manga_preview
Boruto TBV 15

Hunter x Hunter

Tímhle bych chtěl všem fanouškům shounen žánru a klidně i nefanouškům doporučit Anime a Mangu Hunter x Hunter od mangaky jménem Togashi Yoshihiro (Yuu Yuu Hakusho).

Hlavní děj se točí kolem 12tiletého Gona Freecsse, typicky kladného shounen hrdiny, rozhodlého najít svého otce, který je Hunter. A to je nejúžasnější povolání. Proto aby ho vypátral musí složit zkoušky a stát také Hunterem. Jenže nic není tak jednoduché.

Manga po roce znovu v provozu...316+ Online zde

Hunter X Hunter (1999 - 2001) TV série - 62 epizod Download zde
Hunter X Hunter: Original Video Animation (2002) OVA - 8 epizod Download zde
Hunter X Hunter - Greed Island (2003) OVA - 8 epizod Download zde
Hunter X Hunter - Greed Island Final (2004) OVA - 14 epizod Download zde

Remake
Hunter X Hunter (2011 - ????) TV série - ?? epizod
Download zde

HxH 1999 AMV zde
HxH 2011 Trailer zde


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele pepik121
Vložil pepik121, Pá, 2013-08-02 00:43 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Hunter x Hunter : Phantom Rouge (film) je uz na nete Eye-wink

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Ne, 2013-07-28 17:08 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Nechapem preco z Killua spravili sraba, zeby naznacili temny zvrat medzi Gonom a Killuom v buducnosti?

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Čt, 2013-08-01 22:21 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

nechápu, že to nechápeš Laughing out loud Asi si Killuovu postavu moc nepochopil a nějak nevíš, co prožil Laughing out loud

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Pá, 2013-08-02 10:19 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Obrázek uživatele Miko.x
Vložil Miko.x, Pá, 2013-08-02 11:16 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Bože postavy které jsou necitelnými zabijáky jsem už viděla v anime 1000x ...tohle právě děla z Killui vyjímečnou postavu u které jde krásně vidět jak balancuje mezi svou podstatou, kterou mu vštěpovali od narození jeho psycho rodiče a tou druhou kde může žít tak jak si vždycky přál. Samozřejmě Killua si už vybral jenže to neznamená že ho ta druhá část jeho podstaty nebude pronásledovat...tohle mi na něm příjde hrozně lidské díky čemuž ho nemám zaškatulkovaného mezi nudné ocáský které doprovází hlavního hrdinu. Člověk který má Klaustrofobií taky ti nevleze dobrovolně do stísněné místnosti. Podobný blok má i Killua který se sice neboji stísněných místnosti, ale celkový efekt je stejný, je jedno jak moc se to snaží přemoct, strach ho ovládne. (Naopak, kdyby se jen tak toho zbavil pro "sílu přátelství" když Gon je v nebezpečí tak by to byl celkem slušný fail ala FT a mnoho dalších...)

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Pá, 2013-08-02 11:38 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

(Naopak, kdyby se jen tak toho zbavil pro "sílu přátelství" když Gon je v nebezpečí tak by to byl celkem slušný fail ala FT a mnoho dalších...)

Ved o to sa uz predsa snazi, zbavit sa psychickych barier...kvoli Gonovi Smiling

Obrázek uživatele Miko.x
Vložil Miko.x, Pá, 2013-08-02 11:56 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Jup snaži...ale jak vidíš jen tak se toho nezbavil páč tady snaha nestačí Smiling (chtít je důležité, ale strach je taky silný =) )

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Pá, 2013-08-02 10:53 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

Killua si udělal ke Gonovi vztah... a jelikož mu Bisky řekla, že pokud prohraje, bude muset Gona opustit, tak to prostě vnímá všechno jinak a ta tíha na něho dopadla nic víc... Killua není stroj na zabíjení bez citů...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Pá, 2013-08-02 11:36 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Hmm tak som sa na to nepozeral, to beriem.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2013-08-01 15:12 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Pá, 2013-08-02 10:20 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Greed island sa neratal?

