manga_preview
Boruto TBV 15

FF by Pary7

Tak toto je prosím můůj seznámek FF Sticking out tongue Doufám že jsi nedostal(a) závrať hned po té, cos to uviděl(a). Neni toho tolik, jak se možná na první pohled zdá Smiling Kapitoly nepíšu tak dlouhý, jenom často přibývají. Podle komentářů nepíšu až tak špatně. Ehm...ale jestli jsi zastánce pravopisu tak buď jdi o dům dál *neodrazuje, jen má pravopis na pikaču* nebo doporučuji se vyzbrojit před čtením kapkama do očí... xD Noo, nebudu už moc zdržovat, takže přeji příjemní počtení, málo bolestí oči a hlavy *někteří údajně ví o čem mluví* a hlavně co nejmíň kapek na obrazovce Smiling .

Co je neeeeew?!

1.11 - Tajemství klanu 11 - KONEC
2.8 - Twin 6
15.7 - Tajemství klanu 10
5.6 - Tajemství klanu 9
3.5 - Twin 5
20.4 - Sairan 6

Červená - Nevydáno
Modrá - Vydáno

2. Šance

2 šanceMoje úplně první povídka Smiling. Naruto umřel při pokusu o přivedení Sasukeho zpět do Konohy. Sakura zůstala v rodné vesnici sama a každý den tráví pláčem nad Narutovím hrobem. Aby toho k jejímu zármutku nebylo málo, kamenná chystá společně s mlžnou útok na Listovku. Dokáže Sakura přemoci emoce a vrhne se zpět do boje? Odrazí Konoha útok? A jak je to doopravdy s Narutovou smrtí?

Žánr: Humor ? (Prej Laughing out loud ) , série, dobrodružství.

Do pekla a zpět

do pekla a zěptNe, opravdu nejde o nejnovější film Ramba Laughing out loud . Jde o pokračování 2. šance Eye-wink . Narutovi a Sakuře je 28 a mají spolu osmiletou dceru, kterou nechá Tsuchikage (vůdce kamenné) unést do podsvětí Laughing out loud . Povede se Narutovi a Sakuře osvobodit nadanou dcerku zpět? A co se stane Tsuchikagemu až si na něm bude Sakura vylívat vztek? Laughing out loud
Žánr: Humor, série, dobrodružství.

Nitsuki

Pokračování Do pekla a zpět. Naruto (32) se společně se Sakurou stal konečně hokáge. Niki je již ve věku, kdy opouští akademii a přidává se do týmu společně s Mikon a Anshinem. Jejim senseim se stává, co osud nechtěl, Naruto! Sakura si “vesele“ papíruje a on si běhá po vesnici s vlastním týmem Sticking out tongue . A aby toho nebylo málo chninská zkouška je již za dveřmi Eye-wink.
S tímto FF mi občas vypomáhá Reazon Smiling .
Žánr: Humor, série, dobrodružství, spoluautorské.

Kaeri

[acidfree:31083 size=250 align=right]Česky návrat. Tým 13 se před třemi lety pohádal a rozdělil se. Nyní je čas napravit staré spory, usmířit se a dát to opět do kupy. Našim hrdinům je 17 a prochází si koncem (?) puberty, což také přináší změnu chování, hlasu a nějaké ty ostatní potíže. Jak že se to vlastně bude vyvíjet?
S tímto FF mi vypomáhala Reazon Eye-wink (do dílu 11) .
Žánr: Humor, série, dobrodružství, spoluautorské.

Sairan

Sedm dlouhých let uběhlo a Niki stále spí svůj dlouhý spánek. Anshin se z a tu dlouhou dobu stal jouninem a vede svůj tým, ve kterém nechybí ani Nikin nevlastní bratr Atarashi. Mikon se dokáže již z Nikinýho podvědomí vyvolat sama, ale stále ne na déle jak 3 hodiny. Příběh začíná odchodem Anshinova týmu na misi. Co na Anshina, Atarashiho, Kin a Shizuka čeká? Probere se konečně Nitsuki z komatu? Odpovědi na to a mnohem víc, najdete v tomto pokračování.
Žánr: Humor, série, dobrodružství.


