manga_preview
Boruto TBV 07

YCP Narozeninový Cosplay Sraz

V dubnu bude Yakuza Cosplay Production slavit 1. rok fungování a na počest této události budeme pořádat 2.cosplayovaný all-anime otaku sraz.

Sraz bude před nádražím v HK a přesuneme se do Šimkových sadů (tam jak byl námi pořádaný 1. sraz) tam už s účastníky máme vlastní plány. (atrakce, soutěže,...) - P.S.Program doplníme během měsíce.

V případě, že bude příjemné a zdařilé počasí, budou se rozdávat dárky a to hmotné i něco na zub.
...
Cenu bych nechal na klasice 30,- + se dopravit a nějaké základní pití a jídlo- a vzhledem jak bude náročná after-party, možná vybereme od každého co se jí zúčastní 10-20,- (není to smrtelná částka takže ještě dám vědět) .. ale když někdo bude umírat hlady, tak ho zemřít nenecháme.

Pro zájemce se bude i pořádat after-party a je i možnost přespat.

POZN: Během hlavního programu je zákaz konzumace alkoholu.

Přihlášky mi posílejte na e-mail (janzolman@seznam.cz) a s dotazy se nebojte Smiling

Přihlášky by měli obsahovat -
Jméno (nick) - věk - cosp. - Chci/Nechci se zúčastnit after-party + kdo máte zájem přespat.

Já je pak do této události zveřejním, ať máte představu kdo ze starých známých se u nás ukáže, ale ať se nováčci nebojí, mi jim hlavu neukousneme Smiling .