Počkal, až padne tma, a pohlcen nejčernějšími stíny se blížil k jeskyni. Jeho zvědové byli naprosto spolehliví. Musel se sám pro sebe ušklíbnout, když zaznamenal blonďatou kštici, která měla do spořádaného hlídání daleko. Kisameho nikde necítil, což ho trochu znepokojilo. Po chvíli naslouchání se proměnil ve velkého bílého hada a znovu si musel v duchu pochválit skvělý výběr svého osobního zvířete. Svalnaté tělo se neslyšně vinulo lesním podrostem až k úpatí jeskyně. Bezhlesně se vztyčil proti spícímu nukeninovi. Vzdálený pár centimetrů od jeho tváře strnul a výhružně zasyčel. Rád si hrál a chtěl upoutat pozornost. Deidara se stihl akorát prudce zvednout, než se skácel jako podťatý, omámený uspávadlem prsknutým do očí. Had zakmital jazykem a ladnými smyčkami se přeplazil před blonďáka. Vzbudí se nejdřív ráno a to mu bohatě postačí. V této podobě nepotřeboval příliš světla, orientoval se podle tepla.
Snadno identifikoval muže ležícího na kamenném převisu. Čeká tu jen na něj, jak rozkošné! Otřel se o jeho ruku. Pot, horkost, puls frekvence sprintera na dvacátém kilometru. Zřejmě používal nějaká jutsu a tím napomohl zákeřnému jedu rozjet své účinky ve velkém. V podstatě mu převracel tok čakry. Bolest, kterou to způsobuje, pomalu narůstá, až se stane nesnesitelnou a dotyčný zešílí. Orochimaru si neskonale užíval pocit nadvlády a plazil se vzhůru po Itachiho těle, které brzy uchvátí pro sebe. Rozeklaný jazyk se dotkl bledé líce a had se proměnil zpátky do lidské podoby.
„Šišiši, jsi můj, Uchiho,“ zaliboval si nahlas. Ty i tvůj sharingan. Tolik zatracovaný a přitom tak fascinující. Chce ho mít. Vždycky toužil ovládnout co nejvíc technik, ale tajemství kekkei genkai mu stále unikalo. Je neoddělitelně spjato s majitelem, s buňkami jeho těla a nejde ho jen tak předat, ale jemu se to teď díky Itachimu konečně povede! Zajel rukama pod chlapcovo zpocené tělo.
Ve tmě se rudě zablesklo. „Amaterasu!“ Černovlasý nukenin se okamžitě zkroutil v agónii bolesti zasahující každičkou část jeho těla. Toho slizáka zaznamenal hned u vstupu, jeho čakru by poznal kdykoli. Byla plíživá, vlezlá a nasáklá desinfekcí.
„Je vidět, že nejsi ve své kůži, Itachi,“ zachechtal se Orochimaru a velmi opatrně přikročil opět blíž. Stihl černým plamenům tak tak uhnout. Ty po chvíli zhasly, nemajíce v kaluži vody na zemi co strávit.
„Chcípni,“ procedil mladý muž mezi stisknutými zuby a silou vůle přemáhal mdloby, které si teď opravdu nemohl dovolit.
„Přišel jsem ti podat pomocnou ruku a ty na mě takhle. Přitom stačí říct a já ti pomůžu,“ navrhl podbízivě. Ticho přerušovalo jen pravidelné odkapávání vody z kamenného stropu jeskyně. Orochimaru zcela výjimečně nepovažoval mlčení za souhlas. Z kapsy vytáhl šátek a bezvládnému mladíkovi zavázal oči, aby se předchozí situace neopakovala.
„Půjdeme, než se vrátí ten modrý parybák, nikdy neměl pochopení pro experiment, moc tě hlídá, víššš?“ mluvil k Itachimu, zatímco ho táhl k východu. Nebyl žádná křehká dívenka, takže si ho venku přehodil přes rameno a nechal se pohltit tmou.
Hoshigaki oběhl blok budov a vtiskl se do tmavého výklenku. Štěstí mu přálo, z baru se vybatolily obě ženy v doprovodu prasátka. Vehementně se pozobjímaly a každá vykročila na jinou stranu ulice. Počkal, než Shizune projde okolo něj, a vydal se jako stín za alkoholem posilněnou Hokage. Pronikavá vůně saké visela ve vzduchu. Nejdříve se rozhodl odklidit ANBU, kteří Tsunade sledovali. Byli dva a zdáli se mu nezkušení, protože jednoho z nich dostal hned první ranou. Vzal na sebe jeho podobu a odklidil ho za popelnice vedle domu. Itachi jej vždy nabádal, aby zabíjel jen z nutnosti. Úder do zátylku byl spolehlivý. Během cesty využil nové podoby a zavolal druhého, nic netušícího ninju k sobě. Ten byl pohotovější a než ho zpacifikoval, tak dostal několikrát pěstí a na předloktí měl krvavý škrábanec od kunaie.
