manga_preview
Boruto TBV 07

Najobľúbenejší mangaka (alebo koho mangy máte najradšej)

U mňa jednoznačne kraľuje Hiromu Arakawa (autorka Fullmetal Alchemist), ktorá ma dostala svojou kresbou, temnou atmosférou (je tu aj pár svetlých momentov, ale jediné dielo, čo som od nej čítal - FMA má na šónen vážne temnú atmošku), dokonale prepracovanými charaktermi, úžasným príbehom (patrí medzi top 3 a to aj keď spočítam všetky hry, knihy, filmy, komixy a anime, na ktorých moje oko spočinulo). Ešte by sa dalo napísať veľa suprlatívov, ale to by vyšlo minimálne na sto stránok. Momentálne som zameraný na jej one shoty.
Keď chcem niečo odľahčené a rozprávkovejšie, tak jedoznačne volím Hira Mashimu a jeho diela Rave Master a Fairy Tail. Vtipné, zaujímavé so super akciou a tiež zaujímavými charaktermi.
No a ak nechcem fantasy, tak aj tak je tu jeden génius menom Adachi Mitsuru. Vďaka jeho baseballovým mangám som tento šport začal mať rád.


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Ne, 2019-03-17 17:54 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Momentálně:

Solo Levelling - Kubera - Tower of God - Sweet Home - unOrdinary

Jedná se o korejskou tvorbu, která je prostě poslední dobou imho lepší, jak ta japonská!

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Čt, 2012-04-26 16:08 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Momentálně čtu několik mang. hlavně Spin-offy k Papakiki, ale teď zrovna začínám s Neon Genesis Evangelion od Sadamoto Yoshiyuki a jestli anime bylo hodně depresivní ale manga to už je fakt něco.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2012-04-26 16:31 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tu noc to bylo úplně poprvé v mém životě, kdy jsem byl na opravdové oslavě s opravdovými přáteli. Nikdy bych nevěřil, že může být něco tak bezvadného
Ale v hlouby duše jsem věděl, že něco tak pěkného nemůže trvat věčně. Že se brzy opět shledám se zármutkem.

Aneb jeden z nejsilnějších momentů, které jsem v jakékoliv manze četl.
Osobně od Sadamoto Yoshiyuki mám radši kratas Route 20. Pět neskutečně nabušených kapitol, bez jediného hluchého okýnka.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kenshiro
Vložil Kenshiro, Čt, 2012-04-26 16:02 | Ninja už: 4922 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

momentálně čtu mangy od Tezuky. taky jsem si některé i koupil (The Book of Human Insects,Buddha a Ode to Kirihito). on si asi každý u něj najde svůj oblíbený žánr. pro něho není nic tabu a na tu dobu měl i zajímavý pohled na svět.

Obrázek uživatele ...Jajinka...
Vložil ...Jajinka..., Čt, 2012-04-26 12:42 | Ninja už: 5364 dní, Příspěvků: 316 | Autor je: Prostý občan

Eichiro Oda - mě očaroval svým One Piece, Amano Akira - Katekyo Hitman Reborn mám ráda stejně jako OP a navíc zbožňuju tu kresbu ^^, Ohtaka Shinobu - jestli jednou začnete číst Magi The Labyrinth Of Magic, tak se od toho nejde odtrhout..., Takeshi Obata a Tsugumi Ohba - Deat Note se mi nelíbil, ale na Bakumana si nemůžu stěžovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, So, 2011-08-20 12:15 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Do môjho srdca si za ten dlhý čas našli cestu aj ďalší mangakovia. Aj keď som od každého z nich čítal zatiaľ iba jednu mangu, ale ten titul ma vždy zaujal.
Eichiro Oda (One Piece): Nebudeme si klamať, OP nemá nijak prepracovaný dej (tým ale nechcem povedať, že je zlý). Akšak čo má prepracované a dobré sú postavy, akcia, kresba, jednoducho všetko ostatné Laughing out loud.
Hiroaki Samura (Blade of the Immortal): Kvôli nejakému záhadnému prekliatiu som sa tu zasekol na 4 volume Laughing out loud. To však neznamená, že tá manga nieje dobrá. Jednoznačne najkrajšia kresba, akú som doteraz v mange videl (príklad:http://bludragon.files.wordpress.com/2009/05/blade-of-the-immortal.jpg?w=301&h=400)a všetko ostatné tiež zaujalo.
Jinsei Kataoka a Kazuma Kondou (Deadman Wonderland): Autoské duo zodpovedné za najzvátenejšiu mangu, akú som čítal. Katokov dokonalý príbeh plný šialených postáv, napätia a násilia skombinovaný s Kondovou vynikajúcou kresbou. Doteraz som nič napínavejšie ako toto nečítal. Jednoducho šupa. BTW ten kto toto dielo zaradil do shounenu musí mať veľmi rád zakázané látky.
Kentarou Miura (Berserk): Jediná manga, v ktorej je také veľké množstvo násilia, až sa mi chce vracať. Temná hororová atmosféra je tam už od začiatku a počas Golden Age arcu sa pridá aj vynikajúci príbeh a prepracované postavy. Podobne ako pri BoI som sa nejak záhadne zasekol, teraz konkrétne na 19. Volume Laughing out loud.
Takuya Igarashi (Soul Eater): Znovu zaujímavá kresba, ktorá však nemusí každému sadnúť, super šialené charaktery s vynikajúcimi menami ako Franken Stein, Ox Ford či samotný Soul Eater. Tiež aj dobrá akcia a celkom fajn príbeh spolu s vynikajúco šialeným humorom (symetria Laughing out loud).
Hajime Isayama (Shingeki no Kyojin): Podobne netradičný shounen ako Deadman Wonderland. Postavy umierajú, hlavní hrdinovia niesú neviniatka, ľudstvo je na pokraji zániku a titani sa vyhynúť rozhodne nechystajú.
Katsuhiro Otomo (Akira): Totálna bomba. Kto videl film, tak bude prekvapený, koľko z mangy tvorcovia vynechali. Kresba je stará, ale celkom ujde. O ňu však v tejto mange nejde, prvoradý je tu brutálne dobrý príbeh a to z nej robí najlepšiu z tých titulov, ktoré som tuto spomenul.

