manga_preview
Boruto TBV 15

Chidori vs Raikiri

Vytvoreno specialne pro diskusi o podstate niceho Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2011-05-19 22:11 | Ninja už: 6282 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Gai to povedal jasne. A pokiaľ je to niekde v mange povedané alebo napísane inak tak prosím odkaz a presnú stranu lebo nič také som zatiaľ nenašiel a bez toho aby si dokázal svoje tvrdenie je to len obyčajný "Výmysle" takže treba to podporiť dôkazom a potom to v pohode uznám a bude... Ale takto to nemá žiadnu váhu.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele KjuuDaimeHokage
Vložil KjuuDaimeHokage, Ne, 2011-05-22 13:32 | Ninja už: 4949 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Gaiovi taky nesmis vsechno verit

NARU+HINA 4 EVER

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 22:26 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Gai je ťulpas, krom toho databook jasně klasifikuje Chidori a Raikiri jako odlišné techniky.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 22:29 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Jakýpak krom toho. Děláš jako by to nezmiňoval a tvrdil si něco nového. Podle mě je rozdíl v síle. Toť vše. Kakashi postupně zesiloval Chidori, až s tím rozpůlil blesk. Tím to jakoby dosáhlo nové úrovně a dostalo to nové jméno, ale je to pořád ta samá technika.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 22:32 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

A to jsi zase vyvodil z čeho?

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 22:34 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Z toho co říkal Gai a z toho co je v databooku. Toto vysvětlení absorbuje oba zdroje, proto se mi zdá být pravděpodobné.
A co tak koukám, tak to souhlasí např. i s tím co je na narutopedii. No nemám důvod tomu nevěřit.

http://naruto.wikia.com/wiki/Lightning_Cutter
"The Lightning Cutter is an enhanced and concentrated form of the Chidori with the same effects and drawbacks."

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 22:38 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To jsem nemyslel, tu druhou část jsi si tam dopsal dodatečně a v době, kdy já jsem psal jsi to tam neměl, to vím taky a to neřeším. Posílená technika = jiná technika (viz Konoha Senpuu, Daisenpuu atd...).

Edit: Už jsi tam dokonce dopsal třetí část.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 22:40 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Samotné posílení ještě novou podstatu nezahrnuje. A i nová podstata může být podmnožinou té první. Jen specializovaná.
První část je v příspěvku nahoře.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 22:43 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Mám na to jiný názor, v manze pojmenovávájí často každý úder jinak a totéž platí u technik, které jsou si jinak podobné. Prostě pro mě je Raikiri posílené Chidori (ovšem hnusnější, prostě se mi nelíbí) a tím pádem je jiné (také jiný název svědčí ve prospěch odlišnosti). Krom toho i v manze je rozdílnost naznačena samotným Sasukem (kterého rozhodně považuji za povolanějšího než Gaie).

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/361/13

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2011-05-19 22:52 | Ninja už: 6282 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Už ma mierne dráždiš s argumentom že Gai je ťulpas (Uvádzať toto ako normálny argument je padlé na hlavu) a vzhľadom na to, že on bol od začiatku v kontakte s Kakashim a videl vznik a účinky Chidori tak v tej dobe mal lepší prehľad o tom ako je to s tou technikou ako Sasuke ktorý tú techniku ovládal nejaký cca 1 mesiac.
Apropo pokiaľ nevieš vyradiť z diskusie a argumentácie svoje osobné pocity tak sa do diskusii nepúšťaj. Lebo argumentácia ako že táto postava je "ťulpas" alebo "proste tú techniku nemám rád, nepáči sa mi" nieje dostatočná a začínam mať fakt pocit, že na tých sťažnostiach na tvoju osobu ničo sakra bude... A to potom začnem riešiť...

A ešte pokiaľ ide len o pridatie sily tak to v prípade Chidori je dosť jasné ukázané v kombinácii s Chidori nagashi... kde je do kalsického Chidori pridané väčšie množstvo sily a mení sa jej pôsobenie z ruky na celé telo...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 23:01 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

OK - končím. Já své argumenty uvedl a za těmi stojím. Dál to nemá smysl řešit, protože všechno jsme si řekli, pro mě je to rozdílné, pro tebe ne... vždyť je to nakonec vlastně úplně jedno.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 23:06 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

"vždyť je to nakonec vlastně úplně jedno." Souhlas. A řek bych že si to vlastní vlákno nezaslouží. Jde to vydiskutovat i jen jako součást jiného vlákna.