Nedokončeno…

Záměna

záměnaToto FF píši společně s Fibinkou .Příběh se odehrává v rozmezí 1-2 série Eye-wink. Tým 7 je stále pohromadě a vrací se z další zpackané mise. Sasuke s Narutem si díky Kakashiho tajnému jutsu prohodí těla. Jak to s těmi chudáky dopadne? Jak to vezme Sakura? A jaký trest padne na Kakashiho?
Žánr: Humor, série, dobrodružství, spoluautorská.


Nedokončeno…

1 a 1/2 roku v márnici

[acidfree:31841 size=300 align=right]Naruto se probudí po roku a půl tvrdého spánku v márnici. Místo kde se probudí není Konoha, nezná ho. Do Konohy se vypraví záhy, k jeho zděšení je zníčená a nikde nejsou patrné známky po životě. Chlapec konečně pochopí Sasukeho pocity a rozhodne se napodobit jeho styl, pomstít konohu…
Žánr: Série, dobrodružství.

Dr. Hatake

Dr. HatakeParodie na seriál z lékařského prostředí Dr. House. Hatake a jeho tým ( Uzumaki, Haruno a Uchiha) řeší záhady lékařské diagnostiky. Nechybí zde ani Hatakeho přítel ztvárněný Mito Gaiem a řediteka Tsunade.
Žánr: Série, parodie, humor.

Dr. Hatake 2

Po dlouhém setrvání na Konoze má poslední povídka. Považuju se za komika takže to hodlám ukončit pořádnou parodií. Dr.Hatake je autorita mezi dokotory ale všechno jednou končí a ani náš doktůrek nezůstává pozadu. Více časem...
Žánr: Série, parodie, humor.

5 proti 5

5 vs 5Snaha o napodobení oblíbené televizní soutěže, kterou můžete sledovat na TV Prima. Proti sobě se postaví tým Konoha a Akatsuki. Kdo postoupí do soutěže o 50tisíc? A vyhraje dotyčný tým? To sou otázky na které najdete odpověď v tomto dvoudílném FF.
PS: Toto FF píšu s Fibinkou
Žánr: Humor, série, parodie, spoluautorská.

Komentátoři

Naruto with mikrofonSpoluautorské dílo s Kubbym13. Povídka je psána česky a zároveň slovensky, takže na své přijde opravdu každý. Toto dílo je psáno z pohledu obou autorů, na nejrůznější dění v naší milé Konoze. Pro pořádný požitek je potřeba, představit si všechno co napíšem Eye-wink.
Žánr: Humor, série, spoluautorská

Nedokončeno…

Psanec

[acidfree:34927 size=200 align=right]Tsunade byla zabita a správní rada rychle jmenovala 6. hokage Danzo. Ten neprávem obviní Naruta, že tento hrozný čin spáchal a přikáže Anbu aby ho zabili. Naruto má ale štěstí a mezi skupinkou je i Yamato, který raději zabije 3 týmový kolegy, než Naruta. A co bude dál? To se dozvíte časem Smiling

Žánr: Série, dobrodružství.

Neodkryté tajemství

[acidfree:34011 size=260 align=right]Rui Raigou byla odmalička nejslabší dítě v klanu. Jako malá byla dosti často utlačována a jak už to tak bývá, snášela to velmi těžce. Jednoho dne už to psychicky nezvládla, čímž se rozhodla spáchat hara-kiri. Její pokus byl ovšem zmařen Mlžným Geninem jménem Hikite. Neznámý chlapec se s dívenkou velmi rychle spřátelil. Ale jednoho dne ho Rui najde mrtvého a tím započne záhadné vyvražďování jejího klanu. Nikdo neví kdo je vrah.
(Spoluautorské dílo se San Inuzuka a jejím DÉMONEM Sticking out tongue )
Žánr: Tajemno, dobrodružství, spoluautorské.


