Be Free... Just Like A Butterfly
Annyeong~! ^^ Znova ja. Ak náhodou niekto bol na comics salóne, tak tam tento obrázok už videl. A ja som čakala týžden, kedy ho sem budem môcť dať. Napadlo mi, či by som z tohto nespravila nejakú sériu s ďalšími pár ľuďmi. (Lebo vôbec nie som posadnutá motýľmi ) Ale to uvidím, ako budem stíhať. Tak snáď sa bude páčiť.
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 9
Sasuke tu vypadá jako naprosté neviňátko, co by mouše neublížilo To by mohl být taky zajímavý příběh, kdyby třeba utekl z Kohohy proto, že už nechce bojovat, ale v klidu rozjímat nad krásou motýlích křidélek... Moc se mi líbí ta barevná kombinace
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ďakujem. ^^
Pěkný obrázek, těžký úhel pohledu! Trošku mě mate, že stojí v nějaké jámě? Jinak ohledně posedlosti motýli doporučuji Hromise .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Spíš to vypadá, že stojí na nějakém útesu nebo tak něčem.
Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker
Mal to byť útes
Annyeonghaseo (*^^*).Na comics salóne som,žiaľ nebola(dúfam,že bolo dobre),takže obrázok vidím prvýkrát.Páči sa mi celkovo prevedenie,nápad,farby a názov .A tiež je u Sasukeho úsmev nezvyk a to je celkom príjemná zmena,myslím si :3.Možno motýle pri jeho hlave zľava by mohli byť o čosi väčšie .
Som rada, že sa ti to páči. A vďaka za typ. Toto už žiaľ nedokážem opraviť, ale určite si vezmem ponaučenie do budúcna. A je škoda, že si nebola.
Nemáš za čo :3.Je jasné,že toto už neopravíš,ale to nevadí,nabudúce už budeš vedieť . Nie je to vážna chyba a celkový dojem rozhodne nekazí .Človek sa učí na vlastných chybách,takže budeš potom vedieť na čo si treba dávať pozor,čomu sa máš vyhnúť.