manga_preview
Boruto TBV 13

Amaterasu

Amaterasu

Pár dní jsem váhala, jestli mám tento obrázek vložit. Přece jen je takový jednoduchoučký a vznikl docela neplánovaně. Ale mně samotné přijde, že z něj vyzařuje něco jiného, než z mých ostatních obrázků. A snad pro ten zvláštní dojem se o něj nakonec podělím.

Zajímalo by mne, zda vám to bude připadat spíše jako odbytá záležitost a krok zpátky; nebo jako pokus, který má něco do sebe.

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.9, Hlasů: 12

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Čt, 2013-01-31 23:19 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nuž... Je už z prvého pohľadu jasné, že ide o rýchlovku (detailnejšia práca by pri tvojom spracovaní vyzerala úplne inak), ale ak odhliadnem od spracovania obrázku a zameriam sa na tú myšlienku, ktorá ťa napadla až behom spracovania (čo sa niekedy stáva aj mne Smiling , keď ešte presne neviem, čo to bude vyjadrovať), môžem povedať, že svoj účel to splnilo.

Každý tam vidí postavu (po dlhšom uvažovaní z nej vznikne Sasuke), srdce a navôkol akúsi čiernu burinu pravidelne rastúcu okolo danej postavy, z ktorej sa stane (po prečítaní si názvu) Amaterasu. Dá sa na to prísť, avšak lepšie spracovanie by neuškodilo...
Dá sa na to prísť po dlhšom čase uvažovania. Ako predísť takémuto míňaniu času? Jednoducho! Stačí spraviť Sasukeho vlasy viac hranaté a viac podobajúce sa originálu. Taktiež by pomohlo oblečenie z anime (teda ak nie je na prvý pohľad jasné, o koho sa jedná).
A ako predísť divnej predstave buriny? Spraviť oheň viac "ohnivý". Nerobiť čiarky, ale celé plochy... Také širšie plochy na spodku s úzkym špicom na vrchole (dúfam, že si to vieš predstaviť Smiling ).

Taktiež tej myšlienke nezodpovedá farebnosť pozadia... Zelená tráva a vydupkaný kruh uprostred nie je najlepší spôsob, ako navodiť správnu atmosféru (skôr mi to pripomína arénu cirkusu).
Vážne, neboj sa použiť čiernu do pozadia... Aj keby si použila veľa tej čiernej vodovky, stále sa dá zmierniť - pridaním dostatočného množstva vody a jej prípadného odsatia vreckovkou.

Tak, dúfam, že som povedala všetko, čo som mala na srdci.
A nakoniec, chválim danú myšlienku, na ktorú si prišla za pochodu. Len škoda toho spracovania...

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2013-02-04 20:08 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji za komentář.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Po, 2013-02-04 21:12 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nie že by nepáčil... Len po porovnaní s predchádzajúcimi obrázkami mi to príde ako krok späť (dobre, je to rýchlovka, takže to beriem späť Smiling ).

To s tým pozadím, ako si vysvetlila, že svet nesčernie, keď je nám smutno, je ináč dobrá myšlienka Kakashi YES (na tú by som neprišla)... Proste vždy, ak je nejaký smutný obrázok sa pokúšam, aby aj pozadie ešte dotváralo tú smútočnú atmosféru - akoby sa pozadie prispôsobilo stavu jedného človiečika v ňom...
Avšak, nie je to pravdou.
(ale aj tak si myslím, že pozadie podčiarkuje danú situáciu - a to hlavne, keď je takéto nie až príliš reálne - akoby to boli pocity postavy "vypľuté" na jej pozadie formou abstrakcie)

...a prosím, neprispôsobuj sa, ak to od teba niekto žiada, ak sa to tebe páči. Proste si stoj za svojim.
(i keď niekedy je dobré prijať radu od iných a nechať sa nimi usmerňovať... hm... Nechaj sa nimi usmerňovať, pokiaľ ty neuznáš za vhodné - tak by som to zhrnula Smiling ).

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2013-02-07 00:18 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji i za tento komentář... a asi už k němu nemám co dodat Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Seuke
Vložil Seuke, Út, 2013-01-29 21:15 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

pěkný obrázek, v tenhle moment mě přesně vystihuje
a ta poštolka.. xD .. líbí se mi jak ji dáš na každý svůj výtvor, originální podpis Laughing out loud

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-01-29 23:08 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Děkuji za komentář. Říkáš, že to vystihuje tebe? Tak ti držím pěsti, aby to přešlo a nehořelo ti to srdce dlouho Smiling
A těší mě, že se líbí můj podpis.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2013-01-29 20:44 | Ninja už: 4867 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Mně přijde, že smrtí své rodiny mnoho ztratil a zapomněl, kdo je. A tak ohradil sebe i svoje srdce plameny, aby se vzdálil ostatním, kteří mu připomínali minulost, ale přitom žel shořelo i jeho srdce. A tak teď sedí, bez přátel, bez srdce a neví, kdo je.

