Titulky Naruto Shippuuden 001-002
Tak jsme se konečně dočkali! Shippuuden byl odvysílán a nezklamal! Konečně se po nekonečných, často nudných, fillerech dostáváme opět k hlavnímu příběhu.
S nástupem nové série samozřejmě nekončíme s titulky (právě naopak - chceme, aby byly lepší). Od včerejšího dne jste si mohli stáhnout SRT verzi titulků a nyní je k dispozici i hardsub.
Vydání hardsubu tentokrát trvalo mnohem déle než obyčejně, protože nová série samozřejmě přichází i s novým openingem a endingem, což vyžaduje i vytvoření nového karaoke (velmi časově náročné). Myslím ale, že je tentokrát karaoke povedené (doufám, že ho alespoň jednou skouknete )
19.2. 9:30 - Vydána verze 2, ve které jsou přidány 4 chybějící titulky před openingem. Stahujte v hardsubech. (snad už se taková chyba příště nestane )
YAHOO... Shippuuden je upa maximálně dobrej
SOM JEDINI CO NECHAPE TEJ CASTI ? SAK HO IDE PREPICHNUT ..A ZRAZE JU V KONOHAMA .. LOL
To bylo jenom lákadlo na novou sérii Naruta, ukážou co se stane až se potkají Sasuke s Narutem, aby udrželi lidi až do konce
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Skvělé, ani nevíte jak moc jsem vděčná, že se našel někdo, kdo tak rychle a skvěle překládá NARUTA, takže moc díky.
Už netrpělivě čekám na další díl, kdo to má ten týden vydržet
no paráda kouknul a super už se těšim na další díl tak a titulky už stahuju asi jenom od tud:-)
uz jsem to videl s externima titulkama - diky moc hosi, jsem moc rad za vase preklady;)
Xsooo. ted jsem zjistil, ze v hardsubu vypadly asi 3 titulky tesne pred openingem. Gomen nasai, snad to prezijete
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Taky sem si toho všiml, ale včera sem viděl anglický hardsub, takže mi to ani nevadilo
"Je spousta věcí, které nenávidím, ale téměř žádná, kterou mám doopravdy rád...."
ja to dneska pres noc necham prekompresovat a zitra hodim na ftp druhou verzi. Pekne me to stve, pac jsem si s temahle titulkama dal fakt zalezet, ale stejne se to nepovedlo, ach jo... priste musim zkvalitnit vystupni kontrolu
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Uz jsem ten hardsub opravil, snad tam uz zadne dalsi chyby nejsou...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55