Nedokončeno…

Tajemství klanu

Kam pak si jí asi nese :DPřesně na Hinatiny 20 narozeniny jí její otec zdělí, že každý budoucí vůdce Hyuuga klanu je poslán v tomto věku na misi, kde má ukázat, že na toto ohromné břímě opravdu má. Hinata, jakožto holka má oproti chlapcům výhodu a tou je, že si může vzít sebou kluka, ke kterému opravdu něco cítí. Hin jak jistě každý tuší požádá o pomoc Naruta, ale stydí se mu cokoliv naznačit. Jak tohle asi dopadne Laughing out loud
Žánr: Série, dobrodružství.

Twin

Naruto (k FF)Narutova smrt zasáhla celou Konohu. Smutek a špatná nálada panuje v jejích ulicích. Přesně měsíc po jeho ztrátě se u bran Konohy objeví chlapec na chlup stejný jako náš oblíbený hyperaktivní hrdina. Nikomu ani jemu samotnému není známo, kde se tam vzal. On sám nemá ani ponětí kdo je, kde je a ani proč tam je či co tam dělá. Zjednodušeně řečeno přišel o paměť. Největší záhadou však je, jak to že přežil vlastní smrt a kde se ukrýval poslední měsíc.
Toto FF píši s Alalinkou.
Žánr: Série, dobrodružství, spoluautorská.


Nedokončeno…

Jednorázovky

Nevědomost neomlouvá- Když osud chce tak vám do cesty postaví hodně překážek a ani sám zažranej osuďák Neji se jim nevyhne Smiling Nyní mu osud vystavil do cesty něco co by sám nečekal. Spoďáry Laughing out loud

Hledá se liška zn. spěchá- Když to nejde násilím, co takhle na to jít jinak. Řekl si Tobi a tak si podal inzerát. Z názvu asi vyplývá na co Laughing out loud

Láska je přednější - Hinata byla unesena a únosci se jí chystají zabít, aby mohli zjistit tajemství Byakuganu. Povede se jim to? Nebo Hin někdo zachrání. V každém případě nemá povídka až tak šťastný konec, jak je mým zvykem.

Zloděj mezi mafiány - V jeskyni Akatsuki se z ničeho nic začali ztrácet věci.Pein už to nevydržel a dá se říct že z jeskyně udělal příbytek velkého Bratra. Kdopak je nakonec pachatelem? Smiling

To nejlepší - Narutův pohled do minulostí plynule přešlí do budoucnosti. Můj první zveřejněný, veršovaný pokus.

Volba - Přátelství nebo moc?? Konec lidského života se blíží a jediný kdo může ukázat prstem a říci "ty to budeš" je Mstitel.

Kdy co vychází?

???

Neodkryté tajemství - Podle toho, jak bude mít mumijka čas Smiling
Komentátoři - Kdo že chce cibuli ?? xD
Záměna - - snad brzo Smiling

Varování:

Jen bych chtěl upozornit na pár maličkostí před čtením mích FF.
1)má FF nečtěte večer - mohli by vás umlátit Sticking out tongue za to že jste navečer hluční Smiling
2)má FF nečtěte ráno - mohli by nadávat že jste probudit spící sourozence, rodiče atd. Eye-wink
3)má FF nečtěte u jídla - mohli by jste poprskat monitor. Na to pozor, já si na triko váš drahý hardware nevemu Eye-wink
4) jestli spadnete pod stůl, tak si dejte pozor na hlavu Eye-wink. možná by nebylo od věci pořídit si helmu na hlavu Smiling
5) nečtěte je sami, nejlépe s kamarádem, kdybyste se začali dusit, někdo vám musí pomoct Sticking out tongue
6) čtenáři s rozdvojenou osobností - číst může pouze dominantní osobnost. Pokud je dominantní ta co vás jen provokuje, prašte jí po hlavě krumpáčem a rychle na čtení než se probere Laughing out loud
7) a teď výjimka potvrzující pravidlo - Laughing out loud Upozornění 1,2 a 3 nejsou platná, pokud jste sami doma Smiling

