manga_preview
Boruto TBV 08

Bzzzz AlexL

Obrázek uživatele Bzzzz AlexL
Bzzzz AlexL je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
15 roky 21 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pátek, Září 9, 2011 - 14:39

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Bzzzz AlexL se žádných misí neúčastnil(a).

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Artů: 12

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto, Bleach, Claymore, FMA, Ouran, Juuni Kokki atd...
Anime, které jsem viděl(a)

Bleach, Blood+, Fate stay night, Naruto, Claymore, Witch hunter Robin, Seirei no Moribito, Ayakashi, Shakugan no Shana, Suzumiya Haruhi no Yuutsu, Devil may cry, Full metal panic, Full metal panic Fumoffu, Full metal panic The Second Raid, Soul eater, Mahou shoujo lyrical Nanoha, Mahou shoujo lyricalNanoha As, Mahou shoujo lyricalNanoha StrikerS, Jigoku shoujo, Jigoku shoujo Futakomori, Jigoku shoujo Mitsuganae, Mai Hime, Kage kara mamoru, Elfen lied, Ergo Proxy, Chrono Crusade, Kiddy Grade, Rozen Maiden, Kaze no Stigma, Ouran high school host club, Howl's moving castle, Juuni Kokki, Phantom Requiem for the Phantom, Black cat, the Wallflower, Spiral, Ghost Hunt, Shikabane Hime: Aka, Shikabane Hime: Kuro, Amatsuki, Kuroshitsuji, Ikkitousen, Ikkitousen: Dragon Destiny, Ikkitousen Great Guardians, Black blood brothers, Hatenkou yuugi, H2O: Footprints in the sand, KARAS, D.Gray man, Vampire knight, Vampire knight guilty, Tokyo Mew Mew power, Koukaku no Regios, School days, Kurokami, Full Metal Alchemist, Tenjou Tenge, Death note, DN Angel, Ga rei zero, Karin, Darker than black, atd...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Rukia(Bleach) , Temari(Naruto), Clare a Teresa (Claymore), atd...

Naruto

Oblíbená postava
Temari, Hinata, Ino, Gaara, Haku, Kakashi a.... PROSTĚ CELÁ KONOHA XD
Oblíbené Jutsu
skoro všechny xD
Postava, kterou nesnáším
noo možná Sasuke mě někdy leze na nervy xD
Jutsu, které se mi nelíbí
žadný tu snad není xD
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Věk
14
Bydliště
V malé nevýrazné vesničce :)
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Nightmare, Angela a ještě další na které si vzpomenu asi pozdějc xD


Podpis

Moje galerka