manga_preview
Boruto TBV 08

Gunsliger Girl - to že jsem zabiják, neznamená, že nemám city


In truth there is no better place to be...
...Haven for us


Když jsem si četla kategorie, do kterých toto anime patří, na Anime-Planet, tak se mi nelíbila kategorie "Cyborg". Přesto jsem se rozhodla, že to zkusím. A udělala jsem dobře. Ačkoli naše hlavní hrdinky jsou z části robotické, tak jejich chování a emoce rozhodně není. Tedy alespoň z valné časti Eye-wink
Hlavních pět děvčat, která vám představí už opening (mimochodem hrozně pěknej), se ve svém životě dostalo do situace, kdy neměla moc na výběr. Buď život upoutaný na lůžko, doživotní trauma nebo smrt oproti možnosti kompletního zotavení. Přesto ani jedno z těchto děvčat si svůj osud nevybralo. Vybrali si je jejich instruktoři. Ti je také pojmenovali a stali se jejich trenéry a "bratry". Společně s nimi mají za úkol různé tajné akce pro vládu, která se většinou skládá z odstraňování teroristů nebo zkorumpovaných policistů či politiků. Ovšem jak to mohou drobná děvčata zvládat?
Odpověď je nasnadě. Stačí jen pár drobných úprav ve stavbě těla. Přidání nějakých těch technických komponentů a samozřejmě "kondiciování" alias drobné naprogramování mozku. A výsledek. Extrémně silné, dokonalé reflexy a smysly, pocit spokojenosti a uměle vytvořené pouto k instruktorovi, jehož je třeba za každé okolnosti ochránit. Samozřejmě i to umělé citové pouto se dá upevnit, pokud má instruktor zájem. To je například případ Henrietty a Josého.

Hlavních hrdinek je pět. A každá má se svým instruktorem úplně jiný vztah. Na tomhle anime je krásně vidět, že záleží na přístupu jednotlivce. Máme pět děvčat, každé je zpočátku naprogramované stejně. Na druhé straně máme pět instruktorů (vlastně čtyři Sticking out tongue), každý z nich je ale odlišný a má jiné priority a názory. Pakliže to poté spojíme, tak vzniknou naprosto odlišné vztahy. A z počatku stejná děvčata se začnou lišit.
Nicméně před naprogramováním bylo každé děvče úplně jiné. O jejich osudech se také něco málo dozvíme. Třeba o Claes, dívce bez instruktora, nebo o Angelice, první mimikře (mimikra=upravené děvče). A potom i taková Elsa. Co když dojdou emoce do extrému?
Nechce se mi tu dál spoilovat, takže ani nebudu. A ve výsledku je toto anime sice o malých holčičkách, které zabíjejí ty zlé, ale taky o vztazích, emocích a citech, což se v tomto žánru moc často nevidí. Navíc všechno je to takové odlehčené, jak se na to dívají malé dvanáctileté holčičky (nebo už holky?). Jejich triviální problémy, ale zároveň i jakási předčasná vyspělost.



Technické info
Epizody: 13
Rok výroby: 2003 - 2004
Studio: MADHOUSE
Opening: The Light Before We Land
Druhá řada: Je, ale dělalo ji jiné studio, takže se do toho moc nehrnu. I kresba je dost odlišná.
Titulky: Otakuland realese na KAA

A nakonec (jako vždy) přeju příjemnou podívanou :)


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kizaru1337
Vložil kizaru1337, Po, 2010-01-25 22:44 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

mna fakt udivuje kam sa az ludia so pisu anime nedostanu Mrk

ninja uz nejakych tych 11 rokov Laughing out loud stale sa k tomu nejakym zahadnym sposobom vratim .. one piecer forever.. na naruta death note bleach sa nezabuda.. nostalgia jak svina .. a porno graffiti FTW Laughing out loud ti japonci maju nieco do seba
tak a este som sa zamestnal v japonskej firme.. to je vrchol uz Laughing out loud to Japonsko sa ma drzi

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2010-01-25 22:58 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

No co tohle je skoro ukázkový cyberpunk. Hledání sama sebe, přemýšlení jestli jsem ještě lidmi a mechanické části a hlavně ovlivnění mozku. No a Itálie... Viděl jsem už i Francii, Malaisii, USA, Mexiko a Perui, vím o Německu a České republice! Takže nevím co tím chceš říct.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, Út, 2010-01-12 15:36 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

:D yosh,videla som zatial len prvu cast ale celkom ma to zaujalo. XDD a juuj ten opening je sugoii Z lásky

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2010-01-12 00:11 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ano, jedno z mých oblíbených. Vidět Neapol a zemřít. Scéna s poslíčkem v hotelu. Nebo třeba předvádění, jak je možná eliminace dívenky. Všechno velmi silné momenty. A poslední scénu si pouštím když mám špatnou náladu. Oda na radost...
No tohle anime, ač to vypadá jako akčnárna je svojí atmosférou podobné Haibane Renmei. No a opening považuju za to nejlepší, co anime může nabídnout, i když bez vidění anime nemá takovou sílu.
Druhá série kvůli skazkům o její příšernosti radši neviděna.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Nagadir
Vložil Nagadir, Po, 2010-01-25 22:51 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 678 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím... zprvu jsem si myslela, že to bude taková ,,nudná střílečka,, s holčičkama, ale rychle jsem byla utvrzena v opak. Tohle anime, i když je pravda, že se zde akční scény nacházejí, je dokonale psychologické...
Opening je opravdu nádherný *přemýšlí nad tím, kde se dá stáhnout* + poslední díl = dokonalost *zbožňuje klasiku, hlavně beethovena*

__________________

Tady najdete mojeFF a FA


Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:


Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, Út, 2010-01-12 16:27 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

S openingem plně souhlasím. Navíc tohle je jediné anime, u kterého jsem se opravdu koukala na ten opening pokaždé.

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...