Titulky Naruto Shippuuden 053
Naruto Shippuuden 053 je přeložen. Překlad je od Kitsune a časování od Floyda. Tento díl se jmenuje Listy raší. Naruto Shippuuden speciál. Stahujte zde:
- Extertní SRT titulky
- Torrent MKV (93 MB)
- MKV RapidShare (93 MB)
- MKV Uložto (93 MB)
- ftp://kyubi.borci.sk MKV (Uživ. jméno: naruto heslo: sakura )
Druhou část tohoto speciálu (díl 54) nalezne zde: Shippuuden 054.
Shippuuden 55 bude v Japonsku za 14 dní ve čtvrtek 17. dubna.
Nezapomeňte nechat torrent spuštěný co nejdéle, pomůžete ostatním stahovat!
FTP uz je
Síce jsem tohle video konvertoval a uploadoval pro jiný server, nebylo by hezký abych ho nedal i sem, kde ho překládáte že jo
http://www.megavideo.com/?v=7Q95R58K
Jste prostě nejlepší!!!!!!!
kam se podělo rss??
já furt čekám, až se objeví novinka v rss a ono nic...
ale jinak dílek zajímavej, vzpomínkovej, ale už se těším na fullscreen 16:9
Proč nefungují stránky ententeak.cz a souleater.cz?
Dne 8.12.2009 došlo kolem třetí hodiny ráno k hackerskému útoku na provozovatele webhostingu neomezeny-hosting.cz, na kterém tyto weby běžely. Útok byl úspěšný a došlo ke smazání všech dat, uživatelských účtu, databází, emailů, přístupů, prostě komplet všeho. Webhosting neomezeny-hosting.cz přišel i o databázi svých zákazníků, takže je nemohl o problému informovat. Zároveň se rozhodl ukončit svoji činnost.
gomen, ja to zapomel zahrnout do rss napraveno, priste se to uz nestane
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Budiž Ti odpuštěno
Neb Ty tu děláš nejvíce práce, za kterou jsme Ti všichni vděčni.
A blahopřeji ti k tvé trpělivosti s Námi všemi, jež jsme líní číst anglické titulky či se jen učiti cizímu jazyku.
Proč nefungují stránky ententeak.cz a souleater.cz?
Dne 8.12.2009 došlo kolem třetí hodiny ráno k hackerskému útoku na provozovatele webhostingu neomezeny-hosting.cz, na kterém tyto weby běžely. Útok byl úspěšný a došlo ke smazání všech dat, uživatelských účtu, databází, emailů, přístupů, prostě komplet všeho. Webhosting neomezeny-hosting.cz přišel i o databázi svých zákazníků, takže je nemohl o problému informovat. Zároveň se rozhodl ukončit svoji činnost.
Supeeer dalsi dil,uz se tesim az bude 54,do ty doby si pockam,pak si to stahnu.Denkuju vam!Prosim vas muzete mi nekdo vysvetlit ty formaty (16:9) a (4:3)?Vubec tomu nerozumim.Jestli to je moc odborny tak nemusite odpovidat.
tu je 16:9
http://rash.apanela.com/images/nv_color.png
tot je jako tak 4:3
http://farm2.static.flickr.com/1366/1353895766_f6f2ba8a5a_o.jpg
predstav si toho aliena jen jeste vic orezanyho s vrchu i ze spoda bude sirokouhly a to je to vidis na tom 16:9 ze cerne pasmo je nad tym co patri ku 16:9 to je...
ze 16:9 je proste sirokouhle znamena to co vidis 4:3 se zmensi z vrchu i ze spoda ....vysvetlene po lopate, kdyz ces vysvetlim na icq kdyz te to moc zajima
Ero-Josto_Sennin-sama
Yo už vím!!!ty širokouhlý formáty se mi líbí,skoda že takovou nemame i televizi,rodice si stezujou ze ty lidi tam jsou tlusty a ze jim z toho boli hlava.Proto to nechteji koupit,a ja si pripadam jak hlupak!No je dobre ze Naruto zmenil format ale bude mi trvat nez si na to zvyknu.Ja nevim docela se to k tomu nehodi!
ZATRACENĚ VYNIKAJÍCÍ DÍL. Kresba, náplň, scénář. Naprosto excelentní- po deseti minutách jsem se cítil jako po posledních 10 dílech dohromady. Nemám co vytknout.
ach to bol super diel! myslim, ze mal ovela viac emocii ako predchadzajuci special..
inak, vy ste nemali posunuty zvuk? ja ano o par stotin sekundy
Tak tenhle dil byl vazne uzasnej Moc se mi libil. A překlad byl super a jsem rada ze to bylo takove rychle. Skvela prace! Jenom me asi jako vsem vadi ze dalsi dil bude az za 14 dni... to je vazne na pytel...
thaQ tento diel bol pekny len normalne som mala daco w zaludku a mne thaQ smutno bolo z narutom zhe to zase nezvladol hnusny pocit... tak som chcela aby sa toto nestalo...
ale aby ho priniesli do konohy...
Juuuuuuuj, po dvoch tyzdnoch som sa konecne dockala!!! Ten koniec bol taky zlaty, ako robili tu fotku Ako sa to mohlo takto pokazit? Chudacik Naruto...
Diky za to, ze to preklada, super prace, diky A jinak bych se chtel zeptat, anime je tedka 54 a to se da srovnat z dilem mangy kolik asi? mangu nectu ( jen obcas), tak nevim v kolikatem dile mangy je ted anime.
Diky vsem za odpovedi.
Manga to je 310
Diky,diky,diky,diky...Je úžasné,že sú ešte ľudkovia,ktorí robia niečo pre iných a len tak zadara...ste super!!!
parada mno co dodat to co vzdy skvely rychly bezva
dalsi casti uz budou o jinim konecne
Ero-Josto_Sennin-sama
sem se taky nemohla dockat .. ale podivam se na to az vecer .. pac tedka nemam vubec cas ..
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
16:9 ?? oni sa necítia? Keby dajú 16:9 HD tak nič nepoviem. Ale takto to mohli radšej nechať v 4:3
Ja se spis divim ze to tak dlouho vydrzely.
S tim rozlisenim, v JP pouzivaji normu NTSC co ja vym a ta pouziva pro sirereni signalu rozliseni 720x480 16:9 (pixely tedy nejsou ctvercove ale obdelnikove), nekdo kdo to ripuje, koduje (XViD/H264) a dava na net behem komprese zmeni rozliseni na 856:480 16:9 (ctvercovy pixel) aby nedochazelo k deformaci obrazu.
Alespon takhle si to vysvetluju ja.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
je to 16:9 v 856x480. ale mohli by udelat poradne HD, treba 720p nezlobil bych se
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
jupííííííííííííí konečně jsem se nemohla dočkat dekuju CNT
dikiii moooc!
Koněčne už skončí ta nuda a už tam přijde
, moc děkuju za epizodySom hnusák a spoilerujem aj tam kde sa nemá... (by D_F)
Zavřete oči, odcházím
existuje take tlacitko vola sa spoiler
super jste rychlí
Díky mega moooocc!!
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!
Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert.
Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas
Juchúúú....jsem první thx CNT