Animefest 2011
Letos v květnu se v Brně odehraje již osmý ročník Animefestu, tentokrát si v kalendáři poznačte víkend 6. až 8. května. A co vás čeká?
Jako obvykle velký výběr filmových a seriálových trháků (anime samozřejmě), například zbrusu nové filmy Trigun: Badlands Rumble, Hetalia nebo Loups-Garous, ze seriálů Beelzebub, Ika Musume nebo Nurarihyon no Mago.
Promítání doplní velký výběr přednášek na nejrůznější témata - od japonských počítačových her, přes japonské válečnictví po crossdressing. Dozvíte se také plány nakladatelství Crew nebo Zoner Press.
Co by to bylo za Animefest, kdyby chyběla cosplay soutěž? I letos se můžete těšit na soutěž kostýmů, vítěz se opět vydá do Londýna na finále soutěže EuroCosplay, a scénky v cosplay divadle. Kdo by si chtěl po celém dnu odpočinout, může opět zavítat do společnosti našich maidek.
Pokud se chcete zapojit aktivněji a pomoci s hladkým průběhem celého Animefestu, ozvěte se nám (info zde).
A kdyby vám anime na Animefestu nestačilo, můžete se ještě předtím podívat do Teplic na festival animovaných filmů AniFest. Středa 27. a čtvrtek 28. dubna jsou totiž zasvěceny anime, AniFest dokonce navštíví režisér Shinichiro Watanabe a skladatelka Yoko Kanno.
Já taky jednu Jedeme tři, já budu v cosplayi, přítel a kamarádka budou jen jako Visual kei. Už se moc moc těším!
Já jedu a už se těšíííííím! Jedem celá parta v cosplyích, takže bude srandy kopec.
bohužel ani příště nebude Animefest v Praze
Budu tam!
A v pondělí na praxi.... chichichi to bude
héj já mam taky od pondělí praxe .. a taky tam jedu takže pohoda víkend ^^
flee's gallery http://flee94.deviantart.com/gallery/?catpath=/
Dokelu! Išla by som ale je to moc ďaleko...prečo až v Brne? Jááj
I
LOVE
JAPAN
Přijel bych, ale je to přez celou republiku nejlepší by bylo v Praze, ale nevadí přístě .-)
STUDEN VÝPOČETNÍ TECHNOLOGIE
Aaaaa...Brno...Sakra proč tam?Vžyť je to jenom zatáčka mezi Prahou a Bratislavou:D
Jaká zatáčka! Brno je nejlepší město v čechách!