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-07-28 19:07 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ono mezi srabem a opatrným člověkem existuje jen úzká hranice.... Smiling

Ale máš pravdu, taky jsem z toho cítil určitý náznak budoucích neshod...

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Ne, 2013-06-23 13:13 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

85

Takhle to má prostě vypadat... změna atmosféry a soundtrack brilantní... dusivá atmosféra, že člověk sotva dýchá... hrdinové dostávají těžce na ass... Škoda, že HxH je mezi shounenama vyjímka a většina shounenů se snaží působit strašně happy a o hrdiny člověk nemá nejmenší strach, protože ví, že prostě všechno bude v pohodě... viz Naruto či Fairy Tail či Reborn a další...

Škoda jen, že je Togashi taková líná p***l... přesnej opak Ody... furt se válet a nic nedělat... Kdyby jelo HxH ongoing je to moje jasný number 1...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Husky
Vložil Husky, Ne, 2013-06-23 13:23 | Ninja už: 5377 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Ano, presne takto ma vyzerat vyborny shounen. Chimera arc sa teda paradne rozbehol. Tu nehrozi zhorsenie, stale je to lepsie a lepsie. Do mangy sa zatial pustat nechcem, ale laka to strasne Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-06-23 16:29 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím.
Obzvlášť oceňuji tu krutost, která zcela správně není tak docela lidská, ale přece jen zase ne úplně zvířecí (jako že zvíře není kruté atd...). Neferpito je úžasná a speciálně poslední záběr dílu byl skvělý, šokující a vzbuzující další otázky!
Jen tak dál.


Každopádně, tohle anime je opravdu skvělé a je vážně škoda, že je autor tak pomalý. Myslím, že příběh má velmi slušný potenciál a zbývá ještě spousta dalších nevyřešených věcí ohledně minulosti a cílů hlavních postav, které vydají na několik dalších arců, takže si myslím, že anime si udrží kvalitu a pojede ještě léta dál...

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Ne, 2013-06-23 16:38 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

No... tohle je předposlední arc v manze a nevěřím, že by se Togashi nějak dokopal k dalšímu pokračování v nejbližší době Laughing out loud Takže očekávám, že anime do roka konec...

BTW: k tvým scénářům... úplně vedle :D

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-06-23 18:47 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Vážně?! To je ale škoda. Já tedy nevím, jakou to má v Japonsku sledovanost a jak moc je to tam oblíbené, ale myslím, že příběh je nadprůměrný a musí se to líbit i japoncům a tedy by měl být na autora docela tlak, aby pokračoval. Doufejme, že bude příběh ještě pokračovat.

Nevadí, že mé scénáře jsou mimo. Rád si to takto budu představovat a nechám se postupně překvapit.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Ne, 2013-06-23 20:18 | Ninja už: 5030 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

Sledovanost je vysoká... často se to objevuje v TOP10... ale není materiál prostě... a mangaku hold nezměníš, má rád svý pauzy Laughing out loud A v těch tvých scénářích nejseš úplně mimo, ale tak jak to nakonec bude si dokážu tvrdit, že to čekat nebudeš...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele JSagittarius
Vložil JSagittarius, Ne, 2013-06-23 20:58 | Ninja už: 5136 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

ale mozna prave diky tomu ze ma ty pauzy dokaze ten pribeh trochu vic promyslet. Kdyz ma clovek pul roku a vice na promysleni tak ten pribeh pak taky vypada jinak nez kdyz to chrli za behu. Takze i kdyz je autor proklinanej za ty pauzy tak mozna diky nim je HxH na te urovni kde je ted. Samozrejme Oda se do toho nepocita ten to ma v hlave i kdyz jede jako magor a uz to s nim seklo Laughing out loud

Priznam se ze po minule episode jsem se pustil do mangy asi 20-30 kapitol dal a zustanu u anime Laughing out loud protoze styl kresby a prehlednost nekterych stranek byla fakt priserna a hodnekrat jsem ani netusil co je to tam nakreslene Laughing out loud ale rozhodne vecy co se tam udeji byly fakt prekvapujici a za to toho autora obdivuju a rozhodne se HxH vysvihnul na druhe misto za OP.