Už mu nic nestálo v cestě a zamířil rovnou za Tsunade. Počkal, než zabočí do ulice, a vykročil jí ze stínu vstříc. „Stůj, půjdeš se mnou, ženo,“ oznámil jí naprosto bez obalu. Odpovědí mu byla dobře mířená rána do břicha, až odletěl několik metrů dozadu. Než se stihl zvednout, tak na krku pocítil ledové ostří.
super obrázek těším se na pokráčko
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
gackys, zoraniz, Kurtalos Ravencrest: Díky za milý komentík, potěšilo .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Nádhera..
, už nevim, co hovorit
Tvuj Orochimaru je drsnej, proste parada Kishimoto je proti tobe hadra. Tvoja grafika je proste uzasna.
Deník závisláka, kapitola 47 - 48.
Orochimaru je úžasný, ta děsivá aura ve mě vyvolává jistý pocit závisti, chtěl bych jí také oplývat. Přirozený respekt, možná strach a hlavně pocit moci... Tiše se plížit nocí a sledovat svou kořist. Mé děti mi pomohou, jejich pomalé ale jisté pohyby, jejich citlivý čich... To samotné postačí. Ubohý blonďáček. Vypadá tak nevinně a já v těle zvířete, tak mocného, tak nebezpečného a přeci tak vznešeného. Je až škoda se s ním vypořádat v téhle formě. Proměním se proto zpět. Spací prášek se tetelí vzduchem a jeho tělo udělá přesně to, co budu chtít já. Nyní je přesně tím jak i vypadá, dokonalá panenka. Tak sladká, tak nevinná a přesto tak zábavná...
//No prostě obě odvádíte dokonalou práci mno!!!
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Bezvadně napsáno :3. V podstatě třetí verze pojetí příběhu. Dost mi to připomíná drabble.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Pane jo, ty jsi se do toho nějak položil . Stát se Orochimarem, hm, zajímavý nápad, šílené, odvážné, určitě praktické, ale dost nebezpečné, zvlášť pro tvou duši a psychiku . Radím nezkoušet, je to úchylný blázen ! Mno, děkujeme za krásný koment .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Proto s ním sympatizuji Mezi genialitou a šíleností je tenká hranice Nemáte za co holky
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Oroxicht a spiaci Dei :333 Krásne a úžasné a čarovné ako vždy
Dikíčko
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
i ty Brute?
He? Copak?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ta "věc" s tou hrubkou, co mi málem vypálila oči!
Myslíš "dikíčko" A jak bys to napsala ty? Však je to hezká milá mezinárodní zdrobnělinka...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ironhide: Jsem ráda, že se líbí, Orouš je zkrátka top postava , ta se ztvárňuje báječně...
Kaori, A-Marry: Děkuji holky, no ono si to tu o atmosféru přímo říká, ale jak nejsem krajinář, tak vždycky dumám, jak to vlastně vypadá, když zapadá slunce, když svítí měsíc, a snažím se vystihnout to nejtypičtější. Třeba při svitu měsíce je všechno jednolitě bledé a důležité jsou vržené stíny, které jsou hodně tmavé. Jsem ráda, že se mi to aspoň trochu povedlo a že to na vás působí .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
ach ten prvý pic hrá mi pri ňom epická hudba v hlave, taký príchod si viem krásne predstaviť:D Idú z neho zimomriavky! A super tieňovanie:3 To že si kvôli nočnému prostrediu musela pridať viac tmavých odtieňov, vytvára naozaj hlbokú atmosféru situácie :)
Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči
FC Annie -chan
FC klub založený Annie-chan, ďakujem
FC -Marry
a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549
To je neskutečný, jak dokážeš do těch obrázků dostat tu správnou atmosféru!
Vážně dokonalost-sama, ostatně jako vždycky
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
Ááááá výborne, zamotáva sa nám to viac a viac... Výborné a prvý obrázok úplne luxusný
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
To je krása jak dokážeš zachytit ten prostor, pohyb a vůbec
Můj DeviantArt
Tentokrát to krása moc není, je tam mračno chyb, které vidím, ale jsem líná to celé znovu překreslovat . Ale děkuji za milý koment.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ale rozhodně to nejsou ztracená léta vážně v tom jsi dobrá neboj my lajkové je nevidíme můžeš být v klidu na tvoje obrázky se vždy ráda podívám
Můj DeviantArt
Kresba komixu (spíš zatím stále pokusu o komix) je pro mě hlavně odpočinek a tréning na důležitější věci, je to fajn. Díky.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Óóó Další dílek! Děvčata, jedete jako blesk! První obrázek s Oročimaruem jest pro mé oči pastvou Fascinuje mě, že i když je vidět, že jsi pracovala rychleji, tak vše je vystihnuto tak, jak to má vystihnuto býti
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Co jsi to dnes pochytila ve škole za archaismy ? Ó, já děkuji ti uctivě za milá slova chvály .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
jedna z mala autoriek na ktorej diela sa oplati kliknut...fakt mi to tu v poslednej dobe pripada nejake cudne...vytvory ako z materskej skolky...no aspon vdaka tvojim obrazkom to ma cenu...krasne ako vzdy..
*skoro se urazila*
Děkuji ti. Také to sleduju, ale dokud se tvoří, ještě se neumřelo .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE