Chi.chi FC
--------
Čičinka!
Tohle zjevení se na konoze vynořilo teprve před nedávnem, ale všechny nás smetlo svýma dokonalýma obrázkama. Ať je to tužka, tuš nebo barvičky, vládne jimi s dokonalostí sobě vlastní.
A tady je seznam ÚPLNĚ VŠECH JEJÍCH VÝTVARNÝCH SKVOSTŮ: eF Áčka od Chi
Děvčátko se nám i rozepsalo, takže v tom seznámku najdete i FanFiction.
Pročež Čičinka Barushka 4ever a zde věrní fanoušci upsaní vlastní krví.
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
džaa
Chi.chi máš perfektné obrázky a najviac milujem tvoju kritiku
oi ..ale vážne ^x^
Ked sem pridám niekedy v živote FA (pochybujem ale budiž ) cu aby v komentoch bola tvoja kritika
jo,som divná viem
pridávam sa
Takže. Dřív jsem sem komentář nenapsala, vlastně jsem nevěděla co, protože jsem už všechno napsala ke komentáři do galerky.
Ale teď! Teď toho vim mnohem víc! Ha ha.
Takže. . Tohle stvoření sem si strašně, strašně oblíbila. Samozřejmě za prvý, pro její úžasný obrázky. Za druhý, pro ty její super sarkastický poznámky, při kterejch se směju, kdykoliv si je vybavim:D. Za třetí, protože je to úplně super psycho magor (v dobrym:D) a za čtvrtý, protože je šílenej úchyl (taky v dobrym:D).
...není to napsaný zrovna moc poeticky:D. (btw můj budoucí Sasu Reeves v avataru? Hmm..)
Víte, že kvůli mě a mýmu podpisu vznikla AntiSasuke Alliance? ...takže něco pro antisasuke..SASUKE GO, GO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xDDDD
Yumiko gohyaku rokujuu nana: Sestra, kterou jsem si vždycky přála mít! Naše společenství naprostých sebepodceňujících se trubek navždy prostě:D. naše telepatycké spojení z Čech až na Moravu je skutečně ojedinělé, řekla bych...Mám si toho s tebou strašně moc co říct…úžasná si ..
Chi.Chi: O-me-ži, já psala že ji neznám? Wtf lol:D:D. Tak už jí znám! A neskutečně, neskutečně sem za to ráda! Naučila mě číst (Kinga:D), naučila mě stát se závislačkou na yaoi! Prostě Čiči forever!
Melkwiss: No, tak si řikám, jestli tady má smysl se nějak zmiňovat..Vždycky Tě budu mít ráda..i něco víc;)…
Memfysto-dyno:P:D: Supr cool () člověk, metalista, posílá mi spoustu kvalitní muziky, nevim, co bych nebejt něj poslouchala:D…hůůů ještě i ze mě bude metlalista no to bude teda coool -.-
Elís: První osůbka přes péemky a předmět našeho seznámení: Sasuke! Skvělá holčina, deptá mě tím, jak je chytrá a jak moc jí jdou jazyky -.-. To se někdo hold má! Ale mám ji ráda!(btw doufám, že ti nevadí růžová..všichni výše uvedení růžovou totiž nesnáší a já z toho mám růžový deficit -.-..)
Charlie: šarloo moje zakufilní zlatííčko, plně mě podporující v mojí blázniví slovakofílii, vždycky je ochotna poslouchat moje výlevy! přeju Ti hooodně štěstí a těšim se, až přijedeš do Prahy!!!
edit:o-me-ži, docela dost šílená barevná kombinace:D:D
Sem Aya…no dobře, tak ne no.. sem Mařena, Máří, Mařka, Maruška, Maruna, Marunka, Mája, Májuš, …Máňa, Marie (ale jestli mi takhle řeknete, je po vás.. -.-)…(odhalení..*trapas*)
Sem zarytá Sasuke-fan a to už od třetího dílu. Pokud mě chcete obrátit – máte to marný.
Sem animecvok, džepen cvok, a asi tak trochu celkově cvok:D.
Sem docela úchyl, takže cudnějším povahám radím držet se ode mě dál:D.
Sem totální tydýt na matematiku, tak se na mě prosím nezlobte, když vám budu tvrdit že 12 krát 4 je 24:D.
Sem mírumilovnej a nekonfliktní člověk ^^…
Miluju krev, krvavý obrázky a krváky:P.
Miluju růžovou, růžová je můj život.
Miluju yaoi .
Miluju Sasukeho, ještě jednou,protože sasukeho není nikdy dost -_-;).
Absolutně nemůžu existovat bez čmáranic…sem takovej patlal a čmáral, co se vyžívá ve všem kreatývním ^^.
Mám panickou hrůzu z pavouků.
Mám hrůzu s otevírajících se a zavírajících se dvěří metra, tramvaje a autobusu. Každodenní cesta do školy je pro mě utrpením -.-.