Zase napr u OP me nekdy rozcilujou v anime ze se snazi na 100% dodrzet 1 kapitola = 1 dil a umele protahuji zabery. Oda je sice borec a cpe do mangy vzdycky plno informaci ktery prave vyuzije anime a muze ten dil protahnou tam kde Oda da jeden mini pribeh do jedne bubliny tak oni z toho muzou vytezit 4 minuty anime. Ale v poslednich dilech aby to udrzeli museli davat dlouhe zabery na kricici deti, pak snad 8x prepinani obrazu na jednotlive postavy a proste tyhle ty umelotiny co uz fakt akorat rozcilujou. Ja vim ze to delali uz driv ale ted uz to nekdy fakt prehani Laughing out loud

Ale jak rikas kdyz HxH pojede jak pojede anime tak do roka a neco skonci Smiling Ale to radsi nez fillery nebo umele protahovani dilu. Nerikal jste ted nekdy v diskuzich ze by mel autor HxH se ted nekdy zase vratit ?

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2013-06-24 18:50 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

OP je pro mě taky na prvním místě. Oda je vážně skvělý. Ve skutečnosti se OP a HxH v ledasčem podobají. Především je to možnost pohybovat se s arcem zároveň i do jiného prostředí, s čímž souvisí nové postavy i protivníci. To Naruto do značné míry se Shippuudenem ztratil.
Dále je to postupně se odkrývající historie jednotlivých postav, která je zajímavá a nevnucuje se. Potom pochopitelně humor, který není vynucený, nebo většinou ne. Navíc na HxH oceňuji, že hlavní hrdina nemusí za každou cenu vyhrát a dokáže se i silnějšímu protivníkovi vyhnout a třeba i utéct, což ve OP moc nehrozí.

Má dost času a tak si drží kvalitu. To je sice dobrý argument, ale na druhou stranu, nevěřím, že by to takhle fungovalo s příběhem. Jednotlivé díly se samozřejmě dají zlepšovat. Ale autor musí mít dlouho promyšlen smysl a náplň příběhu. To je klíčové. Když má toto promyšleno, tak potom mu nedělá problémy vydávat každý týden.

U OP mi taky přijde, že to je někdy zbytečně natahované. A poslední dobou mi začíná vadit to, že se posádka rozpadne na tři až čtyři skupinky, které jsou různě po ostrově a potom mezi nimi neustále přepínáme obraz. To je vlastně už od time skipu. I když už to bylo i dřív, tak teď mi to přijde nějak moc. Přitom si uvědomuju, že je to skvělý a celkem nenásilný způsob, jak věnovat pozornost každé postavě....

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2013-06-25 08:09 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Vidíš, to co ty bereš jako největší klad, tedy nové prostředí, protivníci atd v každém arcu je podle mě největší slabost OP.
Já mám rád postupně gradované, kompaktní příběhy. Ne něco, co je roztrkané na x částí, které spolu moc nesouvisejí. A právě u OP je ústřední linka (hledání One Piece) tak slabounká, že postrádá jakékoliv opodstatnění. Proto mám radši jiné shouneny (FMA, Rave Mastera, Zetsuen, Kenshina a spoustu korejských věcí) a u Op mě to příjde líto, protože Oda má geniální gradování v jednotlivých arcích.