Už sa teším, kedy si od týchto tvorcov prečítam ďalšie tituly.




Obrázek uživatele Typek321
Vložil Typek321, Čt, 2012-04-26 14:38 | Ninja už: 4954 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Komentář přesunut sem.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Ne, 2010-11-14 20:50 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

súhlasím zo všetkým čo autor topicu napísal Smiling

Obrázek uživatele Hyenka なつみ
Vložil Hyenka なつみ, Ne, 2010-11-14 13:00 | Ninja už: 5125 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Prostý občan

Mishima Kazuhiko Z lásky ^^

Itami no Sekai!

Obrázek uživatele Forkys
Vložil Forkys, So, 2010-11-13 21:18 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Neví někdo co je to za ty super krátký mangy co se poslední dobou objevujou? One shot ..... (plus nějaký jméno)? To jsou jen jedno dílný mangy nebo jen ukázky z nových mang?

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, So, 2010-11-13 21:35 | Ninja už: 5013 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

One shot-Jednodílná manga a tady na Konoze je přeloženej jenom jeden a to protože je od Kishimota....

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Forkys
Vložil Forkys, So, 2010-11-13 21:39 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Noo já že jsem to ted četl na mangastreamu a některý z nich mi připadaj jako by to byl úvod do nových serii...

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Ne, 2010-11-14 12:23 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

SJ to tak dělá, požádá nejznámější mangaky o jednorázovku (Oneshot), který je většinou trochu z jiného soudku než jsou fanoušci zvyklí



Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, So, 2010-11-13 21:43 | Ninja už: 5013 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Pokud vim SJ požádal nejznámnější mangaky aby nakreslili nějakej One Shot a mangastream je překládá jestli by začla vycházet nová série tak by se to vědelo

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Peti Uzumaki
Vložil Peti Uzumaki, So, 2010-11-13 17:32 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 295 | Autor je: Prostý občan

Môj rebríček sa zmenil:
Prvé miesto má Hiromu Arakawa - autorka Fullmetal Alchemistu. Prečo? :
FMA má skvelý a dojemný príbeh, strašne simpatické postavy a nádherný koniec.
Druhé miesto majú Tsugumi Ohba a Takeshi Obata - tvorcovia Death note. Prečo? :
Death note je strašne premyslená a logická manga. človek pri nej zabudne dýchať Laughing out loud .


"The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do." Steve Jobs

"The world changes, and all that once was strong now proves unsure." J. R. R. Tolkien

Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, Ne, 2010-11-14 12:39 | Ninja už: 5031 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Jsi můj člověk Laughing out loud Souhlasím se vším Laughing out loud

Obrázek uživatele Kenshiro
Vložil Kenshiro, Po, 2010-09-27 17:25 | Ninja už: 4922 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

z hlediska kresby: Hara Tetsuo,Oh! Great
z hlediska příběhu: Urasawa Naoki,Oda Eiichiro

Obrázek uživatele Nobu Feitan
Vložil Nobu Feitan, Po, 2010-09-27 16:38 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Eichiro Oda, Togashi Yoshihiro a Morikawa Jyoji

Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Ne, 2010-09-26 10:32 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