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvýjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Zvrhlý Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumet Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
SASUKE JE BŮH
nevim proč ale asi kvůli těm obrázkům bych se chtěl dostat taky do FC
Na Chi.chi je také menej populárne to, že vždy vie poriadne "zdžubať" obrázok, o ktorom si myslím, že je už dosť prepracovaný, ale dobré je na nej to, že vždy má pravdu a navyše jej obrázky sú dosť dobré, čiže má výhodu, že ju by mohla zkritizovať len ďalšia Chi.chi, čo je vcelku nemožné (bohato nám stačí jedna ).
PS: Moc to asi tak nevyznelo, ale to malo byť pozitívne zhodnotenie, takže ma tam môžte vkľude pripísať taktiež .
Za pochopenie ďakujem ;)
a to ještě nevíš, že jsem schizofrenik... takže mě ta druhá Chi může klidně zj***t dosytosti
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Fajn....teraz ma bude hriať pri srdci blažený pocit, že tu máme "osobu", ktorá sa môže v kľude pustiť do Chi.chi
Za pochopenie ďakujem ;)
ja chcu taky
já tu ještě nejsem, jakto, že tu ještě nejsem, já miluju její FAčka, tady bejt musim, plosíííííím
Úkol: dali jsme si přísahu že budeme hrdě bojovat proti spoilování na konoze, "to jest náš úděl"
jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:
Proč tu ještě nejsem? Ach, zase jsme zaspala svou dobu. Pokusím se to ted napravit.
Chi.Chi je jedna z mých nejbližších kamarádek, je to milá a citlivá přítelkyně, která má skvělý cynický humor.
Nechci tady být jako jedna z jejích "fanynek", jen proto že by se mi líbily její obrázky - což je samozřejmě pravda, její FAčka miluju - ale spíš protože jí obdivuju jako člověka. Ráda bych jí tedy vstupem do jejího fanclubu vyjádřila můj obdiv a náklonost.
Mám tě ráda.
Díky za přidání a gomenasai za spam
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
Yata! Watashi wa shodaime birukage desu!
Hidan je Kakuzův Uke...........canej kámoš
kks to su umelecke diela kebyze ja tak viem kreslit skacem 3 metre do vzducu aj mna urcite pridaaaaj!
Ja sem patrím! Prosím pridať.Slečna sa nebojí kritiky,to sa mi páči!A slečna o to krajšie kreslí!Proste má 6-y zmysel
jé jé!!!! šestej smysl... přijde za mnou Bruce Willis?? (mlčim...) tak za tohle Ti moc děkuju... to mě vážně potěšilo
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Noo možno Zoženiem ti jeho tel.číslo? Nie je začo
TEČKA TEČKA TEČKA STYLE:D..skvělá kreslířka, mám moc ráda její obrázky...
připište mě prosím:)
Prosím o přidání! Úžasná kreslířka!
Jej! Rychle mě sem přihlašte!do pěti minut!Prosím rychle!
Dan Je nejlepší!(ikdyž má divné jméno)
Já tu ještě nejsem? Tak to se přidááám!
Jééé tak to mě štve že sem to objevila tak pozdě!Já sem ci takýý!
Pink fluffy unicorns~ °w°)
DOUBLE RAINBOW ALL THE WAY 'CROSS THE SKYYY~
*Hetalia freak which is in love with DenSu*
připište mě tam..Chi je úžasnej člověk, nejenže umí parádně kreslit ale taky má nervy z ocele...
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
Pridavam se ma super kresby
Přidávám se. Kresby jsou ekšn ^^
"I have long since closed my eyes… My only goal lies in the darkness." Uchiha Sasuke.
Bylo by zbytečné snažit se vyjádřil mou lásku a obdiv k tomuto stvoření. Navždy nepochop a zbytečně odsuzován. Pro mě bude vždy nejdokonalejší.
Má víra v Uchiha clan je neoblomná.
tak sem se ráda přifařím protože tuto holčinu vážně obdivuju
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Táto "osôbka" xD má fákt úžasné kresbičky, tak sem musím patriť xD
prosím o přidání
Tak se hlááááááásím taky. Ty obrázky jsou úžasný/ Kameko zaujali ty očka/ *.*
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
musím musím musím! tvoje tečkovací technika Chi.Chi je naprosto bombová! miluju Tečka no Jutsu a zbožňuju obrázky Chi.Chi-sama!
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
no jo Baruško už už se ti tu zapisuju!!! jinak moc pěkný obrázky, ale co si budem povídat, známe se docela dlouho tak vim co dokážeš:) hmm, doufám, že splníš naší dohodu o hromadné smrti, však ty víš co myslim...tak na všechny záporáky a hlavně Chi.chi., 100x provoláváme slávu!
tak sem byla hrdě dokopána se sem zapsat XD...né samozřejmě Baruško že tě mám ráda a zbožňuju tvoje obrázky(jen si řikám kdy uvidim ten muj:D)...Chi Chi FC 4ever
Som tu, som tu! xD
já tady ještě nejsem?! jak je to možné?