manga_preview
Boruto TBV 08

Freezing

FREEZING

Děj

Země je ve válce s mimozemšťany z dimenze Nova. Jediní kdo dokážou tyto mimozemštany likvidovat jsou Pandory, které tvoří páry s „Omezovači“. Pandory i Omezovači jsou trénováni ve škole na níž je přesunut chlapec Kazuya Aoi, který chce se ctí sloužit své planetě jako jeho sestra, která byla Pandorou a stala se hrdinou. Hned první den se zaplete s Satellizer L. Bridgette s přezdívkou "Nedotknutelná královna", která díky němu poprvé prohraje svou souboj....

Základní postavy

Pandory - jsou dívky, do kterých byly implantovány ,,stigmata" díky nim dostávají tyto ženy speciální vlastnosti. dokáží přivolávat brnění a zbraně, s jejichž pomocí poté bojují s mimozemštany známými jako,,Nova".
Limiters (omezovači) - jsou to mladí kluci, kteří se párují s Pandorami. Většinou si Pandory 2.ročníku vybírají Omezovače z 1.ročníků a pomocí,,křtění stigmat" se stávájí páry. Díky němuý Omezovači získají schopnost Freezing. Kterou používají k zastavení protivníků a k ochraně Pandor před touto schopností.
Nova - mimozemštané kteří útočí na Zemi. ovládají nadpřirozené schopnostia jsou obrovští.

Manga

-Original run 2006 – ongoing
-Volumes 7
-Written by Dall-Young Lim
-Illustrated by Kim Kwang Hyun
-Average: 8.2 / 10.0 (mangaupdates)

Anime

-Original run spring 2011

Žánr: Akční, Bojové obleky, Ecchi, Houp houp, Násilí,Seinen, Supersíla, Školní život, Vylepšování člověka

Odkazy

Další info: http://en.wikipedia.org/wiki/Freezing_(comics)
En manga: http://www.mangafox.com/manga/freezing
Trailer anime: http://www.youtube.com/watch?v=in4-u9IM05g&feature=related


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele The_Joker
Vložil The_Joker, Čt, 2017-05-04 18:16 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 253 | Autor je: Prostý občan

Romantické, erotické, akční, někdy až hororové a ono se to hrozně líbí. Parádní postavy, zajímavá, tajuplná zápletka... jak se jsem se do toho dostal, už mě to nepustilo zpátky do normálního života. x-)

"Keep smiling even when You're Sad... and Someday Your Hapiness will come True."
Chiffon Fairchild



www.czskaliance.enjin.com

竜神の剣をくらえ

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2012-01-14 15:36 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

A kolik lidí na konoze čte tuhle mangu?
Mě se dost líbí jak se děj ve freezingu vyvíjí, postupně se stává vážnějším a odkrývá se historie jednotlivých postav.

Je pravdou, že manga je dost Ecchi, ale proč si na to vyloženě stěžovat? Laughing out loud

Jinak jsem zvědavý