manga_preview
Boruto TBV 14

Itachi

Itachi

Toto je štýl á la čmáranica. Takže nehovorte, že je to odfláknuté, aj keď nakresliť to nebola fuška.

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.6, Hlasů: 17

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-02-22 16:41 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Když to tady tak sleduju, tak jsem UPŘÍMNĚ RÁD za to, že píšu jen fanfiction a nedělám fanarty. Mám pocit, že hodnocení fanartů je poznamenané tím, že každý tu je chytrý jak s prominutím Šalamounův prd co rozumí dokonale umění a odsuzuje každou kresbu, která je malovaná "jinak" než praví konvence, kterou si tito kritikové vytvořili. Nechápu a nechci chápat, proč jsou vůbec jakákoliv dílka odsuzována, protože už jen to, že si dá někdo námahu, něco nakreslí a dá to sem je "veřejně prospěšné" pro tento web (žije to tu) a samo o sobě chvályhodné. Namísto toho, aby se věc hodnotila v rovině "líbí x nelíbí" což je jediná dle mého soudu přípustná rovina, tak se tu někteří odvolávají na "tzv. objektivní pravdy" typu: je to "odfláknuté", je to "hnusné", je to ohavná "čmáranice" a kdesi cosi. Nejenže jsou takové výroky příkře odsuzující, ale nadto jsou urážlivé a autora obtěžující. (Já s kritikou problém nemám, protože pokud se mi nezdá tak jí ignoruju - to jen aby si tu někdo nemyslel, že zde promítám svůj vlastní přístup ke kritice vlastních "děl".) Neváhal bych dokonce tvrdit, že některé výroky zavánějí obtěžováním uživatelů a mohly by být trestány napomenutím stejně jako vulgární výroky s ohledem na celkový "duch pravidel" konohy.cz Oč tady vlastně vůbec jde? Někdo si dá práci, dá sem obrázek (či povídku) čímž napomáhá rozvíjet web a někdo jiný (samozvaný mudrpudrhadr) si sem nakráčí a všechno shodí a nadto má tu drzost tvrdit, že je něco odfláknuté. Tento obrázek se mi může a nemusí líbit, ale to JE TAK VŠE CO MOHU ŘÍCT. Odfláknuté to není (autor to řekl - a ano to musí stačit) protože to označil za styl "čmáranice" - může se ten styl nelíbit, může se říkat, že je "chabý či prostý" - ten styl, nikoliv konkrétní obrázek - ale nemůže nikdo tvrdit, že tu někdo dává na web "srajdy" (eufemicky řečeno) či, že to fláká. A není možné označit autora, který se proti takovýmto odsuzujícím výrokům ohradí za někoho "kdo nesnese kritiku". To je pak už jen sprostý alibismus všech samozvaných kritiků, kteří nehodnotí v rovině líbí x nelíbí, ale v rovině pseudo-objektivního krásna, které je stejně individuální. A navíc - kritika autora, který za své obrázky nebere peníze by měla být automaticky "jemnější". Toť můj názor, pro který si nenárokuji objektivní fakt.

PS: Už je to, že dílko tohoto autora vzbudilo takový ohlas (ať již negativní či pozitivní) je dokladem toho, že se jedná o "kvalitní dílko", protože pokud se o díle mluví a diskutuje, tak přináší základní obohacení - nutí přemýšlet o "krásnu".

Obrázek uživatele Melonade
Vložil Melonade, Út, 2011-02-22 18:20 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Ne, 2011-02-20 15:44 | Ninja už: 5103 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

BOŽE MôJ!!! To skúsim niečo nové a už mi všetci hovoria (česť a sláva výnimkám), že je to odfláknuté?! Prepánajána, veď keby som všetky obrázky nakreslila normálne a takisto normálne ich aj vymaľovala, vyzerali by ÚPLNE ROVNAKO!

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Bang_Bang
Vložil Bang_Bang, So, 2011-02-19 12:32 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 464 | Autor je: Prostý občan

Sorry ale, musim říct, že odfláknutý to je. A jak.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2011-02-19 11:01 | Ninja už: 6213 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sú čmáranice ako od malého fagana a potom také, na ktoré sa dá dívať. Tvoje patria do prvého prípadu. Odfláknuté a oničom. Načo míňať čas a dávať to sem zbytočne? Takéto veci si radšej nechávaj u seba.


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Pá, 2011-02-18 21:15 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

styl á la čmáranice, to je drsný
Styl jakým to nakreslíš je tvoje věc já zas hodnotim podle svýho ikdyž tomuhle stylu moc nerozumim
Ale fakt nechápu proč holka která umí kreslit se vůbec nesnaží a zveřejňuje takový divný odfláknutý čáry když má na víc
Já viděla tvoje Fanarty a ty kreslit umíš, tak se tě ptám sakra proč? Zklamání

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Pá, 2011-02-18 21:05 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkně namalované takové ... "impresionistické" X-DD až mírně zavanějící surrealismem X-DDD

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Pá, 2011-02-18 21:04 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

je to velmi odfláknuté a nechápu, co bychom na tom měli obdivovat, když to nemůžeme kritizovat a hodnotit... možná odvahu autorky něco takového vůbec zveřejnit... uff

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Nyako
Vložil Nyako, Pá, 2011-02-18 20:31 | Ninja už: 5138 dní, Příspěvků: 528 | Autor je: Pěstitel rýže

Takže nehovorte, že je to odfláknuté Je to odfláknuté Sticking out tongue

zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet

- paní archivová

Obrázek uživatele Merw
Vložil Merw, Pá, 2011-02-18 17:31 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

nahodou mě se tendle styl libi Eye-wink za 10 taky kreslim v tomdle stylu...

http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime Tak teď ti nevím...