manga_preview
Boruto TBV 17

Nanatsu no Taizai

The Seven Deadly Sins - 七つの大罪

-Nakaba Suzuki-

Žánr - Akce, Dobrodružný, Fantasy, Komedie



Sedm smrtelných hříchů (Nanatsu no taizai), skupina legendárních rytířů, která chtěla způsobit převrat v království Liones, ale byla zničena Svatými Rytíři, alespoň to se říká. Nicméně pověsti o tom, že jsou naživu kolují dál.
Před deseti lety, Svatí Rytíři začali stání převrat, zajali krále a stali se tyranskými vůdci království.
Elizabeth Liones, nejmladší princezna, se vydává na cestu aby Hříchy našla a s jejich pomocí získala království zpět.

Anime mělo parádní spád, žádný zbytečný natahování, zdržování a tím pokrilo asi 90 kapitol mangy, což je momentálně víc jak půlka. Animace byla kvalitní, takže za mě velmi povedené anime. S2 je naplánovaná na rok 2016.

Pár slov:
Nanatsu má parádní děj, autor ví co chce a podle toho to vypadá, žádné zbytečné zdržování, humor střídá akci i pár vážných scén se najde. Žádná z postav není plochá a má svůj příběh. Pokud hledáte fantasy mangu tak už nehledejte, protože nic lepšího momentálně nenajdete.



-Sedm smrtelných hříchů


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pest
Vložil Pest, Út, 2015-10-20 20:14 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Elain říká kapitole 25.5 že démoni nemají jedno srdce ale nevím jestli to platí pro všechny.

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Út, 2015-10-20 19:08 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Toto sa mi na tejto mange nepáči, smrteľné zranenia tu nemajú žiadnu váhu. Vždy sa nájde nejaký fix. Ale bavilo ma to Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2015-10-21 19:25 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

S tím souhlasím.
Tuto mangu sice čtu, ale sám sebe se ptám, co mě na tom vlastně baví. V každém případě to není tak, že bych čekal na každou novou kapitolu.

Vlastně je tu celá řada věcí, které mě opravdu vadí. Otravné prase, až na výjimky otravná princezna, až otravný fanservis a chabý vtip.
Z důležitých postav nikdo neumírá a jak se zdá tak, ani ty důležité záporné postavy ne. A co je ještě horší, ze všech záporných postav se vždy staly postavy kladné. Až na jednu výjimku, kde to bylo naopak, i když....
A nesmím zapomenout na hrozné OP, na které jednou v budoucnu tento příběh ještě doplatí.

Za klady považuji především minulost, která je většinou špičková, spád příběhu. Také autor nemá problém nechat zabít stovky a tisíce lidí, sice noname, ale přesto... Souboje nebývají špatné a netáhnou se donekonečna. Ale jejich konec se mi většinou nelíbí.
Celý příběh vlastně táhnou jen zajímavé postavy s pěkně udělanou minulostí a mnohdy nečekané zvraty. Nicméně stále sleduji.

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, St, 2015-10-21 23:44 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Mne ešte vadia extrémne okaté inšpirácie z nášho sveta a to hlavne z anglicka. Robia to síce všetci, ale toto už hraničí so slabou predstavivosťou.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2015-10-22 20:45 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Já bych spíše řekl, že tady jde o to, že prostě legendy o Artušovy jsou u nás známé.
Ono třeba takový Naruto, který má (alespoň do smrti Jirayi) jeden z nejsoudržnějších světů je hodně inspirovaný japonskou mytologií, možná i více než NnT Artušem, ale nám to tak nepříjde, protože japonskou mytologii tak neznáme. Naruto navíc ještě kopíruje politickou situaci v Evropě 19. století.

Druhá věc, proč tohle v NnT fakt nevadí, je že se tam svět jako takový moc neřeší (což není chyba, fakt se nemusí řešit všude všechno), ale je tam jen jako to pozadí, tak aby mohl příběh nějak fungovat.

Jako i NnT má své problémy a to hlavně nefukční humor (a s tím otravnost komediálních charakterů) a to, že autor pro nějakou (podle mě pochybnou) gradaci zvolil to, že udělá jejich soupeře X-krát silnější než hrdiny a z toho vycházející problémy (podívejte se, jak dopadl Bleach s OP Aizenem, Naruto s OP Madarou, One Piece s OP Donflamingem a mohl bych pokračovat.)

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2015-10-22 21:24 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

V podstatě jsem napsal to samé. Také souhlasím s Aizenem a Madarou. Ale DoFlamingo do toho nezapadá, tedy podle mne.
Koukám na OP anime, mangu dopředu nečtu, takže ještě nevím, jak to s DoFlamingem dopadne a ani to nechci zatím vědět.
Ale i když je Doflamingo dost silná postava (klidně i OP), tak to má přece svou logiku. Je to poslední shikibukai, kterého poznáváme a tak je jen logické, že z nich bude nejsilnější a vůbec nejhorší...
Dále při srovnání s Luffym se mi nyní nejeví o nic silnější než kdysi Crocodyle v Alabastě (tady mi spíš trochu vadí, že Crocodyle usiloval o to, čeho už před ním dosáhl Doflamingo...).
A hlavně měřítko síly v OP světě je nastaveno jinak. Máme tu možná i deset postav, které jsou silnější (nebo nejspíš silnější nebo přinejmenším stejně silné) než Doflamingo je (může být). Yonkou, admirálové, Dragon, dost možná by se sem dali stále zařadit i Mihawk a Kuma.
A navíc jsme ve OP stále ještě ve stádiu po timeskipu, kdy vlastně ještě žádný člen posádky pořádně neukázal, jak moc se zlepšil.

Ale jinak se shodneme, že příliš OP záporná postava příběh spíš kazí, než mu pomáhá. Autor má potom totiž jen několik málo možností, jak si s takovým nepřítelem poradit. Může posílit hlavního hrdinu (nejefektnější a už moc zprofanované, ale stále funguje), může přijít zásah zvenčí (deus ex machina, to je zase výborný zvrat), záporák se zničí sám (dost nepravděpodobné), zabijí se navzájem záporák a vyslovený klaďas i když nejspíš ne hlavní postava (to docela zapůsobilo v HxH) a nejspíš poslední možností je odsunout záporáka do budoucnosti a zvolit jednu z předchozích možností později.
Mně osobně ani jeden způsob vysloveně nevadí, ale je potřeba aby to zapadalo do světa daného příběhu, logiky příběhu.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2015-10-23 13:21 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Já nevím, kde je anime, ale předpokládám, že postava, která vytáhne techniku, která prakticky lusknutím prstů uzavře celý ostrov (a začne ho ničit) a admirál, jeden z nejsilnějších rebelů, ani Zoro, který ovládá haki a už předtím přesekl naprosto vše, se z ní nedokáží dostat prostě je OP.
Navíc ji udrží i když ho Law prakticky smrtelně zraní (a on to pomocí své další techniky přežije). Pak do něj naštvaný Luffy buší pár minut, načež zmasakruje x desítek relativně silných postav není OP, tak už není nic (a právě to, že v OP mají být silnější postavy mě na tom děsí nejvíc.)

Přitom Oda měl možnost udělat z Donflaminga ukázkového slizáka, který by byl sice silný (ale slabší než Luffy) a bojoval by hodně špinavě. Nemusel by dle zvyšovat sílu Luffyho a přitom by to bylo podle mě daleko zajímavější.
Celkově mě připadá, že One Piece směřuje k bodu, který parodovali v Gurren Lagann, kdy na sebe na konci obří mechové házeli galaxie.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2015-10-23 18:43 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Možná to je OP, ale jen do chvíle, než si vzpomeneš na okamžik, kdy Crocodile (za y se omlouvám, byl jsem přesvědčen, že tam bylo psáno záměrně, jak se to často dělá, např. Pein x Pain) v podstatě sám rozpoutal válku v Alabastě. A v té době byl bezkonkurenčně (tedy Mihawk už tam také byl představen....) nejsilnější postavou v celém příběhu nebo alespoň na ostrově. Co byl v tu dobu proti němu Luffy? Jen bezvýznamná figurka.

Pokud jde o Dressrosu, tak jsou skutečně ještě všichni uvězněni v kleci. Pokud vím, tak se ani admirál, ani Sabo, ani Zoro, ani nikdo jiný srovnatelně silný nepokusil klec zničit. Osobně jsem přesvědčený, že bylo dokázáno, že dostatečně silné haki dokáže Doflamingova vlákna zničit.

Rozhodně bych nechtěl někoho, jako jsi popsal. Už jsme tu měli Hody Jonese a Caesara jako v podstatě "slabé" záporáky. Byl nejvyšší čas s tím skončit a nasadit pro změnu silného protivníka. A to se autorovi povedlo. Konečně někdo na kom půjde demonstrovat sílu Luffyho a celé posádky po timeskipu. Navíc oceňuji tak široké uplatnění strun\vláken\pavučin...

A konečně, co je to OP a co je to přiměřená síla. Nesmíš zapomínat, že už jsme viděli sílu tří starých admirálů, Sengoku a hlavně Whitebearda a posléze Blackbearda. Jsme nyní v Novém světě, kde se logicky bude hlavní děj točit kolem Yonkou, jejichž síla je vyšší než ta admirálů. Když tedy autor udělá Doflaminga skoro tak silného jako admirál, tak považuji měřítko síly stále ještě v normě.

Obrázek uživatele ll.laubacher
Vložil ll.laubacher, Pá, 2015-10-23 07:10 | Ninja už: 4441 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, že Madara je overkill. A to nemluvím o souboji s Kazuya-ou, nebo jak se to jmenovalo. Hrůza, děs běs a nikdy víc. Aizena nevím, Bleach jsem nikdy nečetl.

Co se týče Doflaminga, nemáš pravdu, nejsilnější je Mihawk, a taky jen on a Kuma ještě neměli svůj příběh. Nevím, jak to udělali v anime, protože to jsem přestal sledovat, jelikož na něm odváděli mizernou práci, ale pokud bys četl mangu, tak by sis neměl bejt schopnej představit, že ho Luffy dokáže nějak jakkoli porazit ... a ty tu píšeš, že Ti nepřijde o nic silnější než Crocodile (je tam měkké i, mimochodem), to je hodně směšné. V anime je teda asi Doffy slabej ... nicméně v manze (pravdivém zdroji, který si nevymýšlí kraviny jako anime) je to jinak.

A k samotnému Nanatsu - u toho jsem teď za víkend shlédnul anime a mangu jsem akorát začal, ale jen k té části, co jsem viděl (anime prý zahrnuje asi 90 kapitol), můžu říct, že mně osobně se zdá, že tam ty powerlevely nemaj úplně zvládnutý dobře. Např. Meliodas vždy při boji měl problém, při tom si myslím, že brát to normálně, je to jinak a brát to vážně/naštvaně, je to úplně o něčem jiném. To samé ostatní Sins, teda až na Gowthera a Kinga, u těch si myslím, že se vždy chovali normálně a ne lehkovážně (převážně a většinou tedy). Jinak bych si tam dovolil dát takový přirovnání k Fairy Tailu klidně ... a sice když někdo z hrdinů bojuje se soupeřem, kterej víme, že je slabší, ale i tak s ním má problémy ... a pak najednou přijde power-up, protože někdo z jeho "nakama" (ano, říkejme to takhle) přijde k úhoně, a soupeř leží. Ano, věděli jsme, že na to ta osoba měla, ale i tak to vypadá divně. A pak tam jsou souboje, kde by náš hrdina neměl mít šanci a stejně vyhraje, tak mi to třeba připadalo při Sins vs Dreyfus, ale třeba jsem jen špatně pochopil koncept celýho anime a mangy, že ...

"These lies are leading me astray, it's too much for me to stay! I don't wanna live this destiny, it goes on endlessly! I see you, so please stay strong, sing you one last song and them I'm gone!" - Hollywood Undead

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2015-10-23 18:57 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Mihawk může být jistě silnější. Považuji ho nicméně za stejně silného jako Doflamingo.

Proč bych si nemohl umět představit, jak Luffy Doflaminga porazí?
Za prvé je naprosto jasné a jisté, že ho Luffy porazí. Prostě ho musí porazit. Vše je k tomu připraveno a vše k tomu také směřuje. Samozřejmě nevylučuji pomoc Lawa a konečně ani Saba (i když Sabo je velmi nepravděpodobná pomoc, to už by musel Luffy umírat...). Dokonce nevylučuji ani zásah samotného Kaida, i když je to také značně nepravděpodoboné.
Za druhé, jak jsem psal, jsme stále v situaci po timeskipu. Speciálně Luffy zatím rozhodně ještě neukázal výsledky svého tréninku. Protože, to, co zatím předvedl, mi prostě ještě nestačí. Umím si představit ledasco, od nějaké silné haki techniky, nějaké kombinace více druhů haki, až po něco podobného, jako předvedl na Enies Lobby.
A za třetí tu máme jasně danou Luffyho roli v dalším příběhu. Víme k čemu směřuje a co se mu nakonec musí podařit. Jestliže byl před timeskipem na úrovni nebo spíš pod úrovní Shikibukaie, tak po timeskipu prostě musí být silnější než Shikibukai a to kterýholiv Shikibukai. Podle mne si to žádá logika a gradace příběhu. Luffy by teď měl být vlastně zhruba na úrovni admirála.

