Itachi pro Suikena
Tak tohle je obrázek pro tebe za to že si mi vyhověl.Dobře se s tebou vychází a si hodně ochotný.Všiml jsem si Itachiho ,že ho máš v profilovce tak snad potěší.
Jinak pro ostatní tímto bych chtěl oslovit FA kteří by měli zájem jít do výzvy na toto téma.Je to dělaný technikou vyřezávání do papíru a následně slepované.V případě zájmu mi pište do zpráv jestli by jste do toho šli.
Technika barevné čtvrtky a co se našlo doma,skalpel lepidlo +grafický program Inkscape (mandala a podpis).
Děkuji za komentáře a můžete buď napsat do zpráv nebo do fanklubu koho bych měl takto ztvárnit a já si potom vyberu.
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 10
Vypadá to zajímavě, mohly by se tak dělat docela graficky zajímavé věci, takže podporuju! Bohužel za sebe se musím omluvit, mám hrozně moc práce a nestíhám , musela bych to odfláknout a to nechci. Ale ostatním doporučuji do toho jít, určitě to bude zajímavé . Hezky sladěné barvy, snad ten odstín pleti mohl být světlejší, ale působí to pěkně.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Však on je,ale zas ne tak moc.Zase fotoaparát.Můžeš se těšit dneska přibude další.Nějak mě to chytlo.
Můj FC od trotly.Děkuji
Zajímavá a nápaditá technika, velmi mě to zaujalo.
Aha... taká česť... tož ďakujem za obrázok... bola to zaujímavá skúsenosť...bola to zábava a autogram nedáš? píšeš jak celebrita
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995