Moc hezké, Poštolko, ještě štěstí, žes na to u táboráku upozornila, jinak bych tohle dílko nalezla až mnohem později. Jediné, co bych vytkla je možná až příliš pravidelný oheň. (Ale vzhledem k tomu hlubšímu poselství to nijak nevadí.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2013-01-29 21:22 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

... A tímhle Lee právě vystrnadila do pozadí, všechny naše 'teorie'.
*Potupně se schovává v rohu místnosti, přičemž si utírá slzy hedvábným kapesníčkem*

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2013-01-29 21:58 | Ninja už: 4867 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak jsem to nemyslela! *běží do kouta a podává další kapesníček* Nechci nikoho rozplakat. Laughing out loud Jen mi to tak přišlo. Navíc strizzina teorie je dost podobná a v podstatě lépe vyjádřená. (To, že ji překryl Platón, je věc jiná.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2013-01-29 23:01 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Mně se tvoje podání líbí víc. Smiling Připadá mi lidštější, opravdovější, vždyť ten můj blábol byl míněn napůl jako sranda pokoušející se překonat HiTominu skvostnou dramatičnost Laughing out loud (ale Platón musí být. Bez Platóna by to nemělo tu šťávu. xD)
Ano. Myslím, že bychom měly všechny tři sehrát v divadle nějakou vyhrocenou antickou tragédii, to by nám určitě šlo. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-01-29 23:21 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Jo, Lee to napsala krásně (děkuji za koment, Lee).
A s tou antickou tragédií to není špatný nápad, hned bych se šla podívat (ale tři lidi jsou málo, na antiku musíte sehnat ještě chór Laughing out loud).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2013-01-29 22:04 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuju. *bere si od tebe kapesníček, následně se do něho vysmrká a podá ti ho zpátky*
Je dost podobná, ale každá z nich mi přijde trošičku rozdílná a navíc ty si jí podala tak dramaticky..

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2013-01-29 19:17 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Spíš než on že 'si spálil srdce', mi přijde, že je to vlastně jakoby jeho pocit, tak jak se cítí.. Jako by měl srdce v plamenech..
Laughing out loud Tohle mi přišlo dramatický.
No nic, líbí se mi to. Musím se přiznat, že jsem tentokrát vůbec nepoznala, že je to od tebe, jen z toho důvodu, že v té miniaturní verzi na hlavní stránce ta poštolka nešla vidět.

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2013-01-29 20:41 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

O.o How dramatic! Laughing out loud

Sasukovitý, nesasukovitý, my si tam tu ideji sasukovitosti už domyslíme, díky, Platóne... Laughing out loud Přemýšlela jsem, co to má vyjadřovat, než jsem si přečetla tvůj (Poštolčin - jéé, to se skvěle skloňuje *infantilně zavýskla*) popis pod obrázkem, a napadlo mě jen to, že Sasuke od sebe všechny odehnal, utvořil si kolem sebe ten velký spálený kruh, odhodil a spálil i vlastní srdce a nakonec zůstal uprostřed toho svého kruhu zoufale zlomený a sám. Jenže k téhle mojí interpretaci by se hodily mnohem temnější barvy, takže se asi budu muset přiklonit k té tvojí. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2013-01-29 20:48 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Nekaž mi to sakra! V mojí hlavě to znělo dramaticky! Laughing out loud
... Při tvoji teorii se mi vybavil Sasuke, předvádějící nějaký 'huga, čaga' tanec kolem plamenů.. Poté mu to podklouzne, spadne na oheň a z toho šoku mu vyskočí srdce z hrudi, čímž se zapálí ohníčkem a s posledním bušením dopadne kousek od zdrceného a unaveného Sasukeho..

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2013-01-29 20:56 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

"... a z toho šoku mu vyskočí srdce z hrudi..." *upadla pod stůl* Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-01-29 21:08 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Já padám pod stůl taky! Takhle jsem se u čtení komentářů pod vlastním obrázkem ještě nenařehtala Laughing out loud Huga čaga tanec v kombinaci s Platónovými idejemi, to je něco! Až mi z toho vyskočilo vlastní srdce Laughing out loud A to je ten obrázek takový smutný Sad

A teď vážně k té barevnosti - já ji brala spíše jako doplněk k perokresbě, nechtěla jsem prostě překrýt vodovkami ty linie, proto je to tak světlé. Tmavá by mi k tomu moc neseděla.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-01-29 19:36 | Ninja už: 4347 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tak se to dá taky vyložit a zní to velmi dobře. Já jsem k tomu zkrátka při kreslení žádný příběh vymyšlený neměla. Jen jsem nějak cítila, že tam to hořící srdce má být a důvody jsem hledala až zpětně Smiling
Jo a z poštolky je na hlavní stránce vidět jen křidélko a miniaturní (na papíře 1,5 cm) jsem ji udělala schválně. Aby tam nepůsobila moc vesele a optimisticky.
Každopádně děkuji za tvůj komentář i komentáře od Kasumi Kanewagy a KillerSasukeBeeho. Potěšily mě.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele KillerSasukeBee
Vložil KillerSasukeBee, Út, 2013-01-29 18:29 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Na prví pohľad som si myslel že to je Itachi.
No, myslím že sa ti to podarilo Laughing out loud

Killersasukebee

Obrázek uživatele Rija
Vložil Rija, Út, 2013-01-29 18:17 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Pěstitel rýže

Celkom pekné Kakashi YES Páči sa mi tá myšlienka, Sasuke si spálil srdce... hmm.. veľmi zaujímavá myšlienka obrázku. Ja som si myslela že je to obrázok na tému SasuSaku alebo SasuHina Laughing out loud