manga_preview
Boruto TBV 09

Slunné místo

Slunné místo

Měla jsem náladu na kresbu tužkou a vzniklo z toho toto. Smiling
Samozřejmě s předlohou !!! Smiling

Výsledek

+++++-----
Skóre: 5.6, Hlasů: 7

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2016-07-07 17:25 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Líbí se mi, jak je to nakreslené, jemně a s citem Smiling Ale jak poznamenala Trea, tvar obličeje moc nesedí. Zatímco podle očí je Hinata zlehka otočená k nám, spodní polovinu obličeje máš nakreslenou skoro přesně z profilu. Ale pokud je ti na obličeji vidět i „zadní“ oko, tak by měl být vidět i pod nosem kus „zadní“ tváře a brada by měla být posunutá více pod střed obličeje. (Pokud z mého kostrbatého popisu nejde poznat, o čem mluvím, mrkni například sem.)
Můžeš si to vyzkoušet třeba na kreslení živých lidí, tím se o tvaru obličeje naučíš nejvíc.

Jo a jak napsala Trea, sprav si, prosím, zařazení. Ne každá složka s názvem „Hyuuga Hinata“ je ta správná. Ty jsi našla složku pro Hinatu co je v albu Avatary, ale protože je to tvůj vlastní výtvor, tak by měl být ve složce Hyuuga Hinata uvnitř alba Váš FanArt. Bližší informace v prvním odkazu z mého podpisu, kdyžtak se zeptej Smiling

Edit 7.7.: Promiň, ale ta závěrečná poznámka tam není jen pro srandu králíkům. Pokud chceš své obrázky prezentovat na Konoze, je potřeba dodržovat místní pravidla. Já chápu, že jsi tu nová a možná je pro tebe konožský systém složitý (on v některých věcech opravdu složitý je, o tom vím) a ráda ti s tím poradím i pomůžu.
Ale prosím, pokud tě jako editorka upozorním na nějaký nedostatek, tak ho buď oprav nebo na ten komentář odepiš. Jinak bych to mohla vnímat i tak, že nemáš snahu se řídit pravidly Konohy...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Nanunana16
Vložil Nanunana16, So, 2016-07-02 18:28 | Ninja už: 2879 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Nadhera!!SmilingSmilingSmiling

빅뱅:-)

Obrázek uživatele trea
Vložil trea, So, 2016-07-02 12:38 | Ninja už: 3276 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Konohamarova chůva

Jak tak koukám, za tu dobu co jsem tu nebyla se tu objevila spousta nových lidí Laughing out loud jen tak dál Smiling k obrázku: technika vypadá dobře, jen si dej pozor na proporce obličeje (anatomii- i když já nemám v tomhle ohledu moc co radit Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud) líbí se mi že máš naznačené jednotlivé vlasy, jen dbej na to, aby nebyly vidět ty "vodorovné pruhy", zkus je třeba dělat jako jednu čáru Smiling dost mě zaujaly ty vystínované oči Laughing out loud vypadají opravdu super Kakashi YES P.S. máš to špatně zařazené, musíš označit složku určité postavy pod složkou Váš fanart (kterou neoznačuješ)

Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/ Smiling Laughing out loud Eye-wink