Tayuya
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2009-04-05 17:46 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 323
- ^^ zabrala mi dohromady cca 4h 30 minut -
Mě osobně se kupodivu celkem líbí
Předem děkuju za komenty a hodnocení!
Tak kritizujte, jen do mě, já to přežiju...xD
Výsledek
Skóre: 8.7, Hlasů: 26
Hezký ta barva tam je opravdu bezva tvoje pastelky bych chtěla mít
holky moje, tady je předloha: https://konoha.cz/?q=node/30740
Ona tak tu pleť má, vlastně ještě tmavší, mužete se podívat xD
A jinak, děkuju vám moc ... všem! :-*
Strašně mě to těší ^_^
ty vlasy co můžu sakra kritizovat? ty barvy jsou tak nádherný. akorát mě trochu bije do očí jak je Tayuya tmavá, ale zase když se kouknu jak je krásně vybarvená tak se to smaže
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Krása Miší. Ale dovolím si trošku kritizovať... Sa mi zdá, že je tam akosi moc tmavých farieb v podobnom odtieni. Tie vlasy, tričko a farba pokožky... Tú "telovú" farbu by som dala nabudúce svetlejšiu
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
noo moc pěkné, ale nwm či mam dát za 1, nebo 10 , nééé dám za 10
dalsi, co pouziva koh-i-noor hezke za 10
i kdybych se snažila najít chybu tak jí nenajdu XD 10 bodů
Nechápu, kterej báka tomu mohl dát menší hodnocení než 10!
Barvy úžasné..stínování úžasné..
Obrázek úžasný !
*Lavi. He is pretty cool, you know*
♫MůjsvětDivů♫ **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**
ooo to je božskýýýýý
Slečna umí!
Jéminkotky...
Vidíte všichni? Takhle dlouho se má dělat FA... ne 10 minut.. xD
Perfektní! Prostě perfektní míšóóóó-čán xD
~ Mináááta z krabice od sušenek
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Mne sa pacia hlavne tie farby .... presne takyto styl vyfarbovania milujem cim viac tlacit a miesat hocijake farby do kopy tym lepsie WTF ale 4 a pol hodiny by sa mi s tym hrat nechelo ja stracam trpezlivost po 2 co mi trvalo nakreslit raz neco na A0ku myslim cas bez nacrtu obdivuejm trpezlivost 10
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
No coment úžasné viac sa k tomu nedá dodať Krásne ja vyfarbená jednoducho krása
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Michiko = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
wooow...ty barvy jsou uuuuzasný!!!!
Moje galerka
já osobně dávám za 10 bodů je to prostě kawai a kritiku snad jen,že jí chybí ornamenty od té prokleté pečeti,ale to je jen detail a asi takhle vypadá líp...super jen tak dál...
znacky tam naschval nema . . . ak si pozres cast kde bojovala proti shikamarovy . . . tak zystis ze tam nemaju byt . . . pretoze prekliata pecať ma 3 stupne . . . prva je ciastocna premena(ked sa pecat otvory a pokrije urcitu cast tela)
druha je ze pokrije celucast tela(znacky po celom tele)
a tretia ked sa premeni na toto co teraz vydis(hneda pokozka, zlto-oranzove oci a tie rohy co ma na hlave . . .)
no u kazdeho ten treti stupen vyzera inak . . .
dufam ze som to spravne napisal . . .
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
aha tak promintě sem trochu hloupej sklerotik a ten díl sem viděl už celkem dávno tak se moc omlouvám autorce i všem fandům tayuyi
vies je v druhom stupni prokletej preto nema ornamenty
[URL=http://www.***/profile/johny5588/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1989327.jpg[/IMG][/URL]
*** - Your #1 Online Multiplayer [URL=http://www.***]Naruto[/URL] Game !
NAJ videjko
http://ceknito.sk/video/118320
[URL="http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
Brutus...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Wow! Tak tohle je mrtě luxusní!
WoooW! Tá je super! Pekne vyfarbené =D
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!
krasa . . . uz velmi dlho som nepisal koment na obrazky . . . ale tento sa mi tak zapacil ze . . . by som asi lutoval keby som sem nic nenapisal . . . takze . . . krany obrazok . . . a dufam ze aj nabuduce nakreslis neco takehoto pekneho :D
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
ty barvičky jsou opravdu moc nádherný doopravdy nemám slov!!
______________________
galerka :-D
Prvé, čo ma napadlo, bolo: "Tie tmavé farby sa k nej hodia." xDD K tomu, akú mala povahu xD
Moc sa mi páči A ešte je aj moja obľúbená postava, paráda
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
tak nevím co bych tu mohla dát jako krituku jelikož mě osobně se to hrozně líbí.. zvlášť to jak je vybarvená.. prostě dokonalá a za 10
Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…
Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.
Vše zahaleno v tmu
Nekončící láska?