Naruto Shippuuden 414
Gaara a Sakura se řítí s téměř mrtvým Narutem za Minatem, který musí do Naruta zapečetit svou polovinu Kyuubiho a tím jej zachránit. Orochimaru s Karin a ostatními zase spěchají na pomoc umírajícímu Sasukemu. Madara se v tomto chaosu stává ještě silnějším. Yondaime spolu s Kakashim čelí černému Zetsuovi, který ne a ne pustit Obita. Minato se pokouší zapečetit Kyuubiho do Naruta. Avšak černý Zetsu je o krok napřed a Kyuubiho ukradne. Do toho všeho doráží na bojiště i Madara.
Překlad epizody s číslem 414 je komplet hotový. Konečně se zase dostáváme k příběhu podle mangy.
arigato konoha
https://www.facebook.com/Ferrion24
http://youngferrion.tumblr.com/
https://www.instagram.com/ferrion_/
Arigato
Arigato
Konečně!!! Arigato Konoho!!!
Konecne dejova linie :3 ze bych se dockal . Arigato
Arigatou :3 Konečně zase hlavní dějová linie... Když jsi vezmu, že jsem na tohle čekal od konce roku... To je hrozný
JSEM TU S VÁMI JIŽ PŘES 1500 DNÍ, CELKEM TEN ČAS LETÍ
M.A.D https://www.youtube.com/channel/UCwnXe8lcE5l4ux-RkxETtMQ
https://www.facebook.com/pages/MAD/201851833316577?ref=hl
Arigato
arigato
Arigato!!!, konečně, na tohle jsem čekala 5 měsíců. už se těším na příští díl, hlavně na našeho pošahaného Madaru.
arigato konoha !
ARIGATO KONOHA
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Arigato < 3
Arigato, konečně už zase stará dobrá válka. Karin je fakt hustá když chce
Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.
To je, ale když si vezmeš tak každej z klanu uzumaki je Over Power , protože každý s červenými vlasy je z klanu uzumaki (TO JE PRAVDA)
Parada Arigato
V samotném jedném diely sa toho stalo hodne presne ako v mange. Ale už tak to nebažtím ako predtým keď som to čítal v mange. Ďakujem za vašu prácu. Cením si toho.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
No úžasné! To bylo čekání a ten den je tady! Díl podle mangy! Arigato Konoho! ...
Doufám, že Ty díly už vydrží a žádný delší filler se tam neobjeví! ... flashback budiš! ale tohle už ne!
ARIGATO!!!!
arigato
arigato
Těším se na další díl :3333 ARIGATO GOSAIMASU
,,Manga, ani Anime není smyslem života, ale může nám pomoci ho najít.'' (ze stránky- anime.Rildas.cz)
,,Ve světě nindžů je někdo, kdo poruší pravidla a nařízení považován za odpad...
Ale... Ti, kdo opustí svoje spolubojovníky, jsou horší než odpad." - Uchiha Obito
Arigato
Konečně nejsou žádný fillery, nebo okecávání a je to zase jako dřív!
Na tenhle díl jsem čekala neskutečně dlouho....
Arigato !
Konečně< 3 Arigato Konoha
arigato
Dnešek zakončím krásně Úspěšně matura a díl hl. příběhu je TOP odměna Děkuji Konoha týme
O ma gaaaž konečněeee hontoni arigato ^-^ pět měsíců sem čekala na tento den :DD
"Abychom přežili, lpíme na tom, co známe a čemu rozumíme. A říkáme tomu realita. Ale znalosti a porozumění nejsou jednoznačné. Realita může být prostě jen další iluze." - Uchiha Itachi
ARIGATO
Arigato! To su zas nervy jak to dopadne!
Arigato < 3
Díky moc za další díl Chtěl bych se jen zeptat k předchozímu - ke konci, když se skupina z deštné vrátila do vesnice a členky byly povýšeny... Proč je pak nesli v pytlech na mrtvoly? Jestli to nějak souvisí s dřívějšími díly, tak si právě vůbec nevybavuju souvislost. Uměl by mi to někdo osvětlit?