manga_preview
Minato One Shot

Živlové rasengany.

Všichni víme jak vypadá Narutovo ultimátka. Fuuton:RasenShuriken - vzdušný shuriken kolem jádra z rasenganu. Všichni taky víme jak útočí - ničí chakrový oběh v každé buňce, i když při použití v Sage modu doslova krájí na drobno Smiling. Jak by ale vypadal rasengan ipregnovaný jiným živlem a jak by útočil ? Pište své názory a předpoklady.

EDIT hAnko: Přeřazeno z fóra FanFikce, kam to opravdu, ale opravdu nepatřilo. Eye-wink

edit jeremi: přeřazeno ze sekce Z JINÉHO SOUDKU, kam to taky teda moc nepatřilo Eye-wink


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele MinatoNamikaze001
Vložil MinatoNamikaze001 (bez ověření), Čt, 2012-04-05 11:41 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

[země]: Nevím to jistě ale asi by byli upně drobulinké ostré a velmi špičaté kaminky kolem rasenganu nebo mě ještě napadl že by se kolem toho točilo nějaké železo

[voda]:asi by se mu to výřilo kelome ruky a působilo to velký tlak nebo tak něco něco jako vodní tryska ale která by všechno přesekla

[oheň]: to je jasné prostě ohnivý Rasengan který by vystřeloval lávu nebo oheň je hodně způsobů s Katonem mě to připadá nejvíce realné

[blesky]: no tak Rasengan a kolem toho asi ty blesky Laughing out loud nevím to uplně ale byla by to nejvíce pokročilá technyka pač máš Chidory a to má jen podstatu čakry k tomu ješte rasengan, no jak zmínil už asi kakashi kdyby se k rasenganu přidala blesková podstata čakry byla by to dokončená technika Chidory teda toto si myslím já že by to byla dokončená technika =DDDD

Obrázek uživatele DarckDewy
Vložil DarckDewy, Út, 2012-04-03 21:27 | Ninja už: 4838 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

Doton:

Suiton:

Katon:

Raiton:

Kdo něvěří v Shikamara ten nevěří v mozek Laughing out loud

Obrázek uživatele N4miK4zE Min4T0
Vložil N4miK4zE Min4T0, Út, 2012-04-03 20:11 | Ninja už: 4653 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Ale nevýhodou jiného živlu by bylo že by to nemohla v senin (sage) modu nemohl házet Sad

Obrázek uživatele Shodai_Kuroikage
Vložil Shodai_Kuroikage, Út, 2012-04-03 20:39 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

třeba by to šlo kutálet jako kouli Smiling ano to je ten největší problem, jak to zajistit aby to bylo útočné na dálka - v tom má podle všeho fuuton jasnou výhodu.

Tma všechno pohltí soucitu nemaje.

Obrázek uživatele LucyUzumaki
Vložil LucyUzumaki (bez ověření), Út, 2012-04-03 18:16 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

to si tím nejsem jistá ale styl by to mělo jako normální rasengan a okolo ně by byly špičaté a velni ostré kamínky ulně malinkaté a kroužili by kolem Rasenganu

voda:

Je to čidory Kakashi to ještě říkal jak udělal rasengan a dal k tomu blesky

byl by to rasengan a bylo by to jako tornádo kolem ryky a tím by všecny kterých se dotkne může zabít =D

Obrázek uživatele Shodai_Kuroikage
Vložil Shodai_Kuroikage, Út, 2012-04-03 19:07 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

chidori to není, Kakashi říkal že by to nezvládl udělat takže si raději vytvořil tuhle techniku.

Tma všechno pohltí soucitu nemaje.

Obrázek uživatele LucyUzumaki
Vložil LucyUzumaki (bez ověření), Út, 2012-04-03 19:25 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

Nojo vlastně ale přece jen udělal Rasengan tak kdyby k tomu dal svou bleskovou podstatu čakry bylo by to asi nejspíš podobné jako Raikiri a Chidory hele jakej je rozdíl v Raikiry a Chidory ????

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-04-03 19:46 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Není v tom žádnej rozdíl, je to ůplně ta samá technika. A myslím, že bleskový rasengan by byl přeci jenom něco trochu jinýho, když se k tomu přidává i rotace chakry


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2012-04-03 20:51 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Pozor... je v tom rozdíl, ano.. na počátku Anime & Mangy bylo řečeno, že v tom rozdíl není, ale aktuálně už v tom rozdíl je. Jakmile totiž Kishimoto nechal Sasuke naučit se Chidori, tak ho vlastně naučil jen takovou jinou verzi, než má Kakashi, a aby se to dobře rozlišovalo, tak u jednoho to pojmenoval Chidori a u druhýho Raikiri, dokonce mám pocit, že i na Naruto WIki to berou jako dvě odlišný techniky a u jedný máš jako usera pouze Sasukeho, Sasuke však používá to A-rank Chidori/Raikiri a Kakashi má S-rank Laughing out loud Byť Sasuke má rozhodně více derivátů této bleskové techniky...

