Je to kravina. Tohle mělo vypadat úplně jinak, mělo to býr hezčí, mělo t být více vystínované atd. No ale i tak mi toto zabralo dvě hodiny. I když jsem to na konci flákala. Kžadá kritika je vítána.
Vložil Crimson Blinky ..., Pá, 2009-01-16 22:11 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Prostý občan
hehehe..vesele vianoce.. uz aby boli:D:D:D
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
pekny , ale ehm... 7) - "Sasukeho ozdobil stromeček" ... ale co, stane se....
Sakra... no v obrázku to už neopravím, ale tak mimo obrázek už je to dobře... Ale, že si nikdo nevšim...
hehehe..vesele vianoce.. uz aby boli:D:D:D
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
to je suprový
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
pekné... veľmi pekná myšlienka...
_____________________________________
týjo,fakt dobrý !!!
jedním slovem KRÁSA!!!...moc pěkná představa, škoda že to tak není:(