Syun Matsuena a Eiichiro Oda musí znát každý borci prostě Laughing out loud

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele RenGoku
Vložil RenGoku, Ne, 2010-09-26 09:56 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Yoshihiro Togashi
kdo pozná ... ten vie Smiling 4ever 4never Smiling

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Ne, 2010-09-26 09:53 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

nevím, jestli to patří do tématu - ale co říkáte na záhadné osvícení Kishiho ve vypracování nové mangy Bench. (máte nějaká očekávání, nebo pro jistotu žádná? Laughing out loud)



Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2010-09-26 10:05 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

No, já jsme na to zvědavá. Bude sice jen oneshot, ale řekla bych, že pokud bude mít ohlas, tak se budeme věděť, čemu se Kishi bude po Narutovi věnovat. (OP i Naruto byli taky původně jenom oneshoty a teď... Možná jsi ty "nultý" kapitoly četl. )
Ale nijak mě to nevzrušuje, na basket je mang hromada a jedna je ještě delší než Naruto, pokud si pamatuju.
Podle mě si chce Kishi odpočinout od ninjů. xD

Obrázek uživatele Peti Uzumaki
Vložil Peti Uzumaki, Ne, 2010-09-26 09:55 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 295 | Autor je: Prostý občan

ma to byt o baseballu a mna baseball nezaujima cize mne je uplne jedno ake to bude Sticking out tongue


"The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do." Steve Jobs

"The world changes, and all that once was strong now proves unsure." J. R. R. Tolkien

Obrázek uživatele Monkey D. Kikul
Vložil Monkey D. Kikul, So, 2010-09-04 20:03 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 263 | Autor je: Prostý občan

Mashima Hiro Smiling a tiež Arakawa-sama ^^

Som späť, bojte sa ^_^

Obrázek uživatele mari
Vložil mari, Pá, 2010-09-03 20:59 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 150 | Autor je: Prostý občan

1.NAKAMURA Yoshiki 2.KIM Yeon-Joo 3.KISHIMOTO Masashi

[/url]
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Melonade
Vložil Melonade, Pá, 2010-09-03 20:53 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Prostý občan

Kdybych měla soudit podle příběhu i kresby, tak to určitě budou:
Kentarou Miura (Berserk), ze začátku byla jeho kresba postav spíš průměrná (backgroundy měl ale vymakané už tehdy), ale vypracoval se k dokonalosti (podle mého ^^). K jeho stylu mě napadá snad jen jedno slovo... epické. Plus tvoří jednu z nejlepších a mou vůbec nejoblíbenější mangu. Ikdyž mohl by tvořit v trochu rozumnějších intervalech ^^;
Takehiko Inoue (Vagabond), moc sympatický, technicky dokonalý styl. Zbožňuju jeho práci jak s tuší tak s barvou (jeho akvarely... aaaaah). Z mang, co jsem zatím četla, má nejkrásnější kresbu.
Junji Ito (Uzumaki, Gyo a další), když jsem nedávno četla jeho první díla (Tomie), tak jsem se doslova lekla, někde je to ok, ale někde.. uáá Laughing out loud V Uzumaki se mi jeho kresba už hodně líbila, skvěle pasuje k jeho příběhům. Kdo má rád horory, tomu Ita vřele doporučuju.

Jen podle kresby:
Kubo Tite, ze začátku i příběh, ale pak... dyť víte Laughing out loud
Takeshi Obata, ačkoli jsou jeho mangy hodně populární, zaujaly mě popravdě jen kresbou.
Hiroya Oku (Gantz), zajímavá manga, neučarovala mě tak, jak některé jiné, ale za přečetení stojí (pokud máte rádi gore).

Kresbu sice nijak výjmečnou, ale zato hlavu na vyprávění a stavění dobrých příběhů má Hiromu Arakawa (Fullmetal Alchemist), doporučuju všema deseti.

Obrázek uživatele WhiteStar
Vložil WhiteStar, Pá, 2010-09-03 20:22 | Ninja už: 5091 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Hiro Mashima, a ptáte se proč? Propracované postavy, výborný humor a pěkny holky.

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Pá, 2010-09-03 15:58 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Co takhle Takeshi Obata? Kresba snad nejlepší, co znám, a příběh, co vymyslel Tsugumi Ohba, je bezkonkurenční. Jistě, je spousta mang, spousta stylů, krásných stylů - ale Takeshi u mě vede na celé čáře.

Obrázek uživatele mari
Vložil mari, Pá, 2010-09-03 20:55 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 150 | Autor je: Prostý občan

je to tenhle? http://www.mangaupdates.com/authors.html?id=1238

[/url]
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele eCkoo
Vložil eCkoo, Pá, 2010-09-03 15:52 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

jmena neresim ale mangy bych doporucil One Piece,Veritas,Psyren,the Breaker,Gamaran,Beelzebub (vse shouneny)