manga_preview
Boruto TBV 08

FF by Myslbek

Tákže... už se mi to začínalo pomaličku motat, tak jsem se rozhodl, že si pro přehlednost udělám seznam ^_^ Zároveň bych tu chtěl několika lidem poděkovat. Samozřejmě tu nebudou všichni, vyloženě jen ti nejdůležitější...

První poděkování patří Kimm-chan, která mi dala sílu do začátku, a které vděčím i za neskutečně vyčerpávající komentáře pod povídkami xD Byla zároveň první človíček, se kterým jsem si tady na konoze začal psát Smiling Děkuju, Kimmi, vážně moc Smiling
Druhé poděkování patří Taye-chan, která mě doslova nakopla svým komentem pod mojí první povídkou. Arigatou Smiling
Další a asi největší díky patří Envy-chan Smiling Ani to nedokážu vyjádřit slovy. Vděčím jí za tolik věcí, že to snad ani není možné. Díky ní stále ještě píšu a navíc, nikdy bych nevěřil, že ze psaní přes net může vzniknout i něco mnohem víc...

Sériovky

Neznámý

Dobrodružství; Humor; Romantika -> Věnováno všem NaruHina-filům ^_^

"Příběh se odehrává přibližně rok poté, co Pein napadl Konohu. Ve vesnici panuje klid. Už dlouho nikdo neslyšel o nikom z Akatsuki a na hrozbu, kterou představovali se již téměř zapomnělo. Nic ale není tak, jak se zdá být a ve vesnici se objevuje záhadná postava. Nikdo, až na Hokage pořádně neví, o koho jde, ale i tak dostává spolu s ostatními známými z Konohy a Suny velice těžký úkol. Dokáží ho splnit, vrátí se s neúspěchem, nebo se nevrátí vůbec? To je zatím ve hvězdách..."

První setkání
Poslední příbuzný
Členové týmu
Tsunadina sázka

Akatsuki na prázdninách

Humor; Parodie -> Věnováno Kimm-chan Smiling

"Pein objednal na víkend horský hotel a spolu se svými svěřenci vyrazil na prázdniny. Jak dopadne Akatsuki bez používání jutsu, zbraní a s jednou koupelnou?"

Příjezdová překvapení

Spoluautorky

Ztracena v citech, aneb odhalení zapomenuté pravdy

Romantika; Tajemné

"Příběh se odehrává dvacet let po velké válce nidžů a pojednává o mladém ANBU, jménem Tamaru. Zvědavost je někdy silnější, než rozum a pravidla. Dokáže Tamaru odhalit, co se za války odehrálo ve velkém sídle Hyuuga?

Ztracena v citech I. - by me
Ztracena v citech II. - by Maji-chan
Ztracena v citech III. - by me NOVINKA

Jednorázovky

Sen o snu

Romantika; Tajemné -> Věnováno Envy-chan Smiling
Sny… Dokážou být krásné, děsivé, tajemné i dobrodružné. Málokdo dokáže vidět jejich krásu. Možnost uniknout před vlastními problémy. Možnost uniknout do jiných světů. Do světů, ve kterých je možné úplně vše. Do světů, ve kterých zvířata mluví, stromy šeptají a milované osoby znovu ožívají.

Posledí výkřik zapadajícího slunce

Romantika
Tak to vypadá, když pohasne i ta nejmenší jiskra...

Sasuke's destiny

Tajemné
Došlo ke zničení konohy, přesně, jak si to přál. Teď se po několika letech vrátil a konečně si uvědomil, co provedl...


Kategorie: