po všech stránkách. Skicy můžeš dělat třeba těch očí, a jednotlivých částí obličeje, nebo pohybu. Jdu se juknout na ten druhý obrázek a uvidíme...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE