GAARA - alone
Vložil Izumi Hatake, Ne, 2014-10-19 16:10 | Ninja už: 3747 dní, Příspěvků: 43
Tak tady je jedna rychlovka - to když se u filmu nudíte
ps. nebojte, není to opravdu zmačkané...
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 6
Tak tady je jedna rychlovka - to když se u filmu nudíte
ps. nebojte, není to opravdu zmačkané...
Nevím jestli to bylo úmyslem, ale to zmačkání vytváří opravdu zajímavý podklad.
Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.
bylo to úmyslem až po nalezení této techniky...
děkuji...
KAKASHI IS THE BEST!!!
NEJI IS THE BEST!!!
GAARA IS THE BEST!!!
SASUKE IS THE BEST!!!
ajajaj...nějak se mi ty postavy začínají množit... ani se mi jich sem tolik nevejde, kolik bych jich chtěla vyjmenovat...
Není to opravdu zmačkané? Pak nevím, jak jsi to vyčaroval/a, ale sedí to k tomu perfektně. Navozuje to pocit, že něco není v pořádku, že bylo něco zničeno a pochroumáno, což přesně vystihuje Gaarův stav. Palec nahoru za tento obrázek. I když na těch malinkatých ručičkách by se ještě dalo dost vylepšit, tak to máš za deset !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
děkuji
vím, že tam jsou nějaké nedostatky..., ale stejně jsem to sem musela dát...právě ten "zmačkaný" papír mě fascinoval, tak jsem ho sem dala...
KAKASHI IS THE BEST!!!
NEJI IS THE BEST!!!
GAARA IS THE BEST!!!
SASUKE IS THE BEST!!!
ajajaj...nějak se mi ty postavy začínají množit... ani se mi jich sem tolik nevejde, kolik bych jich chtěla vyjmenovat...