Obrázek uživatele Dzony.free
Vložil Dzony.free, Út, 2012-04-03 21:59 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Nemyslím si, že Kakashiho verze raikiri je silnější než Sasukeho... To mi přijde divný... Chidori je prostě raikiri

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2012-04-03 22:04 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak si to najdi na Naruto Wiki, tak je to podložený Eye-wink

Obrázek uživatele LucyUzumaki
Vložil LucyUzumaki (bez ověření), Út, 2012-04-03 19:51 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

Tobě se také líbi Neji viď Laughing out loud mě též Laughing out loud no k tam tomu ta rotace čekry je to jen upe normalni raysengan ale tady de o podtsatu čakry kapiš to ???

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-04-03 19:59 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže 1) jo, líbí se mi Neji
2) já chápu, že tady mluvíš o podstatách chakry, já jen reaguju na to, jak jsi říkala, že by to bylo podobné chidori. Ano, mohlo by být, ale v chidori žádná rotace chakry není, proto by to mohlo být něco jiného, kapišto ty? Smiling


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele LucyUzumaki
Vložil LucyUzumaki (bez ověření), Út, 2012-04-03 20:42 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

=D taky Kapiš to =DD já vím já jsem to nemyslela zle nebo tak něco jen říkám že jsem si mylsela že to je něco jak chidory ho a asi bych dala rasengan a ta blesková podstata hm..,, no tak asi by to bylo dost silny pac by bylo COOL kdyby vazne ten rasengan mel i podstatu blesku to by bylo asi hodně silné Jutsu Eye-wink

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-04-03 20:49 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo, zrovna kombinace rasenganu a Raitonu by mohla být hodně silná. Ale já by jsem ani nepodceňovala Suiton, samozřejmě by to mohla být nějaká koule s vodou, ale voda dokáže vytvořit třeba i solidní tlak, takže pokud by se to správně použilo... Smiling


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele LucyUzumaki
Vložil LucyUzumaki (bez ověření), St, 2012-04-04 17:08 | Ninja už: 20087 dní, Příspěvků: 9605 | Autor je: Prostý občan

Máš naprostou pravdu ale podle mě by byl vážně uplně nejsilnější Raiton protože si vem Čidory už tak je to dost silný i když jen to je blesková podstata čakry a k tomu ještě Rasengan WOW to by bylo SUPER Eye-wink

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, St, 2012-04-04 17:23 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Raiton by nemusel být nejsilnější, podle mě by hodně záleželo na způsobu použití, protože kdo by řekl do Fuutonu, že když se to správně použije vznikne takhle silná technika? Opravdu ostatní elementy nepodceňujme...


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Quajak
Vložil Quajak, Út, 2012-04-03 17:42 | Ninja už: 5071 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka





Pak nám samozřejmě zůstává otázka jak by technika vypadala, kdyby Naruto získal 2 rozdílné živly. Takový dřevní RasenShuriken by nemusel být špatnej Smiling

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, St, 2012-04-04 19:58 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Nemyslim. Lad a kov mozu pouzivat ludia s Kekei Genkai. Napr. Haku. On mal KG ladu. A co ty vies, mozno by to bola vriaca voda. Ale inak nie zly napad.

Obrázek uživatele Simona0912
Vložil Simona0912, Čt, 2012-04-05 15:49 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Já nechci aby to vyznělo něják špatně ale mám připomínku nebo spíš poznatek k tomu :,,Lad a kov mozu pouzivat ludia s Kakei Gankai."
Tato KG se vytváří tím že jejich uživatel umí používat naráz oba své živly.Takže Naruto by technicky vzato mohl mít některé z těchto KG ale nebude mít protože nemá potřebné ,,geny,, aby uměl používat dvě podstaty naráz.(Mnoho ninjů má například podstatu větru a vody ale led utvořit neumí protože neumí tyto podstaty používat obě naráz a to je práve to KG.Jsou to prakticky pouze ,,geny,, umožňující používat podstaty toho určitého ninji naráz.
Př:Hatake Kakashi=Díky Sharinganu dokáže používat(mám pocit)všechny podstaty(nejsem si jistá jestli všechny)ale protože nemá ty už zmíněné ,,geny,, nedokáže je používat naráz a tudíš nemá žádné jiné KG jako je například: Led,Láva,Kov,Kyselina,Dřevo)