Podpis:

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 22:50 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Tak Sexy no jutsu taky může mít mnoho podob, ale to neznamená, že pro více sexy ženskou musí mít nutně technika nové jméno. Smiling Já nepopírám nové jméno, nepopírám, že je Raikiri silnější než Chidori, jen tvrdím, že je to zároveň forma Chidori. Že tam není rozdíl jsem netvrdil, ale v takovém vysvětlení, které prezentuji, se o Chidori a Raikiri dá mluvit v obou smyslech. Že je to v podstatě to samé, a zároveň odlišné. Podle toho jestli chidori chápu jako nadřazený prvek pro oba druhy daného rodu, nebo jako jeden z dílčích druhů. Pojem Chidori zahrnuje oboje zároveň. Rod Chidori reprezentuje to jak se ta technika v principu tvoří, druh chidori základní podobu této techniky a druhý druch Chidori (tedy Raikiri) tu rozvinutou.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-05-19 22:59 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To pak vlastně podle tvé logiky znamená, že půlka taijutsu jsou vlastně "stejné techniky" (Konoha Senpuu, Daisenpuu... asi 4 ty "senpuu" jsou). Ale klidně, dál už by to bylo zbytečné, já své argumenty řekl (Databook + Sasuke) a tím to hasne. Navíc pokud Kishimoto pojmenoval tuto techniku dvěma rozdílnými názvy "tak asi" stejná nebude - resp. nebude to jedna technika.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-05-19 23:00 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Nevím kde si mě nepochopil. Smiling Z mé strany konec.

Podpis:

Obrázek uživatele ShadLow
Vložil ShadLow, St, 2011-05-18 17:36 | Ninja už: 4991 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

aha to maš tak ako keby yondaime vytvoril rasengan no a naruto by stim prerazil chibaku tensey tak by tomu asi hovoril čo ja viem chibyrasen.A bolo by to to iste len zmeneni nazov ale no čo sa tiky toho tak sasuke cgidori robí rychlejšie a vymyslel aj chidori narashi čoo kakashi to ia premenoval no.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2011-05-18 17:43 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je radost po tobě něco číst

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Ero
Vložil Ero, St, 2011-05-18 17:49 | Ninja už: 5588 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan

tak za
1)je to Chibaku Tensei a Chidori Nagashi ale to je vedlejší
2)obyč Rasenganem by si asi Chibaku Tensei neprorazil, tedy pokud by se jednalo o techniku alespoň ve stejném měřítku jako u boje Naruta s Peinem
3) ty dvě techniky (Raikiri,Chidori) prostě nejsou stejné
mají rozdílnou,sílu,pečetě,...
Původně to možná byla stejná technika ale jakmile se změnil provozovatel techniky změnila se i její síla
Chidori je TEĎ už určitě silnější nebo alespoň stejně silné jako Raikiri ale to je tím že Sasan je (i když to nerad přiznávám) silnější než Kakashi a svoje Chidori hodně vylepšil
ale nemám náladu se o tom hádat takže to neberte moc vážně Sticking out tongue

YURI Z lásky _ Z lásky

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2011-05-19 12:25 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Tak to je snad jasný, ne? Když Sasuke je prostě silnější než Kakashi, tak je i jasný, že technika je taky na větší úrovni. Z čehož plyne, že technika je stejná, ale Sasuke jí má prostě silnější.

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2011-05-18 16:58 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Kdyz nekdo napise ze je to stejny a druhej odpovi ze neni - tak uz ale nevysvetli proc to neni stejny xD

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, St, 2011-05-18 13:27 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Vždyť raikiri a chidori je to samé! Kakashi Kakashi vytvořil chidori, ale protože (údajně) s ním jednou rozřízl blesk, začali tomu lidé říkat raikiri. Jinak je to ale úplně ta samé technika, která má oficiální název chidori.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, St, 2011-05-18 14:20 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

nepravda

Obrázek uživatele Šahy
Vložil Šahy, St, 2011-05-18 15:38 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Co je na tom tak moc rozdílnýho, krom zvuku a názvu?

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2011-05-18 17:11 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pečetě a způsob tvoření

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele KjuuDaimeHokage
Vložil KjuuDaimeHokage, St, 2011-05-18 13:20 | Ninja už: 4949 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

JESTLI NEKDO HRAL NARUTO ULTIMATE NINJA STORM TAK TO VI
1. RAIKIRI ZATACI LIP
2. JE HEZCI JMENO
3. ZNI TO LIP V JAPONSTINE NEZ V ANGLICTINE

NARU+HINA 4 EVER

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, St, 2011-05-18 15:44 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

nemozes to sudit podla hry jzs ...

Obrázek uživatele Kakashi_x_Hatake
Vložil Kakashi_x_Hatake, Čt, 2011-05-12 08:17 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

souhlasim s Ero-sama

Xbox 360 nieje len obyčajá biela a čierna konzola. Je to centrum multimediálnej zábavy s množstvom kvalitných hier. Ak si o Xboxe 360 myslíš to isté, daj si toto do podpisu.
IL VERO MILANISTA!!! FORZA MILAN!!!
Naruto has changed my life. Kakashi YES

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, Út, 2011-05-10 20:20 | Ninja už: 5084 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

je to úplně to stejný

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-05-11 12:01 | Ninja už: 6229 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, St, 2011-05-18 13:58 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.