HxH je pro mě největší tajem, co se týče shounenů. On má všechno, co po tomhle žánru vyžaduju, ale stejně mě prostě ne a ne chytnou. Manga, první anima, druhé anime všechno dříve či později drop.
Co se týče natahovanosti, tak OP by prospělo, kdyby se dala pryč tak odhadem čtvrtina kapitol a jejich obsah se vtěstnal do zbytku. Jene Odův styl je prostě rozmáchlý a to už se nezmění.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2013-06-25 18:24 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

právě ta "rozkouskovanost" dává autorovi možnost každý arc pořádně vygradovat.
Já věřím, že dlouho běžící anime musí mít pro každý arc trochu jiné prostředí, další postavy atd... jinak se nedá udržet spád a vůbec vše, co to anime dělá.
Pokud jde o hlavní myšlenku OP, tak to podle mě vůbec není One Piece, ale je to ideál, myšlenka volnosti a přátelství atd... A tím se zabývá nějakým způsobem každý arc. Navíc je tu silná historie, která příběh do jisté míry taky spojuje.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2013-06-24 19:10 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ohledně rozdělení posádky v OP. To se dělo už i dřív než u Timeskipu. (Alabasta pro příklad)
Taky bych byl radši kdyby byli spolu. Nicméně pak dochází k těm problémům, že je prostě moc postav naráz a hůř se využívají viz aktuální situace v Narutovy.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2013-06-24 20:56 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ano, souhlasím, to je přesně můj názor.
Vím, že se rozdělovali už dávno a vlastně v každém arcu, až na Ennies Lobby, ale tam vlastně taky... Ale většinou to bylo spíš na dvě skupiny plus třeba ztracený Zoro. Teď to jsou většinou 3 skupiny. Pochopitelně se počet postav v posádce zvýšil, takže je třeba udělat víc skupin, aby se na každého dostal prostor. Neříkám, že je to špatně, ale jen, že mě to začíná vadit. A je na autorovi, aby s tím něco udělal....

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2013-06-25 17:49 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Je to dost ošemetná situace.

Taky jsem byl docela zklamán, že se rozdělili hned po té co dorazili na tento ostrov. Na druhou stranu by se dalo říct, že se spolu byli většinu bitvy na Fishman Islandu s výjimkou Luffyho který pak pronásledoval Hodyho dál...

Hold to musí střídat a my se můžeme těšit, až znova budou bojovat pospolu.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2013-06-25 18:26 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlas
jen FI, tam se taky rozdělili už na začátku, teprve na ten finálový boj se zase setkali na tom náměstí...

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2013-06-25 22:05 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ono se to výsledné setkání děje dost často no. Buď se rozdělí hned ze startu a nakonec se spojí, nebo začínají vcelku pospolu, aby se rozdělovali postupně (Enies Lobby).

No těch příkladů by jsme mohli najít vážně spoustu Smiling Faktem zůstává, že je to taktika kterou Oda používá už dlouho a nemyslím, že ji změní.
Přece jen už by Luffy měl pomalu být schopen vyhrávat jeden na jednoho. Neříkám, že to nedělal nebo že mu nemohou pomoct, ale jestli se chce blížit k úrovni top piráta...
Na druhou stranu se mi opravdu líbila bitva Strawhats vs. Pacifista Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-07-28 19:12 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

kterou z těch bitev teď myslíš? Tu první před time skipem nebo tu druhou po něm?
To je vlastně jedno, obě byly dost dobré, i když každá z trochu jiného pohledu.

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, Ne, 2013-06-23 11:09 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

[85]
Super mega epicky diel, este teraz mam zimomriavky. Ta Gonova typicka reakcia na Kitovu odtatu ruku, uz som myslel ze svojou zlostnou aurou odplasi aj toho royal guarda. Som zvedavy ako si s chrobakmi poradi ta posila. Tesim sa na trening a pomstu!

Obrázek uživatele Nobu Feitan
Vložil Nobu Feitan, Ne, 2013-06-23 12:04 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Hlavně skvělá atmosféra, hudba i animace, kéž by Madhouse dělal i jiné shoneny.