To bude asi vše Eye-wink tak příjemné čtení, a málo úrazů Sticking out tongue

A teď malá reklama Laughing out loud ze srandy jsem si pohrál s webíkem Smiling takže kdyby se chtěl někdo kouknout Smiling nejdete ho TADY


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Čt, 2010-02-04 13:14 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Přečetla jsem si popisy různých FF a nevím kam dřív skočit Laughing out loud Ale přečtu to všechno Smiling podle FF hledá se liška zn. spěchá bych řekla, že se nudit nebudu Laughing out loud

Obrázek uživatele .Ghost.
Vložil .Ghost., Po, 2009-12-14 20:17 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Prostý občan

nejlepsi je 5 proti 5

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2009-12-14 19:25 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hm už mám přečtené Dr. Htake, 2. šance, Do pekla a zpět, Nitsuki, Karei, sairan, Tajemství klanu, Psanec, 5 proti 5, 1 a 1/2 roku v márnici ... a tak už asi mohu posoudit jak píšeš a je to opravdu výborné .. Chtěla by jsem aby jsi pokračoval ve psaní Sairan .. tahle FF mě chytla tak jak jehí předchozí doufám že s tím nepřestaneš Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2009-12-14 21:10 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

celou dobu tvého čtení tě sleduju xD to se neboj Eye-wink teda sleduju díky tomu že zasebou zanecháváš cestičku v podobě komentů xD když se koukneš tak poslední sairan vyšel v dubnu. Bohužel s jeho dokončením to vydím blbě Sad nápady by byli ale ruce jsou už nějak opotřebovaný Sad

[img][/img]

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2009-10-27 20:34 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nevím jakou FF si přečíst dřív

Obrázek uživatele WombattheWiki Lestrange ĐBlack
Vložil WombattheWiki L..., Čt, 2009-04-09 17:44 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

idem ceknut

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, St, 2009-04-08 21:55 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Já tady já! Já chci cibuli! xD Vem Kubbyho13 a honem vymyslete další díleček! Je to upe super!

A tvé ostatní FF co jsem zatím četla jsou taky upe boží Eye-wink ale ti komentátoři mě fakt dostali xD

Takže jen tak dál a hlavně tu cibuli! xD

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Út, 2009-04-14 19:55 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

musim jen souhlasit ...
táákže mamko Vaškoslavo ty jsi asik jedinej člověk kterej dokáže mojééého manílka přemluvit k tomu aby konečně začal psát...a my chcem komentátory!!!! xD grrrr nebo tě dinasauří hněv nemine xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Ne, 2009-03-15 20:50 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Já chci Hatakeho!!! xD

Obrázek uživatele Alchemi-chan
Vložil Alchemi-chan, Čt, 2009-03-12 23:28 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Nojo,náš Pary Laughing out loud
Kouknu do složky a vidim,ne? Laughing out loud Jako na srazu sem přečetla první tři řádky z Psance,ale když už vidim,že sis ho tady tak pěkně rozvinul... Laughing out loud Kdo by odolal,že? Sticking out tongue Ikdyž všechny tvoje povídky jsou dílka...tak to nech plavat...jde se čístxDDDD

Jsem naivní a zasněná holka.
Ale ta naivita je sladká. Smiling
Z láskyZ láskyZ lásky By the way... SasuSaku & NaruHina fan! Z láskyZ láskyZ lásky

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, St, 2009-03-04 10:28 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

mamko Vaškoslavo...od teďka ti budu říkat Paroslave...a nevim proč to pííšu ae chci dalšíí komentátory!!! Laughing out loud potřebujuuu se zasmáááát Laughing out loud

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2009-03-04 21:05 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Lay: já se zase potřebuju nějak rozepsat, ale pokud si to přeješ pokusim se spojit s tvým manžílkem a uvidíme co dáme do kupy Eye-wink

Shion: Hatakeho sem ukončil dílem 14. Možná se v budoucnu ale objeví nějakej speciál Eye-wink kdo ví Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Shion-himesama
Vložil Shion-himesama, St, 2009-03-04 08:44 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

pary,kdy sem dáš další díleček dr.hatake?doufám,že brzo,nemůžu se ho už dočkat:D

Obrázek uživatele Min
Vložil Min, Út, 2009-03-03 19:25 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1324 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jůůů krásné povídky..hlavně dr.Hatake xD


inkognito
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti - odstraněny nefunkční odkazy na obrázky.