NnT. Tady se úplně shodujeme. Nicméně pravdou je, že souboje mají důvod, svou logiku a nejsou nudné. Srovnání s Fairy tail je asi přehnané, ale kdo ví..?

Obrázek uživatele ll.laubacher
Vložil ll.laubacher, So, 2015-10-24 06:42 | Ninja už: 4441 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

Proč nemohl? Protože když bys četl mangu, víš, že to nejde ... oni One Piece anime, co se síly a soubojů týče, dost upravujou. Smiling Proto se nad Tvými komentáři o One Piece vždycky směju ... Ale dost už o tom, třeba jednou prozříš a přečteš to.

Myslím, že srovnání Nanatsu no Taizai s Fairy Tailem v tomto podání přehnané není, neb nesrovnávám děj, leč pouze similaritu soubojů, konkrétně užívání sil v nich. Smiling A pravdou zůstává, že power levels v NnT jsou inkonzistentní. My víme, že charakter je (asi?) silný, ale nevíme jak, protože v soubojích to často berou na lehkou váhu, v takovém případě pak zvážnění a použití skutečné síly (nebo alespoň síly větší) nabývá dojmu "power up asspull" alá Fairy Tail.

"These lies are leading me astray, it's too much for me to stay! I don't wanna live this destiny, it goes on endlessly! I see you, so please stay strong, sing you one last song and them I'm gone!" - Hollywood Undead

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2015-10-24 07:26 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Jsem rád, že někoho rozesměju svými komentáři!

Kdybych četl mangu, tak bych byl už o pořádný kus děje dál a věděl bych věci, které teď nevím. Tvůj pohled na Doflaminga už je teď totiž zkreslen tím, že o něm víš všechno. Samozřejmě, že máš pravdu, protože tvůj obrázek Doflaminga je dokonale pravdivý, kdežto můj je stále zkreslený a neúplný. Proto také můžeš tvrdit, že máš pravdu atd. Ale z mého pohledu, člověka, který ještě neví o Doflamingovi vše, to prostě vypadá tak, jak jsem psal výše.

Každopádně mám tu výhodu, že se o něm ještě mám co dozvědět a tak se i na co těšit.

Obrázek uživatele Nariem
Vložil Nariem, Ne, 2015-10-25 19:10 | Ninja už: 4782 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Mingo má silný klacek, ale Mihawk má ještě silnější klacek. Nejtvrdší klacek má ale zase Kaido

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Pá, 2015-10-23 20:58 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 316 | Autor je: Pěstitel rýže

áno ubezpečujem ťa, že zrovnanie s FT je totálne prehnané...dajme si ako príklad power level, kde v prebiehajúcom arcu FT sa nám ukázala asi najsilnejšia postava kráľovstva Fiore, top 1 u svätých mágov a tento je považovaný asi za najslabšieho u elitnej 12-ky bojovníkov z kráľovstva Arbales...no a jedného z tejto elitnej 12 si v poslednej kapitole dala easy spôsobom Erza Laughing out loud ...kedy sme v FT videli niečo také ako predviedol Garan v Camelote z hlavnými postavami??...nie taká nadpriemerná manga si nezaslúži byť porovnávaná s FT...možno tak vo fanservise

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2015-10-23 21:32 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

FT už jsem dávno dropl, takže nemohu srovnávat.
Já prostě FT považuji za odpad. Přitom je to docela škoda, protože to bylo vždy tak, že zhruba do poloviny arcu autor dokázal vytvořit velmi zajímavou situaci, scénu, uvést nové postavy, představit zajímavou minulost, zajímavý svět atd. atd. a potom to vždycky (a vždycky stejně nesmyslně) zazdil naprosto nesmyslným soubojem resp. vítezstvím FT. A nejhorší bylo, že snad žádný souboj nikdy nebyl vyhrán jinak, než použitím nakama power.

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Ne, 2015-10-25 15:06 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

NNT som sa spočiatku vyhýbal kvôli tomu, že to veľa ľudí prirovnávalo k FT. A keďže mám rovnaký názor na FT ako ty tak som tomu neveril. Z môjho pohľadu sa to fairy tailu vôbec nepodobá ak teda nerátam ten fanservis.

