Název: Náš svět
Díly:
/1/ Místnost
/2/ Útěk
/3/ Střetnutí
/4/ Rrrraamen!
/5/ Na scénu přichází novodobá technologie
/6/ "Nechápu"
/7/ Sakuřiny myšlenky
/8/ Yuuki, dívka z obrazu
/9/ Hrozba
/10/ Zpátky do minulosti
/11/ V rukách času
/12/ Ten, kdo ovládá
Postavy:
Uzumaki Naruto
Haruno Sakura
Sai
Zuzana
Yuuki ad.
Počet dílů: 12
Žánr: Nováčci, série, tajemné, bitevní, dobrodružství, s příchutí Science Fiction
Anotace: „Možná, že se ani nevrátíme. Je třeba nedávat si moc veliké naděje a žít jako ostatní v tomto světě… a většinou to pak přijde samo.“ Jakmile se odmlčel, vstal a přešel dřevěným obloukem do zahrádky plné listí.Zvedl lístek ze země a prohlížel si ho. Měl krásně žlutavou barvu jako slunce, které se dnes z jakéhosi důvodu neukázalo. Naruto k němu přešel, poškrábal se na nose a zamával na Sakuru i Zuzanu v okně, jenž zrovna pomáhaly mýt nádobí.
Děj: Naruto, Sai a Sakura se působením neznámých sil, dostanou do našeho světa. V tu dobu, kdy se k nám dostanou, také začínají podzimní prázdniny. Zuzana, dívka tohoto světa, jde na prázdniny ke své nevlastní babičce. Na cestě naší trojici potká, a jakmile se dozví o jejich příběhu, poskytne jim u své babičky částečné útočiště.
Milá babička má krásnou japonskou zahradu a také její domeček je stejně zařízen. Jsme ale v našem světě, a ani tahle babička není zcela mimo něj, ikdyž bydlí na samotě a má domeček i zahrádku podle dalekého východu.
Naruto, Sai, a Sakura se seznamují s technologiemi našeho světa. Neočekávaný zvrat přichází právě s jednou technologií, ve které se odráží budoucnost, minulost, přítomnost i věci nepochopené; neexistující. S televizí.
V tomto světě dávají seriál Naruto. Zuzana dojde k závěru, že nastane konec světa, když se nevrátí. Všichni se s babičkou rozloučí a míří do paneláku, ve vedlejším městě, kde je Zuzanina maminka a sestra Yuuki přijmou jako někoho koho dlouho znají.
Yuuki je dívka, která je pravou vnučkou japonské babičky; krásně kreslí. Bez jakýchkoli úmyslů nakreslí na zeď, vedle Kyuubiho(nikdo neví proč ho nakreslila), hrozbu pro dnešní svět. Od rána do večera, 24hodin denně, Naruto s ostatními pozorují svůj odraz v televizi, v pokoji dvou sester. Matka kamsi odjede a dívky, i přes telefonáty školy, protože podzimní prázdniny skončili, neplní povinnou školní docházku. Sami se vypořádávají s myšlenkami na hrozbu, která je každou chvíli čeká.
Cítí sice uklidnění, když se vydají na hřiště zahrát si s jiným družstvem nějaké míčově hry, ale to rázem končí, když je přepadne síla času. Čas se zastaví a znovu se rozeběhne, jako hodinky, které jen potřebovali vyměnit baterky.
A najednou to přichází! Čas si je bere zpět.
Město se začíná otřásat. Lidé i zvířata, která zemětřesení vždy očekávají, jsou dezorientováni. Naruto,Sakura a Sai se vydávají na jediné místo, kde mohou být před padajícími budovami zachráněni, a to na kopec nedaleko od města. Yuuki a Zuzana, jako by se do země propadli. A naše trojice pociťuje najednou tu sílu, jenž se je snaží vrátit zpět. Jakoby byli rozdvojeni, pociťují najednou jakousi bolest; Sakura má zničehonic oteklý kotník; Naruta neviditelná síla bouchla do břicha, až vyplivl krev; Saiovi se na ruce otevřela krvavá rána.
Město, jako při výbuchu atomové bomby, prosvítí světlo a oni se vracejí zpět bojovat proti zvláštnímu nepříteli, který to způsobil.
Jsou však zdrceni, protože nepřítel, který je očekává a má za úkol je zničit je Yuuki. Dozví se šílenou pravdu: Celou dobu to byl pouze hloupý experiment se spoustou imaginárních doplňků, jako byla třeba babička, Zuzana, nebo Zuzany matka. Tyto "falešné" osobnosti mají zakódovanou jakou si vnitřní osobnost, s kterou může ,ten kdo je řídí, manipulovat.
O vše se postará démon, který se v Narutovi probudí a nechá ho pocítit a pochopit vzpomínky, které na něj za ten čas, kdy byl v tom vytvořeném světě, působily.
Úspěšnost:4,9 3.5.2009
jo ale je to pravda pises moc hezky
Děkuju, děkuju moc...komentáře jedna radost! xDDDD
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Píšeš vážně úžasně. Někdo dokáže napsat povídku na čtyři stránky, aniž by tím řekl něco podstatného. Je dobře, že ty mezi ty lidi určitě nepatříš
Moc děkuju, taková krásná slova...ty si snad ani nezasloužím. Boužel mé povídky nejsou moc čtené a komentované takovými slovy, kéž by bylo víc lidí jako ty!!!
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Matsuo Kazuma: Jojo budu si to pamatovat! xD
Yumi, Deisaku: To jsem ráda, že to aspoň někdo čte... Jéjej...to je radost to slyšet. Tak krásně to hřeje u srdíčka.
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
jee, to sem nevedela ze pises ...okamzite se davam do cteni xDD
No teda! Yuumei se Vám pěkně rozjela...a tvé FF jsou skvělé, a to neříkám jen tak si pamatuj!!!
aniž by předtím neodevzdali něco odpovídající hodnoty.
Tohle je první zákon alchymie –zákon rovnocenné výměny.
Kdysi dávno jsme věřili, že tohle
je ta jediná pravda o světě.“
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Jeeeeej, Tatí má zoznamíík?? prečo sa nepochválila, hm?? Nuž idem sa do toho pustiť, no
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!