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Pá, 2009-01-23 21:31 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Paryyyy ty píííšeš upe krááásně Smiling nej kawaii je Tajemství klanu xDD

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, St, 2009-01-07 16:04 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

béé bééé mě nejde spustit twin2

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Potato
Vložil Potato, So, 2009-01-10 17:24 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 423 | Autor je: Prostý občan

Na to vám dám jednoduchou odpověd: WWW.pary.wu.cz Laughing out loud

Obrázek uživatele Itachi_san
Vložil Itachi_san, So, 2009-01-10 04:24 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

chtel bych se zeptat proc je furt zamitnutej pristup???

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2009-01-10 17:17 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

protože se nevydává Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Itachi_san
Vložil Itachi_san, Ne, 2008-12-21 17:48 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

proc si nemuzu precist tu novou povidku???nemas svoje stranky kde bys to mel uploadly???

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-12-21 17:49 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

protože jí bohužel ještě nepovolili Sad snad dneska Smiling kdyby sis přečetl poslední čádek v seznamu, tak tam na můj web máš odkaz Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Itachi_san
Vložil Itachi_san, So, 2008-12-27 01:12 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

aha sem si nevsim...dik
supr povidka...a sory ze sem tak doternej ale jak casto asi bude vychazet?

Tlačítko upraviť komentár nepoznáš??? Načo zbytočne spamovať... sora

ok.sory

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-12-18 16:49 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Hachiki-Nara: určitě brzo Smiling
lloyd d: snad příští týden Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Čt, 2008-12-18 16:48 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude další Záměna?????

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Po, 2008-12-15 17:05 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

kedy bude dalsie tajemstvi klanu

Obrázek uživatele HanisShka
Vložil HanisShka, So, 2008-12-13 18:21 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

No tak to jako máš upe super povídky, jednorázovky a i série, je to nejkrásnější, co jsem z humorů kdy četla...nejlepší bylo 5 proti 5 první část..ta druhá ztrácela svůj humor....
Jinak to v těch pravidlech...porušila jsem 1.pravidlo...a tak trochu jsem fakt byla umlácená o hořejšek postele:D

Obrázek uživatele Itachi_san
Vložil Itachi_san, Čt, 2008-12-11 17:07 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

pls kdy bude dalsi dil sairanu a psance???

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-12-12 15:56 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

psanec byl včera a sairan by mohl být teoreticky dneska Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-11-12 13:17 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ako sa to len zvykne hovoriť, keď človek nemôže nájsť správne slová, aby vystihol toľkú nádheru a iba ticho sedí a nemo hľadí na obrazovku? ...
ehm... myslím, že totálny zmätok, to vystihuje Kakashi YES
myslím, že netreba ani podotýkať, že ako autor nemáš chybu a to môžem povedať nahlas a zo srdca, tvoje dielka sú plné city, napätie, dobrodružstvá, a taktiež energie, ktorú môžu postrehnúť naozaj všetci, čo mali tú ohromnú česť a dostali sa k tvojim sériovkám! Laughing out loud
lebo ako sa zvykne hovoriť, čo človek nezažije nevie aké to je a to v tvojom prípade platí dvojnásobne, pretože kto neuvidí, nevie, o čo prišiel a to je škoda!!!

si super chalan a tvoj zmysel pre humor... bože, ešte teraz sa neviem prestať škeriť ako taký blázon, rozhovory s tebou sú super, ale tak čím to je, že? čaro tvojej osobností Kakashi YES
Chisaii...

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, St, 2008-12-03 17:05 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

kolik bude mít série psanec dík předem za odpověď jinak musím uznat že podle mě parříš mezi hodně dobré spisovatele ff povídek