Vložil Dandelion Princess, Ne, 2009-07-05 20:40 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan
Držel jsi někdy v jendý ruce fakt těžkej vějíř? Já jo a povim ti, že jsou těžký jako něco....
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Je to super =D Chcu ten vějíř =333
PS#1: těžší než příčná flétna to určitě není =D
PS#2: Temari, do toho! =D
Pokud mne chceš podpořit, můžeš zde:
Budu moc vděčná všem, kteří si udělají čas a zavítají tam!
Komu fandím? Temari to sluší víc, ale jinak fandím Tenten. Povedené.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
hm já fandim temari
Móc hezký!
oooo tak to je podarene!!!
Juuuuj....pěkné cosplaye ^^
I ten ten i temari-obě vypadají skvěle!!! Já chci taky!
No páni, dokonalost ^_~
nedrží ten vějíř trochu blbě??,
Držel jsi někdy v jendý ruce fakt těžkej vějíř? Já jo a povim ti, že jsou těžký jako něco....
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
Yata! Watashi wa shodaime birukage desu!
Hidan je Kakuzův Uke...........canej kámoš
Líbí se mi to moc!!!akorát ten vějíř sem viděle i povedeňejší ale i tak XD
Temííššššeeeekkk!! Brutalita! Chci ten vějíř!
Dobrej cosplay
dobréééé ^^
konečně
co říct...krásná nádhera
krása
oběma se to docela povedlo
Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!
Pěkný