manga_preview
Boruto TBV 09

Shajmi

Obrázek uživatele Shajmi
Shajmi je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
15 roky 5 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pondělí, Květen 31, 2010 - 10:45

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Shajmi se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto
Zajímá mě
jen Anime
Nejoblíbenější postava
Gaara, Hatake Kakashi, Kankurou, +Sarutobi Asuma (in memoriam)

Naruto

Oblíbená postava
Gaara, Kakashi, Kankurou, Asuma
Oblíbené Jutsu
Harem no Jutsu :)
Postava, kterou nesnáším
Orochimaru, Hidane
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

ICQ
320459023
Věk
16
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Rock, punk, metal, reggae atd.
GREEN DAY, My Chemical Romance, Aiden, As I Lay Dying, Bob Dylan, The Killers, System Of A Down, Dry Cell, From First To Last, Something Corporate, DriveSHAFT, Fall Out Boy, AFI, Billy Talent, NIRVANA, Alesana, Linkin Park, UNDEROATH, Good Charlotte, Evanescence, Korn, AVENGED SEVENFOLD, BOB MARLEY, The Mamas and the Papas, Sum41, Taking Back Sunday, Bring Me The Horizon, MELVINS, Tito and Tarantula, THE DOORS, PIXIES, Red Hot Chili Peppers, Sixto Rodriguez, Naruto Soundtrack, Šanov 1, Guano Apes, Hatebreed, The HOLE, Confesions, Sunny Day Real Estate, Escape The Fate, Velvet Underground, Bullet For My Valentine, 30 Seconds To Mars, SERJ TANKIAN, Sonic Syndicate, Static-X, AC/DC, VAN HALEN, The Who, Babalet, Queen Of The Damned Soundtrack, TENACIOUS D, Muse, Boys Like Girls, Crash Test Dummies, Sugar Man, Self, SILVERSTEIN, Jimi Hendrix, Rise Against, Alexisonfire, ENTER SHIKARI, URAGGAN ANDREW,Across the Universe Soundtrack, Panteon Rococo, Ilam, Peter Tosh, KEKEL, Ziggy Marley, Fucktory Punk, Rolling Stones, Led Zeppelin, Pink Floyd, Sto Zvířat, Tleskač, COTTON BUTS ...

Můj sen

Šoustat s Gaarou;)


Podpis