Vložil lacca, Ne, 2010-01-17 20:49 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan
To je naprosto úžesnej obrázek
WTF: Se svym nynějšim vzhledem bych mohla bejt její skoro dvojnice
Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.
Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé. >>>MOJE FF KNIHA<<<
Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
To je naprosto úžesnej obrázek
WTF: Se svym nynějšim vzhledem bych mohla bejt její skoro dvojnice
Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.
Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<
Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)
totální nádhera
moc se ti to povedlo
peknee )
.
.
...Ask for more...
Moje FA Galerie
Moc pekné tuším, že všetkým sa najviac páči tie jej oči.
Aj mne
dávam určo 10
Nádherné! Ty očka =)
fakt krása ^^
a tie oči a z toho pohľadu
nemám slov
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
kraaasne hlavne tie oči ^.^
Tak to je vážne dosť dobré......čím je to robené? príde mi to trocha ako uhlíkom, ale nie som si istý.....
Jsem "stará škola" takže komplet kresba je tužkou (5B, B, HB, H). Post editing: Zoner Photo Studio, Photoshop. Originál je A3.
"VAE VICTIS"
ahaaa....tak teraz už chápem .....ďakujem
Oh, ta to je nádherný.
Fakt, nemám slov.
Juuu to je vazne moc hezke Jen skoda toho stinu na okraji.
kraasa..