Simonka0912

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2012-04-05 21:44 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Kakashi nedokáže skopírovať všetky podstaty vďaka Sharinganu.
On dokáže skopírovať iba tie techniky s prisluchajúcim elementom, ktoré on sám ma vytrenované.
A kedže dokáže používať tri: Raiton, Suiton a Doton. Tak tým pádom dokáže okopčiť techniky s týmito elementami.
Ale pre Katon a Fuuton to neplatí.

Inak to s KG si napísala správne....

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Sephinoth
Vložil Sephinoth, Po, 2012-04-09 23:21 | Ninja už: 5262 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Pěstitel rýže

Sharingan umoznuje posiluje vnimani - muze videt tok chakry a pohyb tak detailne ze muze pochopit jak technika funguje, a diki tomu se ji i naucit, pokud splnuje podminky na pouziti.

Techniky KK vsak vyzaduji podrobne(i kdyz mozna podvedome) porozumeni vlyvu vicerych elementu na sebe, a taky schopnst je pouzivat naraz. a todle skopcit nejde, i kdyz si vim predstavit, ze by se nejaky Uchiha naucil pouzivat ohen a zemi, naucit se je kombinovat na lavu a pak kopcit techniky jinejch lava - useru

Edit Rayzo: A ja snáď tvrdím opak? Napísal si to isté iba inak. Ale beriem to ako doplnok, kedže ku KG som podobnejšie nevyjadroval...

You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain.
Harvey Dent for Hokage

Obrázek uživatele Saccharide
Vložil Saccharide, Ne, 2012-04-08 23:26 | Ninja už: 4658 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Tak nejspíš bude záležet z čeho vycházíš . Nevím jak v manze , ale v anime určitě zkopčil i rasengan = minimálně si vypsal špatně jím ovládané elementy. A ačkoli považuju prakticky všechny filmy za úplnou s....ku , tak v jednom zkopíroval i ledovou techniku. Vím je to zcestné a naprostá blbost , ale co ty víš , co Kakashi dokáže . Nemám pocit že by se někde vyjadřoval jak to přesně funguje ,ale pokud jo omlouvám se .

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2012-04-09 05:54 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Rasengan je len čistá chakra bez pridanej podstaty(elementu). V podstate je to jutsu s porkočilou priestorovou rekombináciou..., ale to je všetko.
A my sa bavíme o elementoch, alebo sa mýlim?

Nie ...tieto elementy vieme, že Kakashi dokáže používať a je to doložené Mangou.
Filmy(spomínanú ledovú techniku a najskôr išlo ešte ktomu o KG techniku) ani fillery(napr. Katon, ktorý v úvode Shippuudenu použil) sa neberú do úvahy..., takže to mi ani radšej nespomínaj. Berie sa len to čo je napísané v Mange.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-04-02 20:21 | Ninja už: 4958 dní, Příspěvků: 2386 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok



A stejně si myslím, že u ostatních živlů by to nešlo nebo přinejmenším nefungovalo, jak má. Tak to Kishimoto-sama vymyslel a tak to má být.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, St, 2012-04-04 19:55 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Suhlasim. Doton sa proste neda. Ale suiton siviem predstavit. *Normalny rasengan, len okolo neho by bol velky vodovy kruh.

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Po, 2012-04-02 19:22 | Ninja už: 4844 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

DOTON- koule z kamene
SUITON- jako když dáš vodu do pytlíku (nebo jí můžeš nechat zmrznout)
RAITON- jisrřící koule
KATON- plameny by neopustily kouli

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Sephinoth
Vložil Sephinoth, Po, 2012-04-09 23:25 | Ninja už: 5262 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Pěstitel rýže

doton: chibaku tensei Smiling
pac pokud by spotreba chakry odpovidala hmotnosti vytvoreneho materialu a rotace rasenganu umoznuje extremni zhusteni. mohla by bejt vysledkem tahle technika

You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain.
Harvey Dent for Hokage

Obrázek uživatele Shodai_Kuroikage
Vložil Shodai_Kuroikage, Po, 2012-04-02 19:40 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

jasně, ale pořád to podle popisu vypadá jako koule - osobně si myslím že by to mohlo přecejenom trochu nějak měnit tvar - ale nejpodstatnější otázky je jak by to útočilo

Tma všechno pohltí soucitu nemaje.