Taká malá špekulácia.....Podľa mňa fanservis v tejto mange vôbec nemusel byť, ale autor asi vsadil na istotu - ecchi scénky pre milióny otaku (nielen) v Japonsku zabezpečili rýchlejší rast popularity / predaných kópii mangy. To ale zrejme platí pre kvantum iných máng. Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2015-10-25 16:05 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Fanservis mi u těchto dlouhých anime opravdu vadí. Degraduje to příběh. A vůbec zastávám názor, že pokud je příběh dobrý, tak si k divákovi cestu vždycky najde a autor se nemusí divákovi podbízet.
A když už to musí být, tak alespoň nějak vkusně a ne to cpát do prakticky každého dílu.

Nedá mi to a musím se zmínit o OP, o kterém jsme diskutovali předtím. Fanservis je tu také, především Nami a Robin, ale řekl bych, že je to docela v mezích. Bývají tak dvě tři narážky a zoomy za arc, což je v pořádku. Navíc to je prakticky pokaždé vtipné a prostě se to hodí do dané situace (autor takovou situaci musí ale vytvořit, což se málokterému autorovi podaří). Samozřejmě většinou v kombinaci se Sanjim...
Ale třeba takové HxH se, pokud si dobře pamatuji, obešlo bez fanservisu úplně. A přitom je to jedno z nejlepších dlouhých anime, co jsem viděl.

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Ne, 2015-10-25 20:47 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 316 | Autor je: Pěstitel rýže

ono hlavne OP a HxH začali vychádzať ako mangy vtedy, keď bolo v Japonsku menej úchylov a neboli také nároky na fanservis ako napríklad na príbeh, originalitu, postavy atď ... Laughing out loud

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Pá, 2015-10-23 22:30 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 316 | Autor je: Pěstitel rýže

ja proste neviem dropnúť taký dlhý ongoing, inak už by som to mal za sebou aj ja...Grayove súboje sú celkom oukej, to je tak všetko...a o začínaní arcov ani nehovorím, tento začal výborne a do predchádzajúcich 2 kapitol som myslel, že tak bude aj pokračovať...so naive...NnT ma zatiaľ nesklamalo na takej úrovni ako FT, možno v maličkostiach...u anime ma ale sklamal koniec, ktorý mal dosť pozmenené rysy oproti mange

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2015-10-24 07:14 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

S dropem dlouhého anime je to těžké. Sám se nedokáži přinutit dropnout Naruto, i když na to myslím už prakticky od samotného začátku války. Ale to je rozdíl, protože v Narutu bylo vše dost dobré, dá se říct i promyšlené atd. až do konce souboje Naruto x Pein. Kdežto FT bylo špatné vlastně už od začátku, tedy vždy druhé oloviny arců.
NnT ve skutečnosti nemá moc co nabídnout, ale prostě je tam něco, co mě baví.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2015-10-23 13:05 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Co se týče powerrankingu v NnT tak je to složitější.
Ban vzhledem k omu, že je nesmrtelný a jeho schopnost je kradení síly od nepřátel je jasné, že prvně bude vždycky dostávat a až po tom, co ukradne dost síly, začne soupeře porážet.
Meliodas má v sobě mnohem víc síly než z různých důvodů dokáže použít (navíc se kvůli své minulosti ve většině bojů držel zpátky.)
A Diane měla jen jeden power up a to když získala své kladivo.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2015-10-22 07:22 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, ale mně tohle zase tak moc nevadí. Z našeho pohledu je to okaté, ale když si představím, jak se na to koukají na druhém konci světa, kde mnozí třeba o Anglii ani pořádně neslyšeli, natož aby znali její minulost či pověsti, tak je to stále ještě v mezích.
Jinak samozřejmě souhlasím, že NnT svět není nijak zvlášť zajímavý ani originální.

Obrázek uživatele Nariem
Vložil Nariem, Út, 2015-10-20 18:48 | Ninja už: 4782 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, So, 2015-10-10 19:33 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

144-145

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, Pá, 2015-10-09 07:25 | Ninja už: 5138 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

143

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Po, 2015-10-05 15:12 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

143

Obrázek uživatele Nariem
Vložil Nariem, Po, 2015-10-05 16:45 | Ninja už: 4782 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Po, 2015-10-05 23:35 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Nebiť Jericho tak sa Elein nespamätá, ale máš pravdu. Tých milostných trojuholníkov tam už je akosi priveľa. Parádna kapitola a nabudúce DVOJkapitola!

Obrázek uživatele Nariem
Vložil Nariem, Út, 2015-10-06 15:10 | Ninja už: 4782 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Jo? coool!!!NnT si poslední dobou jede fakt velké bomby

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Út, 2015-09-29 01:47 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

Krátký ale hoodně výživný čekám parádní boj a vyřešení všeho na konci boje