Itachi pro Buuubu :)
Vložil Stifler, So, 2009-04-04 08:04 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 842
tady ho máš, Bublí doufám, že se bude líbit
prosím kritiku, a lepší by bylo rozkliknout
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 30
tady ho máš, Bublí doufám, že se bude líbit
prosím kritiku, a lepší by bylo rozkliknout
Luxusnééééééééééé!!! Myslím, že je to tvoj najlepší FA
Tak toto je úplne super xD Určite 10
Nadhera...fajne farby...davam 10...ale nema itachy ten Listocek konozsky preseknuty vodorovne? chcem povedat ze vecsina z akatsuki to tak ma...a ked ma ten plast tak uz bude v akatsuki...takze si to este prerob ale inak nadherne..
hej, to je uzasne a ty barvicky? zuzo za 10
bože dobrý dobrý bože!!!! ty seš neuvěřitelnej.....to je DOKONALÝ!!!! já vim že už sem to řikala ale ty si opravdu pořát lepší a lepší s každym dalšim obrázkem to stínování je naprosto parádní a prostě fakt skvost
Můj DeviantArt
Stifíku...když si pomyslím, že si něco jako můj syn...xD...no kdo byl u Tvého zrodu FAkaření na Konoze? Kdo? Kdo? Já xD Jsem na Tebe hrdá synu můj xD...je to krásný, možná jenom ta brada Ti trochu ujela, ale to se stává jinak žeru ty barvy n_n naučil ses mistrovsky vybarvovat, tleskám
simush: wow ty si moj klon abo co?...milujem...FMA,Pink,Kakashiho,aj Colors ae fakt ma zere ze na slovensku nebude Pink a ze sa do ciech nemam ako dostat... ale inak prajem ti to potom mi napis ake to tam bolo...Zavidim UZI SI TEN KONCERT
Stífíku Toto je úplne dokonalostné.. krásne nakreslené, dokonale vyfarbené a ten sharingan.. _
mooc pěknéé jen mi pride že ma nakřivo obličej takže za 9
On..on..on..on je úplně úúžasneeeeej *_*
ty očka..a..a..a úplně všechno ^^
Bubu děkujéééé svému milovanému manžílkovi kterého teď miluje ještě víc
On je vážně úžasnej..naprosto boží, boží, boží a ještě jednou boží *_*
Bych si to dala i jako pozadí ale tatínek by asi nebyl moc rád
škoda že de jen 10 (budu v čele demostrace za větší bodování )
Asi bych už měla končit radší nebo zas začnu plácat kraviny Znám se..zvlášť když se mi něco úplně moc líbí
Prostě úžas *_*
=***
take neurobis ani vo photoshope 8/10
Krásne super vyfarbené určite za desat
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Michiko = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
jůůůp, Stifééé!!
týýýý bobřééé! dobřééé!! to je megální, ty barwičkýýý!! úža, za desinůů
smrdíme až za chatu!
h***o jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme!
Když ráno na záchod jdeme,
celej barák posereme!
Na s**čku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!
Iron sólo: Sežer bobra,
zachraň strom
Všichni: Itadakimasu!!
Můj Valenth
Ho hou hou Stifiii tak toto je hustota moc kustota tie farby su uzasne a ece k tomu dobre nakreslene WTF co su to za farbicky? inac za 10
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Páni ty barvičky no prostě nádherný dílko !!!
______________________
galerka :-D
+hvízdá+
povedenej, moc
Staň se mým žákem na mybrute.com!
FC Densetsu no Kunoichi Akira-sama a Ayame-sama ^^
FC Hancziii, královna chibíků ^^
FC Reazon, aneb všichni milují Naruto x Bleach páry ^^
FC Simushka, autorka nej FA Kiby na Konoze ^^
FC Kobylka v pyžamu, druhý(a lepší) Kishimoto ^^
FC Takku, jejíž FF chytí za city ^^
FC Leonyda Styron, královna FF ^^
FC Minata, jejíž FF prostě miluju ^^
Vulpixi, volím si tebe! XD
Jsem členkou teroristické organisace HaRiKeNiTo.
Představovací video zde(ještě bez Rikii)
Bétéwé: Ovce ovládnou svět, aneb sem zastánkyně kultu ovcí, beee!
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u Yuki Kaze-san nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Which Final Fantasy Character Are You?
Final Fantasy X
Která postava v DN jste?
Týýý jo, týýý jo, týýýýýýý jo To vypadá fakt pěkně Za 10.. Jestli třeba přemýšlíš, co nakreslit příště, tak bych navrhovala Kakashiho
Dare to dream.
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
hodne hezky dalsi talent jk koukam
Stiflíku je to moc pekné nádherne vybarvené ale zdá se mi tam neco spatne ... Ta itachiho hlava ne ze by byla ale nejakým divným zpusobem to vypadá jako by byla nahnutá v pravo kdyz se na to koukám .. ale to je vse jako vzdy nedávám Bodíky
Takže.. Raito chystá Comeback pokud se teda donutim nakreslit něco pořádnýho
1.Anara-chan- Pomohla mi v začátcích kdy jsem si nevěřil že vubec něco nakreslím a za to jí moc děkuji...
2.Chiisai- no byla na mě hodná a ne jako ostatní u kerejch sem psal kritiky... Arigato..
já vim.. to jsem zkazil tim pokusem... (na některých místech tlustší obtažení, předtim to vypadalo normálně)
ale díky
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
Fakt moc pekny chtel bych mit takovej talent
http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime
Noob
Amateur
Pro
Veteran
Maniac
God
Chuck Norris
Roronoa Zoro
Dracule Mihawk
talent jako já? radši si vyber u někoho lepšího děkuju
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
krásné - hlavně ty oči, ty se mi moc líbí za 10!!
děkuju mooc
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
Je to skvele,ale Itachi ma prez celenku tu caru.
potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke...
Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc,
než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této
napodobenině anime postavy.
Členové
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Hinatin démon = člen
Michiko = člen
Deidara Bang = člen
Yuuki--chan = člen
Buggyra = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ?
jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou,
ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně
zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této
anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu
Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu
pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z
nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií
musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou
vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru...
Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii,
jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv.
anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající
pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku
Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to,
co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování,
snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení,
že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř z
abit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho
hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky
černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit...
víme pouze,že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra,
jeho
snědením a znásilněním
(v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči,
jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit,
že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také
samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího
pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut,
proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy,
Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého
bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu,
založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času
stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k
završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči.
Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko.
Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do
jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel
všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát
větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s
neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka...
Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky
pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků...
Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si
Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově
vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh,
za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a
pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall,
že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy...
Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák,
jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb
známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona...
Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech
má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě
extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"...
Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho...
po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou
radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého
bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější
než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř
nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se
začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi,
kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a
sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch
dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku,
víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti...
nenávist k Sasukemu !!
Tak treba jeste neodesel a nevyvrazdil klan
http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime
Noob
Amateur
Pro
Veteran
Maniac
God
Chuck Norris
Roronoa Zoro
Dracule Mihawk
ano, nova verze Itachiho- Hodny Itachi
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
Asi tak
http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime
Noob
Amateur
Pro
Veteran
Maniac
God
Chuck Norris
Roronoa Zoro
Dracule Mihawk
OMG ajo... ale ona nebyla ani na predloze xD
uz vim cim to je.. predloha byla nekam asi do pulky znaku konohy... a ta cara byla nad koncem predlohy a ja jsem blbecek a uplne jsem na to zapomel ^^
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..