manga_preview
Boruto TBV 09

Raiton: Rariatto

Český název: 
Živel blesk: Laso
Název ve znacích: 
雷遁・雷犂熱刀
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Killer Bee, Čtvrtý Raikage, v anime Blue Bee
První objevení: 
Anime - Naruto Shippūden 143; Manga - Naruto 413, str. 10-11
Popis: 

Živel blesk: Laso (雷遁・雷犂熱刀, Raiton: Rariatto) je silná taijutsu technika, kdy se uživatel vrhne na protivníka obalen čakrou a udeří ho útokem Lasa. Úspěšný úder dokáže oddělit i celý trup cíle. Útok je přímočarý, ale velmi rychlý, silný a jednoduše schopný zmrzačit protivníka.

Když útok používá Killer Bee, vytvoří si čakrový plášť nebo čakrové kosti, oba typy mají býčí rohy. Útok popisuje jako „osmý“ (八本目, happonme) meč, v souvislosti s jeho dalšími sedmi katanami. Když je Killer Bee ve Verzi 2, Laso je mnohem silnější kvůli býčí lebce, kterou si Bee vytvoří. V této podobě byl schopen probodnout Samehadu a navíc rozpůlit tělo Hoshigaki Kisameho.

Když techniku používá A (Čtvrtý Raikage), obklopí se jeho Bleskovým čakra módem (místo čakry ocasatého démona). Jeho vysoce účinná čakra, která je srovnatelná s démoní, má stejný účinek jako Killer Beeho verze. Oba bratři můžou zkombinovat své útoky a použít Živel blesk: Dvojité laso, které je schopné stít oběť, aniž by používali své „čakrové pláště“.

Vypadá to, že tuto techniku se učí všichni Raikage. Také je učena dalšímu nindži, zpravidla někomu z Raikage příbuzných, který získá titul „Bee (B)“ a stane se partnerem Raikageho, aby mohli tuto techniku používat společně.

Obrázek: 
Lariat.png
Lariat verze 2.png

Kategorie: