sad mini Shikamaru :)
Vložil Oggy, Ne, 2012-12-09 18:23 | Ninja už: 4840 dní, Příspěvků: 12
moj uplne,uplne,uplne prvy obrazok tak snad sa vam bude pacit
Výsledek
Skóre: 5.8, Hlasů: 16
moj uplne,uplne,uplne prvy obrazok tak snad sa vam bude pacit
moj novy shikamaru
https://konoha.cz/?q=node/98332
mne nejde o hodnotenie ja som hchcel hlavne precitat kritiku do buducna
Eh... Za prvé, mě se tento styl kreseb nelíbí (chibi), ale to není tvá vina takže to mé bodové hodnocení neovlivnilo, ale... Jednoduché, bez rukou, nohou a pořádných očí. Ucho divné. Tělo má tvar který kreslí v základkách a níže. Na něm je nepopsatelné mřížkované cosi. Vlasy povedené.
Neber to jako nějakou haterskou pomluvu. Ale mě se to zkrátka nelíbí, a dát tomu 10 bodů, když tu je spousta mistrovských děl. Zapracuj na detailech a pamatuj: oči dělají člověka
mě se to líbí. to že je to jednoduchejch pár čar tužkou mi nepřipadá jako mínus. je to jednoduchý a vtipný. to že to má pusu úplně na stranu, tělo jak špalek a oči jenom jako fleky se mi právě na tom líbí. jednoduchý, ale s výrazem, zaujme to na pohled, a to je lepší než se urputně snažit o dokonalýho, klasickýho manga chibíka!
ps: jen ty očka by mohly být trochu tmavší nebo mít vprostřed tečku, jak jsou došeda a jdou tam vidět ty tahy vypadají malinko zakaleně ..ale super!
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Pokud narážíš na mě, já bych jednoduchost taky neoznačila a priori za mínus. Jenom je mi blbé dát tomu více bodů, než obrázkům, se kterými se autor evidentně hodiny dřel.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
jo, reagovala jsem na tvůj koment, ale vážně to neber jako negativní narážku
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Takové maličké, jednoduchoučké... ale vypadá to hezky. Moc bodů bych za to ovšem nedala, prostě proto, že je to jen pár čárek tužkou.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
mne sa to nahodou paci... je to pekny obrazok, dal som ti 10 hviezdiciek a mimochodom u vacsiny obrazkov som si vsimol ze hodnotenie je nizke a komentare su pozitivne...z toho my vyplyva ze hatery su zbabelci a nevedia sa vyjadrit ku obrazku, chcel by som vidiet ako oni kreslia!!!
Nejsem zbabělá. To opravdu ne, taky nesnáším, když někdo dá nízké hodnocení, ale nenapíše proč.. Jenže mě opravdu nenapadaly žádná slova, která bych mohla na tento obrázek použít..
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
Já nevím vždyť je to roztomilí
Co všichni máte? >.o
Mě se líbí
Fairy tail končí béhéhé
A opät si dovolim mat odlisny nazor. Mne sa to paci! Chibi moc nemusim ale toto je aspon zaujimave. Ta nedokonalost tomu pridava na krase a ako sa hovori, v jednoduchosti je krasa! Pre mna za mna ma aj ukamenujte, ja ti davam 10!
Moje FF
Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku
uz som nasiel dost dobry navod ako nakreslit chibbi a dakujem za kritiku
Proč má černé oči? Proč má pusu až někde vpravo na bradě? Tak napřed bych přidal končetiny a celé oblečení. A nesmím zapomenout: Udělej normální oči. Bude to vypadat přívětivěji
Nebudu jinak hodnotit...
PEWDIEPIE! =33 : http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/233/1/c/pewdiepie_by_leonifa-d5bw...
CRY: http://24.media.tumblr.com/22314546ba9e8e7382ab5e01d24adbae/tumblr_mif7j...
mno vidím, že opäť tu len niekto dáva nízke hodnotenie a nevyjadrí sa... ja ťa hodnotiť bodovo nebudem (asi by ti to priemer až o toľko nezdvihlo, sorry )ale prečo to nevyzerá najlepšie:
V prvom rade asi pre to, lebo to vyzerá ako fľaška so štuplíkom a.k.a. Shikamarova hlava.
A to je asi vše - je to príliš jednoduché, nemá ručičky, nožičky...je to len pár čiarok a jedna farba a nedýcha to životom. Ono to bol možno zámer, ale ak chceš kresliť chibíkov, tak aj to má svoje postupy a charakteristické črty. Pár návodov isto nájdeš na nete.
A prosím ťa, neber ma za tento koment zle, len som sa vyjadrila. Ja budem rada, ak budeš pokračovať a zlepšovať sa, good luck :)
Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči
FC Annie -chan
FC klub založený Annie-chan, ďakujem
FC -Marry
a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549
napriklad ako prve, pridaj končatiny
chcem kreslit taketo mini naruto postavicky tak piste prosim vsetku kritiku co mam zlepsit a tak..dakujem