manga_preview
Boruto TBV 08

1. narozeniny a 2. cosplay sraz! - YCP

Tak vás všechny zdravím!

Jak z nadpisu vyplývá, brzy se budou slavit 1. narozeniny Yakuzy! Nikdo si nepamatuje, kdy byla přesně Yakuza založena, ale všeobecně se tuší, že to bylo začátkem dubna. A tak jsme se rozhodli tuhle skvělou událost oslavit. A čím jiným, než oficiálním 2. cosplay srazem!

A tak, 9. dubna od 9:30
budeme se sházet
v Hradci Králové
na hlavním nádraží
... u stříkající vody
speciálně pro rejpaly, kteří tvrdí, že to nejsou fontánky
Následně se přesuneme do Šimkových sadů

Vězte, že běhat a pochodovat se nebude!!!
To jen, kdyby někdo speciálně chtěl

Jedná se o all-anime/manga cosplay sraz, takže si můžete přijít oblečení jak chcete.
Hlavně, aby vám bylo teplo, přeci jen, duben ještě není ten nejteplejší!

Program je rozpracovaný, má ho na starost Tirinwa a mono. Veškeré otázky na ně. Ale už teď vám můžu říct, že se je na co těšit.
Možnost svateb a podobných akcí. Zařídíme klidně i oddávací listiny.
Po cosplay-sraz programu se je pro dobrovolníky nachystaná after party a tudíž i možnost přespání.

Co s sebou??
30 Kč
(+ možná 10-20Kč pro účastníky After party)
Dobrou náladu
a dárky k narozeninám >:D
cosplay děláem pro radost, ne pro peníze, ale pivem nepohrdneme Laughing out loud

Možná se pro vás najde i něco na zub. Nenecháme vás umřít hlady a sama Yakuza chce narozeniny se vším všudy (tj. možná přijde i dort.)

A teď přihlášky:
Odesílejte na janzolman@seznam.cz
ve znění:
- Jméno (nick)
- Věk
- Cosplay
- Chci/Nechci se zúčastnit after-party + kdo máte zájem přespat.

Více informací:
Tirinwa

www.ycp.blog.cz